Its darkening outside and till now Emiliana didnt turn up to house. Im still wondering where did she go in this dark time. I keep on glancing outside through the window while the television is running . I sigh loudly when I didnt see her coming.
Its not that I doesnt know about her sudden disappering, I know that she went out but she didnt tell me exactly where she is going and what time she will be at home.
Flashback flashed in my mind :
𝑨𝒔 𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒔𝒕𝒖𝒇𝒇𝒔 𝒕𝒐𝒈𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒐𝒖𝒕𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒇𝒆̀. 𝑰 𝒘𝒂𝒊𝒕 𝒇𝒐𝒓 𝑬𝒎𝒊𝒍𝒊𝒂𝒏𝒂 𝒕𝒐 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒐𝒖𝒕 𝒃𝒖𝒕 𝒕𝒐 𝒎𝒚 𝒔𝒖𝒓𝒑𝒓𝒊𝒔𝒆 𝑵𝒊𝒄𝒌 𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒐𝒖𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆 𝒂𝒕 𝒎𝒆 𝒏𝒆𝒓𝒗𝒐𝒖𝒔𝒍𝒚. "𝐇𝐞𝐲! 𝐔𝐫𝐡𝐦𝐦𝐦...𝐅𝐥𝐨,...𝐄𝐦𝐢𝐥𝐢𝐚𝐧𝐚 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭". 𝑾𝒉𝒂𝒕?! 𝑮𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒖𝒕?! 𝑾𝒊𝒕𝒉𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒆𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒆?! 𝑰 𝒇𝒓𝒐𝒘𝒏𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒂𝒔𝒑 𝒔𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕𝒍𝒚. "𝐃𝐢𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐞𝐱𝐚𝐜𝐭𝐥𝐲 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠?" 𝑵𝒊𝒄𝒌 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒔 𝒍𝒐𝒖𝒅𝒍𝒚. "𝐈𝐦 𝐞𝐬𝐜𝐨𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐭𝐦𝐞𝐧𝐭. 𝐂𝐨𝐦𝐞" 𝑵𝒊𝒄𝒌 𝒘𝒂𝒔 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒘𝒓𝒂𝒑 𝒉𝒊𝒔 𝒂𝒓𝒎 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒎𝒚 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅𝒆𝒓𝒔 𝒃𝒖𝒕 𝑰 𝒔𝒕𝒐𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎 𝒃𝒚 𝒉𝒐𝒍𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒔 𝒂𝒓𝒎.𝑯𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒍𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝒎𝒚 𝒂𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒖𝒓𝒓𝒐𝒘𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒆𝒚𝒆𝒃𝒓𝒐𝒘𝒔. "𝐍𝐢𝐜𝐤! 𝐓𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐞!" 𝑰 𝒑𝒓𝒆𝒔𝒔𝒖𝒓𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎.
"𝐅𝐥𝐨𝐫𝐚. 𝐈𝐭𝐬 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐧 " 𝒉𝒆 𝒕𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒘𝒂𝒍𝒌 𝒃𝒚 𝒉𝒐𝒍𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒖𝒕 𝑰 𝒅𝒊𝒅𝒏𝒕 𝒎𝒐𝒗𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒖𝒍𝒍 𝒉𝒊𝒎 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒉𝒂𝒓𝒔𝒉𝒍𝒚.
"𝐎𝐮𝐜𝐡! 𝐓𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐚𝐫𝐬𝐡 𝐝𝐮𝐝𝐞!" 𝑯𝒆 𝒉𝒊𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒑𝒂𝒊𝒏. 𝑰 𝒓𝒐𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒎𝒚 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒎. 𝐷𝑟𝑎𝑚𝑎 𝑘𝑖𝑛𝑔.
"𝐍𝐨𝐰 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐞. 𝐖𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠? 𝐀𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐍𝐢𝐜𝐤? " 𝑰 𝒓𝒂𝒊𝒔𝒆𝒅 𝒎𝒚 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆 𝒂 𝒃𝒊𝒕 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒎.
