התמונה הייתה מאסט, וכפי שניתן להניח מהכותרת, ראיתי גינטאמה!!!!!!
בעיקרון מבחינת טיים ליין זה הקרב הראשון הפסיד גינטוקי לטאקאסוגי עם קצת שינויים.
ישמצב שיהיו תנהגויות של דמויות שהן קצת occ אבל זה בסך הכל אמור להיות בסדר.
וההד קאנון שלי הוא שגינטוקי לא לגמרי התרגל למראה הגופות המחרידות שהיה רואה בשדה הקרב מגיל קטן.במילים אלו, הבא נתחילנה!!!!!!!
המוות וההפסד באים יד ביד
הוא התכופף, הרים את חרבו במטרה לחסום, ואז הוא ראה שטאקאסוגי מוריד את חרבו ומכוון אותה לבטנו. עיניו של גינטוקי נפערו – הוא הספיק לראות הכל – והחל להניע את ידו, ועדיין לא היה נראה שהצליחה להגיע בזמן, כמו שתכנן.
בחבטה כואבת למדי, החרב של שחור השיער פגעה בבטנו והעיפה אותו אל ריצפת הדוג'ו הקשה, גורמת לחרבו להשמיע צליל חלול במגע עם העץ.
הוא שכב על גבו, גפיו פשוטות לרווחה ולכמה שניות הוא לא הבין מה קרה, או ליתר דיוק, איך זה קרה.
.
.
.
לא.
לא.
לא.
לא! לא! לא!
הוא התאמן מאז הרגע שבו קיבל את החרב, במטרה לא להישאר חלש לעולם, בכדי שלא יגיע למצב של הגופות הרקובות והמסריחות שנהג לשדוד, לאכול ולישון לידן לפני שאסף אותו שויו אל שוקה סונג'וקו.
זה היה מבעית במובן מסוים, לחשוב שטאקאסוגי הצליח להביס אותו; שאם זה היה קרב אמיתי גינטוקי כבר היה מובס – נהרג – ועל ידי ילד, לא פחות ולא יותר.
הוא היה הופך לגופה חסרת חיים, דמו היה מתפזר מהפציעה, נטמע באדמה האדומה מלכתחילה, גופתו הייתה מתכסה בחרקים, עורבים היו קורעים את מעיו וזבובים ורימות היו הופכים את גופו לביתן. הריח המבחיל של בשר נרקב - בשר אדם - היה מתחיל להתפשט באוויר לאחר כמה ימים וזוחלים היו מתחילים לטפס עליו, על עיניו ואוזניו, נכנסים לראשו, עשבים היו לאט עולים עליו, והוא היה נקבר מתחת לעוד קרב שהיה מתרחש באותו המקום, בסופו של דבר. הדם היה ניתז ומשפריץ לכל עבר בגלל מגף תועה שהיה דורך עליו או חרב שהייתה משפדת אותו (לא אותו, את הגופה, הוא ניסה להזכיר לעצמו).
ומשום מה, מרגע שהתחיל לחשוב על כך, לא ידע איך להפסיק.
מחשבותיו סבבו אחר הדברים המחרידים שראה בשדות הקרב: העיניים המנוקרות של סמוראי שראשו הכרות התגלגל לכיוונו כשניסה לפלס לעצמו מקום ללכת דרך ים הגופות, והדם שלעיתים ניתז עליו כשדרך על גופה שעוד נשא – "גינטוקי?"
YOU ARE READING
אינלי כוח לכתוב את כל השמות של האנימות שיהיו פה אז בקיצור וואנשוטים של אנימההההה
Fanfictionטוב זה פחות או יותר מה שהכותרת אומר כי משעמם לי ואני אכתוב פה קצת. אם אתם מצפים לסדר העלאת פרקים קבוע לא נעים לי להרוס לכם אבל לא כי לפעמים יש רעיונות ולפעמים אין😅😅