0.2

1.2K 109 36
                                    

Jennie'den

Gece yarısı olduğu için önümü görmem zor oluyordu ama yine de gideceğim yeri görebiliyordum.

Yaklaşık 5 dakika daha yürüdükten sonra bir mekana gelmiştim.

Kapıyı tıklatıp ve parolayı söyleyerek içeri girdim.

Parola olmasının nedeni burasının bir kumarhane olmasıydı.

Vakit kaybetmeyip bir masaya oturdum ve elin dağıtılmasını bekledim.

(Kumarla pek fazla alakam yok o yüzden yazarken saçmalayabilirim)

Elim güzeldi ama hile yapmıcaksam kumar oynamanın ne anlamı var?

Ve dürüst birisi olsaydım kumarbaz olmazdım.

15 Dakika sonra

Havada uçuşan küfürlere aldanmadan paranın yarısını alıp mekandan çıktım.

Bir katile göre fazla insaflıyım.

Rosé'den

Biraz ilerde bir bar gibi bir yer vardı. Soğuk kanlılığımı korursam bana bir kıyafet gibi bir şey verebilirdi.

Kendimi zorlayarak bara gittim ve içeri girdim. İçeride Benden 3-4 yaş büyük bir erkek vardı.

"Yanlışıkla denize kolyemi düşürdüm ve onu almak için eğilince her tarafım ıslandı, kurulanmam için havlu gibi bir şey verebilir misin?"

Adam önce bana tuhaf tuhaf baktı sonra bir odaya girdi.

4 dakika sonra elinde havlu ve ince bir battaniye ile geri geldi.

Teşekkür edip havluyla saçlarımı ve ellerimi kuruladım.

Kemiklerim hâlâ acıyordu.

Battaniye ile biraz kurulandıktan sonra adama tekrar teşekkür edip mekandan çıktım.

Muhtemelen ben çıktıktan sonra polisi aradı ve yakında burayı polisler basıcak ama unuttuğu bir şey var o bana battaniye getirmek için içeri girdiğinde ben masada duran telefonunu almıştım.

Cidden salak olduğumu falan sandı?

Artı olarak araba anahtarını da aldım burdan eve kadar yürüyemezdim.

Yaklaşık 4 saat sonra evime geldiğimde direkt üstümü değiştirip bacaklarımı sardım ve uyudum.

Jennie'den

Eve gelip bilgisayarımı açıp şehirin diğer ünlü seri katili olan Roseanne Park'ı araştırmaya başladım.

Şu ana kadar bulunduğum bütün şehirlerin tek ünlü seri katili bendim ve bu böyle kalmalı.

Bu şehirde benden önce o olsada bu burasının benim olduğu ve olucağı gerçeğini değiştirmez.

Onunda beni aradığından emin olduğum için vicdan yapmama gerek yok.

Önce kurbanlarını nasıl öldürdüğüne baktım.

Her kurbanını farklı tekniklerle öldürdüğü için bu yolla onu bulmam imkansızdı.

Bilgisayar başından kalktım ve kendime kahve yaptım onu bulamazdım.

Ama onun beni bulmasını sağlayabilirdim.

Daha uzun bölüm yapmaya üşendim üaşzğzşağs

öldürdük ve bitirdik || chaennie.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin