"Şimdi gelecekler acele edin !"
"Sabahın altısından beri her şeyi yapacağım diye dolanıp durdun, yeter artık taehyung."
"Sen değil miydin evlilik haberini aldığın zaman küsen ?"
"Sonuç olarak evleniyorlar değil mi, neden en güzel şekilde olmasın ?"
"Taehyung çok haklı."
"Kelebeğim diyorsa haklısındır taehyung, aferin."
Jungkook gür bir kahkaha atıp sevgilisinin taktığı papyonu düzeltti. Jiminin beğeneceğini düşünmüştü, nitekim öyle de oldu. Sevgilisi bulduğu her fırsatta beğeni dolu bakışlar atıyor, aklını başından alıyordu.
"Jungkook bir dakika gelir misin ?"
Âşık olduğu sesin geldiği odaya doğru yönlendirdi adımlarını.
"Ne oldu ?"
"Hangi nemlendiriciyi süreyim?"
Üstüne büyük bir oyun oynandığının farkındaydı jungkook. Zaafı olduğu dudaklara bakmadan kafasıyla çilekli olanı gösterdi.
"Çilek mi? Neden ?"
"Çünkü tadını seviyorum."
Jimin gülümseyip göz kırptı.
"Sürmeyeceğim, vazgeçtim."
"Neden ?"
"Çünkü tadını sevdiğin tek şey dudaklarım olmasını istiyorum jeon jungkook."
Ve ardı sıra sevgilisini kendine çekip öpmeye başladığında jungkook'un sinyalleri kapanmıştı artık. Elleri ezbere bildiği ince bele giderken kendini durduramayacağının farkındaydı artık.
***
Süslenen masalardan birine oturmuş, kendi elleriyle hazırladıkları salona bakıyordu namjin çifti. Her ne kadar yorulsalar da buna değdiğini düşündü ikisi de. Yerini alan orkestranın hazırlanışını izlerken sordu seokjin.
"Biz ne zaman evleniriz joonie ?"
"Evlenmek mi ? Vazgeç bu sevdadan yıpranırsın."
"Ne, neden ama !"
"Evlilik aşkı öldürür diyorlar ben bunu istemiyorum."
"Önünde koskoca sope çifti var ve sen bu söze inanıyor musun cidden ?"
"Böyle söyleyince kötü oldu."
Kolları arasına aldığı sevdiğinin boyası akmış, fakat hala göz alıcı olan saçlarına bir öpücük kondurdu.
"Seokjin."
"Efendim."
"Saçlarını boyayalım mı ?"
"Neden, böyle güzel görünmüyor mu ?"
"Güzeller çok hem de."
"Ee ?"
"Seni morartmak istiyorum."
"Ne !"
"Beğenmedin değil mi, taehyung'a güvenmemeliydim."
"Ben ne alaka ?"
"Ay voldemort gibi adını andığım an geliyor bu da."
"Sana bir sır vereyim mi hyung, yılanlarla konuşabiliyorum."
"BİLİYORDUM !"
"Yoongi ile nasıl anlaşıyoruz sanıyorsun ?"
Seokjin büyük bir kahkaha patlattığında Namjoon sinirle taehyung'a bakıyor, taehyung ise havalı bakışlar atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Retrouvailles | Sope
FanfictionSeverek evlenen Sope çifti Hoseok'un fitne fesat kaynanası yüzünden ayrılır. Texting/düz yazı | Tamamlandı | | Jikook | | Namjin | #1 sope 270521 #1 namjin 170521 #1 jikook 250522