benim ol

2.8K 228 149
                                    

Ellerini başının altına koyup doya doya izledi yanındaki bedeni. Kâh güldüren kâh ağlatan bir geceydi onlar için. Şuan sevdiği adamın pürüzsüz tenine bıraktığı izlere baktıkça bile kasılıyordu midesi.

Hoseok onu kabul etmişti. Aylar sonra gelen beraberlik fark ettirmişti ki, sandığından çok daha fazla özlemisti onu yoongi. Şimdiye kadar nasıl dayandı bilmiyordu fakat bundan sonra durmayacaktı.

Kayan çarşaftan açığa çıkan çıplak sırtına öpücükler kondurdu ard arda. Amacı onu uyandırmaktı fakat hoseok kımıldamıyordu bile.

Koltuk altlarından tutup kendi kucağına çekti. Yüzünün her bir zerresinde gezindi gözleri. Öyle kusursuzdu ki! Şuan hem aptal hissediyordu hem de çok şanslı.

Onu kaybettiği için aptaldı ve onu yeniden kazandığı için çok şanslıydı.

"Öpeceksen öp, daha fazla uyuyor taklidi yapamam."

Kıkırdadı ve uzun bir öpücük bıraktı aşık olduğu dudaklara. Hoseok anında karşılık verirken yoongi özlediği bu hisle başa çıkamayacağını anlayıp geri çekti kendini.

"Dün gece yetmedi mi güzelim?"

Hoseok kıkırdayıp sığındı göğsüne.

"Yoongi."

"Efendim."

"Zamanı durdurmak istiyorum."

"Belki zamanı durduramayız ama, daha da güzelleştirebiliriz."

"Nasıl?"

"Sana kahvaltı hazırladım."

"Gerçekten mi ?"

Onu onaylayıp okşadığı saçlarından derince bir nefes çekti içine. Dünyadaki bütün korkulardan daha güzeldi.

"Sen temizlenip aşağı gel bende masayı hazırlayayım."

Hoseok uzanıp sevdiceğinin minik burnunu ısırdığında yoongi yalandan ağlamış hoseok kıkırdamıştı.

***

"Vay canına yoongi bu çok lezzetli olmuş!"

"Afiyetle ye güzelim."

"Çok zayıflamışsın yoongi. Kendini toparlaman gerekiyor. Bu yüzden tüm bunları ben değil sen yiyeceksin."

"Canım istemiyor."

"Bana bak ya tüm bunları yersin ya da ben dün geceyi yaşanmamış sayıp giderim."

"Gitmekten bahsetme artık daha fazla acı çekmek istemiyorum."

"Yoongi tam şuan büzülen dudakların var ya beni öyle bir günaha sokuyor ki !"

"Günahkâr seviyorum belki."

"Yapma."

"Neden?"

"Sana dayanamıyorum Min Yoongi."

"Sana aşığım Jung Hoseok."

Jungkook - Jimin wp konuşması


Sevdicek
JİMİİİİEEEEEGGGGNNNN

Jiminim
Jungkook

Yazsan bile sesin kulağımda
çınlıyor sevgilim

Noldu

Sevdicek
HOSEOK HYUNG İLE
YOONGİ HYUNG SEY YAPMIŞ

Jiminim
Ne yapmış

Retrouvailles | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin