34

1.2K 27 7
                                    

İstek için teşekkür ederim uwukedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İstek için teşekkür ederim uwukedi. Umarım istediğin gibi olmuştur

S.Coups
☁︎O ciddi davranırdı.
☁︎Bazen yanına gelip seni kontrol ediyor ve eksiklerini söylüyor. Tabi bunların bazıları kırıcı oluyor.
☁︎Sonradan bunun farkına varıp sana küçük hediyeler alıyor.

Jeonghan
☁︎Üzgün müsün? Hemen yanında.
☁︎Aç mısın? Hemen yanında.
☁︎Yorgun musun? Hemen yanında. Senin iyi olup olmadığını hep kontrol eder.
☁︎Annenmiş gibi davranır.

Joshua
☁︎Her karşılaştığınızda sana sessizce elini kaldırıp "Fighting!" der.
☁︎Yanında olmasa bile hep sana destek olmak için mesaj atar.

Jun
☁︎Normalde nasılsa şirkette de aynı.
☁︎Kurallar? Hah,umrunda bile değil.

Hoshi
☁︎Seninle normalde nasılsanız öyle olmak istiyordu ama çok meşguldü,size istediği zaman sarılamıyordu bile.
☁︎Çağreyide size dans eğitimi vermekte buldu.
☁︎Eğitim sırasında sıra sana geldiğinde hep temaslı danslar olurdu. Neden acaba?

Wonwoo
☁︎Sevgilinmiş gibi davranmazdı
☁︎Aslında seninle çok nadir iletişime geçerdi.
☁︎İletişime geçtiği zamanlar da ya çok yorgunsundur ya da çok üzgünsündür.

Woozi
☁︎Onu şirketteyken görmen bile mucize.  Birde seninle vakit geçirmesini mi bekliyorsun.

DK
☁︎Bazen sana sesini güçleştirmende yardım eder. Pardon size,diğer stajyerlerle.
☁︎Yani şirkette yalnız kalamıyorsunuz.
☁︎Ama seninle karşılaştığı zaman sana uzaktan kalp ve öpücük atıyor.

Mingyu
☁︎Sana kendi yaptığı yemeklerden verir ve hızlıca giderdi.
☁︎Üstüne küçük notlar yazmayı unutmazdı.

The8
☁︎Seninle buluşamazdı.
☁︎Sana gizlice çiçekler koyardı. Arasına da küçük notlar koyardı.

Seungkwan
☁︎Seni izlerdi ve böbürlenirdi
☁︎-Benim gibi dans etmek için daha fazla çalışmalısın,şarkı söyleyebilmek için daha fazla çalışmalısın benim kadar iyi yapamazsın ama yinede daha iyi olur,ne yaptın da dinleniyorsun hah

Vernon
☁︎Seninle şirket ortamında fazla beraber olamıyor.
☁︎Boş bir oda bulduğunda seni direk oraya çağırıyor ve orada beraber vakit geçiriyorsunuz.

Dino
☁︎Seninle karşılaştığı zaman etrafı kimse var mı diye kontrol ederdi yoksa seni öperdi, varsa sana göz kırpar ya da öpücük atardı.
☁︎Bazen seni dans eğitimi bahanesiyle yemeğe götürürdü.

Öncelikle merhabaaaaaaaaa
Sonunda yeni bir bölüm atabildim👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Uzun zamandır (bayaaa uzun zaman) bölüm atmadığım için özür dilerim. Aklıma fazla bir şey gelmiyor. Aslında önceden bir bölüm yazmıştım ama içime sinmediği için yayınlamadım.

Aslında yeni bölüm atmamak benim suçum değil. Hepsi okulun-derslerin suçu. Yazın her gün yeni bölüm atıyordum. Çünkü ders çalışmıyordum ve aklım derslerle dolu değildi. Ama şuan da beynimin her yerinde formül var ve hayal gücüme yer kalmadı.

Şu yaz bir gelsin her gün bölüm yazıcam(umarım 😁😁)

Aslında artık eskisi kadar iyi yazdığımı düşünmüyorum. Amaaaan neyse.

Sizler umarım iyisinizdir😘😘😘
Korona olanınız yoktur umarım 😷😷

Umarım bölümü beğenmişsinizdir (umarım) . Bu arada 16K okumayı geçmişiz neredeyse 17k olucaz. Hepinizi gerçekten çoooooooook seviyorum😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

SEVENTEEN TEPKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin