Rozdział 10

436 18 3
                                    

Ranek u Moni
Pov Monia:
Wstałam i chwilę tak siedziałam. Przypomniałam sobie wszystko co się wczoraj stało i to, że za 3 dni Julka przyjeżdża i to jak moje życie zmieniło się przez tydzień. Byłam z Karolem teraz z Krzyśkiem i nie mogę powiedzieć nikomu o związku z Karolem bo jak powiem to stracę przyjaźń z Julką. Eheh moje życie teraz jest ciężkie. Ogarnęła się i zeszłam na śniadanie. Powiedziałam sobie w myślach (Dzisiaj wykonam mój plan). Po śniadaniu okazało się, że nie ma nagrywał więc idealnie. Zanim miałam iść do swojego nowego ,,chłopaka'' udałam się do Karola i robił coś na telefonie, ale jak mnie zobaczył to go odrazu odłożył.
K-Hej Monia co tu robisz?
M-Chciałam tobie powiedzieć, że idę zrealizować nasz plan.
K-Dzisiaj? A mówiłaś, że wczoraj dasz radę
M-No mówiłam, mówiłam
K-A co on robie coś zrobił?
M-Nie później tobie opowiem
K-Okej
Monia musiała zmienić swój plan, ale nie powiedziała tego Karolowi.
Monia poszła do Krzyśka
M-Hej skarbie 😏😏
Monia była ubrana tak jak na tym zdj z koronkową bielizną, nie wstawię zdj bo nie mogę, ale pewnie wiecie o co chodzi.
L-Hej słonko 😏😏
M-Chcesz się zabawić ? 😏😏
L-Tak poczekaj chwilę. Pójdę tylko do toalety.
M-Okej
W tym czasie Monia zaczęła swój plan czyli włączenia telefonu i usunięcie tych zdjęć. Usunęła te zdjęcia i szybko wybiegła do Karola zapominając, że jest w koronkowej bieliźnie. 
K-O he... Monia czemu jesteś tak ubrana?
M-No bo (Monia opowiada)
K-Okej 😏😏
M- 😏😏
Każdy wie co się dzieje
K-Monia
M-Tak?
K-Oglądamy jakiś film?
M-Wsumie czemu nie 
K- Ok a co?
M-Horror?
K-Ty i horror?
M-Tak
K-No dobra
Podczas filmu
M-Karol
K-Tak?
M-Boję się
K-To się przytul
Monia przytula się do Karola
Karol i Monia zasypiają podczas filmu
Zapraszam do następnej części
320 słów
Jeśli chcesz możesz dać ❤️ i ⭐️
🥰🥰🥰

Może to coś więcej? 🤔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz