אהבה חלק 3

66 5 1
                                    

נ. מהוצ'הא סאסקה
העברתי את שאר היום בבית שלי עד שהגיעה השעה שש, ואז הלכתי לבית של נארוטו.
בדרך לבית של נארוטו השתדלתי שלא יראו את פניי כי אני נחשב האיש הרע, נראה לי לפחות, בכל הסיפור הזה של מלחמת השינובים הרביעית.
הגעתי לפתח הבית של נארוטו, דפקתי על דלתו, ושלוש שניות אחר כך הוא פתח לי אותה בהתרגשות ואמר:"היי סאסקה!" כשהוא מחייך.
טוב אז כשהגעתי לבית של נארוטו ראיתי שהקדמתי טיפה אז היה עוד קצת זמן עד שהאחרים יבואו.
"היי, נארוטו", אמרתי לו גם כן, מחייך טיפה.
"סאסקה, סאסקה נספר להם היום?" הוא שאל אותי, נמרץ עוד יותר ממה שהיה קודם.
ידעתי מייד שהוא מתכוון לזה שאני והוא זוג ואמרתי לו בתשובה שכן, ושרק יחכה שאני אומר לו מתי.
"אוקיי, אוקיי, אוקיייייי דהאטביווו!!!" ענה לי בהתרגשות בחזרה, מחייך.
"תרגע כבר, אוסורטונקצ'ו שכמוך!" אמרתי לו בתקווה שהוא באמת יירגע.
"לאאאא יכולללל!! זו הפעם הראשונה שבה אני מארח כל כך הרבה חברים בבית שלי!"
אין מצב שהוא היה כל כך בודד נכון? את השאלה הבאה אני פחדתי לשאול אך בכל זאת שאלתי אותה: "מה זאת אומרת?"
הוא גירד בראשו ואמר בבילבול, "מה זאת אומרת מה? אתה הרי יודע שלא היו כמעט חברים בתור ילד דהאטביו."
אמרתי שבסדר והבנתי אבל בכל מקרה תהיתי עוד פעם כמה הילדות שלו הייתה גרועה לעזאזל.
לאט לאט התחילו כולם להגיע ; צ'וג'י ושיקאמרו שהבנתי שהם בין החברים החברים היחידים שהיו לנארוטו עוד מההתחלה ואמרו לנו שלום, רוק לי וטן-טן ולאחר מכן סאקורה שאם אני חושב על זה עכשיו, אני תוהה איך היא תגיב לזה שאני עם נארוטו. אחר כך הגיעו סאי ואינו שהבנתי שהם כבר זוג ולבסוף גם הגיעו קיבה, אקאמרו, הינאטה ושינו.
כשכולם בסופו של דבר הגיעו אז נארוטו שאל אותם מה הם רוצים לעשות ולאחר זמן מה שהם חשבו סאקורה הציעה אמת או חובה וכולם הסכימו חוץ משיקאמארו שאמר שזה יהיה 'חתיכת מטרד' ומנארוטו ששאל את השאלה שאני שאלתי בדיוק באותו הזמן, "אוקי, רק מה זה?" לאחר שהסבירו לנו את הכללים הבנתי שאנחנו כל כך הולכים לסבול.
נארוטו הביא לנו בקבוק ריק מאיפשהו בבית שלו שנראה היה שאחרי, הכל בעין קצת יותר בוחנת, ראיתי שכבר התחיל להתלכלך מחדש גם לאחר שניקינו אותו.
בזמן שהוא חיפש אותו התיישבנו במעגל על הריצפה בסלון שלו, בשביל שיהיה נוח לשחק.
כשהוא סוף סוף חזר הוא בא והתיישב לידי, והתחלנו לשחק.
"אז, מי יסובב ראשון?" שאלתי.
"אממ, אני מניחה שאני, סאסקה קון",אמרה סאקורה.
"אוקיי", עניתי.
היא הושיטה את היד לבקבוק וסובבה אותו ולמרבה האירוניה זה יצא על נארוטו וסאקורה..............
"אז נארוטו, אמת או חובה?" היא שאלה אותו עם חיוך שטני על פניה.
"חובה, אני מניח", הוא אמר במבט של תהיה, אני מניח שעל כמה הגורל יהיה רע איתו.
"חובה עליך.................", היא נעצרה לשנייה, חושבת מה לתת לו," לנשק את מי שאתה..............אממממ אוהב פה הכי הרבה." אחרי שהיא אמרה את זה היא הנהנה בהחלטיות ובשביעות רצון.
.
.
.
מהההההההההההההההה!
שניההההההה, אם הוא יבוא אליי זה יהיה הכי מביך בעולם!!!!!!
השתדלתי לשמור על פוקר פייס כמה שיכולתי וראיתי שהוא ניגש לסאקורה.
היא הביטה בו כמה שניות ואז נאנחה ואמרה, "אני מניחה שהבאתי את זה על עצמי, אבל, באמת נארוטו חשבתי שכבר הספקת להתאהב במישהו אחר."
טוב הוא לא בא אליי וזה נחמד אבל, מה זאת התחושה הזאת שאני מרגיש עכשיו בבטן.............. ייתכן שאני מקנא?
אני מרגיש כאילו אני רוצה שהוא יהיה רק שלי, לנצח.
אז אחרי שהוא נישק אותה קיבה עשה קולות כאלה של 'אווווו' והמשכנו לשחק.
נארוטו סובב אותו עכשיו וזה יצא על.......................................
בערך משם איבדתי ריכוז, זה פשוט לא כ"כ עניין אותי, כן יצא לי לעשות כל מיני חובות הזויות וגם לתת כמה אבל באמת לא היה לי מה לעשות שם.
מתי שחזרתי להתעניין היה כשיצא על סאקורה והינאטה ואממממ הן סוג של יצאו מהארון בתור זוג.
כל הכבוד להן על האומץ, אבל אני עדיין זוכר העיקר את סאקורה של פעם, שרצתה רק אותי, ואת הינאטה שלא הייתה מסוגלת אפילו רק להסתכל על נארוטו מבלי להתעלף............. לא שאני לא מבין אותה עכשיו, כי נארוטו באמת מדהים.
אז, קיבה היה נראה כאילו נתנו לו סטירה כשסאקורה חיבקה את הינאטה והינאטה הסמיקה ואמר על משהו על ללכת לשירותים והלך.
לא חשבתי שאני אחשוב על זה אי פעם בכל ימי חיי, אבל מסכן קיבה. אני לא רוצה לדמיין איך הייתי מרגיש אם נארוטו היה אוהב מישהו אחר חוץ ממני, ואפילו יוצא איתו.
טוב, לפחות אני לא צריך להיות מודאג לגביי התגובה של סאקורה...................
אחרי עוד כמה סיבובים החלפנו מקומות כי האנשים התחילו לחזור על עצמם ונארוטו יצא לפני, אוף, הוא כ"כ יפה.
קיבה הספיק לחזור לבינתיים והתיישב ליד שינו ואינו.
הפעם כשסובבנו את הבקבוק הוא יצא עליי ונארוטו כשאני נותן חובה והוא עונה.
אני מניח שזה הזמן שלנו לצאת מהארון.......................











כע ככה באלי לעצור, אני אכתוב המשך עוד מעט

אינלי כוח לכתוב את כל השמות של האנימות שיהיו פה אז בקיצור וואנשוטים של אנימהההההWhere stories live. Discover now