Part 3

3.5K 69 7
                                    

" သား အမေ့မှာ သားတစ်ယောက်ဘဲ ရှိတော့တာဆိုတာ သားသိမှာပါ.. ဒါပေမဲ့ အမေက သားကိုတော့ သားရဲ့ ပျော်ရွင်မှုကို ဖျက်စီးပြီး မျိုးဆက် ၊ ဂုဏ်ဆိုတာတေ ထည့်တွက်ပြီး ေနသွားမှာမဟုတ်ဘူး.. သားရဲ့ပျော်ရွင်မှုက အမေရဲ့ ပျော်ရ ွှင်မှုဘဲ ..ဒီတော့သား မိန်းကလေးတေကို စိတ်မဝင်စားလို့ အမျိုးသား​ေတကို သဘောကျခဲ့တောင် အမေသားဘက်က ရပ်တည်ပေးမယ် မားမားမတ်မတ်ရှိနေပေးမယ်ဆိုတာကို သားသိထားပါ "

လုနွယ် ထိုစကားတေပြောတော့ သားက ကြောင်ကြည့်နေပြီး ပြီးမှ တဟားဟားနဲ့ ထရယ်တော့သည်...

"အမေ ဘယ်က ဘာတေကြားပြီး အဲ့လိုတေပြောမှန်းမသိပေမယ့် သားတကယ် ရင်ထဲထိသွားတာဘဲဗျာ ဟ ဟ.. သား ပြောမယ် အဲ့လင်းလက်ဆိုတဲ့ သူနဲ့ သားနဲ့ ဘာမှမပတ်သတ်ဘူး.. ပတ်သက်လာဖို့လဲမရှိဘူး.. သားက gay မှမဟုတ်တာ ပြီးတော့ သားက ကလေးချစ်တတ်တာ အမေလဲ သိသားနဲ့ မိန်းမဘဲယူမှာဗျ.. အဲ့တော့ အမေ လျှောက်မတွေးနဲ့ သူများတေလာပြောရင်လဲ 'သားက မိန်းမယူမယ်'လို့ဘဲ ကျွန်မကို ပြောတာရှင့် ဆိုပြီး ပြော ဟုတ်ပြီလား.. " .

"အာ့ဆို ?"

" ဟုတ်တယ် အခုနက သားပြောသလိုဘဲနော် ဘာစိတ်မှမရှိဘူး.... အာ့ဆို သားရေသွားချိုးတော့မယ်၊ ကပ်စေးစေးကြီး ဖြစ်နေသလိုဘဲမို့ ..ပြီးရင် သား အမေကြိုက်တဲ့ ငါးသလောက်ပေါင်းလေးချက်ပြီး ညစာအတွက်ပြင်လိုက်မယ်
ပြီး ချဥ်ရည်ဟင်းလေးရယ် အင်း ပြီးရင် ဘာချက်ရဦးမလဲ ရေချိုးရင် စဥ်းစားလိုက်ဦးမယ် မေရေ "

သားက ပြောချင်ရာပြောပြီး တက်သွားတော့ သူမလဲ မနေသာတော့...

" ဟဲ့ သား ရေအကြာကြီး ချိုးမနေနဲ့ဦး အမေအရွက်တေ သင်ထားနှင့်လိုက်မယ် နော် "

...............
ရွယ် အခန်းထဲရောက်တော့ ရေတန်းမချိုးသေးပေ..အမေပြောတာတေတွေးပြီး ရင်ထဲ နွေးနေမိသည်..

ပြီးတော့ ရေချိုးဖို့ အဝတ်စားတေချွတ်လိုက်ရင်း ဗီရိုမှန်ကနေတဆင့်ပေါ်လာတဲ့ ကိုယ့်ရုပ်ပုံကို ကိုယ်ပြန်ကြည့်မိတော့..အမွှေးမျှင်ကင်းတဲ့ ဖြူစွတ်စွတ်အသားရေပေါ်မှာ ထင်းနေတဲ့ သွေးကြောစိမ်းလေးတစ်ချို့ ရယ်..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 05, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

He is my wifeWhere stories live. Discover now