𝐇𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐟𝐫𝐮𝐬𝐭𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐢𝐫𝐬 𝐡𝐚𝐫𝐬𝐡𝐥𝐲. 𝐇𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐚𝐧𝐬 𝐥𝐨𝐮𝐝𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐦𝐞. 𝐇𝐞 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐬 𝐝𝐞𝐟𝐞𝐚𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬,"𝑭𝑰𝑵𝑬! 𝑺𝑯𝑬 𝑵𝑬𝑬𝑫 𝑺𝑶𝑴𝑬 𝑺𝑷𝑨𝑪𝑬 𝑭𝑶𝑹 𝑯𝑬𝑹 𝑩𝑬𝑪𝑨𝑼𝑺𝑬 𝑶𝑭 𝑾𝑯𝑨𝑻𝑬𝑽𝑬𝑹 𝑺𝑯𝑰𝑻 𝑻𝑯𝑨𝑻 𝑯𝑨𝑷𝑷𝑬𝑵 𝑩𝑬𝑻𝑾𝑬𝑬𝑵 𝒀𝑶𝑼 𝑻𝑾𝑶! 𝑺𝑯𝑬 𝑵𝑬𝑬𝑫𝑺 𝑻𝑶 𝑪𝑳𝑬𝑨𝑹 𝑯𝑬𝑹 𝑴𝑰𝑵𝑫.!𝑻𝑯𝑬𝑹𝑬 𝒀𝑶𝑼 𝑮𝑶!" 𝑯𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒕𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒎𝒆.
𝑵𝒐𝒘 𝑰 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒊𝒛𝒆𝒅 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒕 𝒊𝒔. 𝑰𝒇 𝒔𝒉𝒆 𝒏𝒆𝒆𝒅𝒔 𝒔𝒑𝒂𝒄𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒐𝒌 𝒃𝒖𝒕 𝒊𝒕𝒔 𝒘𝒆𝒊𝒓𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒅𝒊𝒅𝒏𝒕 𝒕𝒆𝒍𝒍 𝒎𝒆 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒔𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈. 𝑰 𝒎𝒆𝒂𝒏 𝒚𝒆𝒂𝒉 𝒘𝒆 𝒈𝒐𝒕 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒇𝒊𝒈𝒉𝒕𝒔 𝒃𝒖𝒕 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒃𝒆 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔. 𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔.. 𝒘𝒆𝒊𝒓𝒅.
𝑰 𝒔𝒘𝒂𝒍𝒍𝒐𝒘𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒍𝒆𝒕 𝒐𝒖𝒕 𝒂 𝒔𝒎𝒂𝒍𝒍 '𝒔𝒐𝒓𝒓𝒚' 𝒂𝒕 𝑵𝒊𝒄𝒌. "𝐈𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐍𝐢𝐜𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐫𝐬𝐡 𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮. 𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐚𝐫𝐥𝐢𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐨𝐧𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧" 𝑰 𝒍𝒂𝒖𝒈𝒉𝒆𝒅 𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕𝒍𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒇𝒊𝒅𝒅𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒊𝒏𝒈𝒆𝒓𝒔.𝑯𝒆 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒔,"𝐈𝐭𝐬 𝐨𝐤. 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭... 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧𝐭 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐬𝐨.. 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐲 𝐬𝐮𝐝𝐝𝐞𝐧 𝐨𝐮𝐭𝐛𝐮𝐫𝐬𝐭 𝐅𝐥𝐨. 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐢𝐭 𝐡𝐮𝐫𝐭𝐬" 𝑯𝒊𝒔 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒎𝒂𝒍𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒄𝒐𝒏𝒗𝒆𝒊𝒏𝒄𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒆. 𝑰 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒎𝒚 𝒂𝒑𝒑𝒂𝒓𝒕𝒎𝒆𝒏𝒕.
"𝐒𝐨... " 𝑵𝒊𝒄𝒌 𝒍𝒂𝒖𝒈𝒉𝒆𝒅 𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕𝒍𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒄𝒓𝒂𝒕𝒄𝒉𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝒏𝒆𝒄𝒌.
"𝐁𝐞 𝐬𝐚𝐟𝐞 𝐲𝐞𝐚𝐡." 𝑯𝒆 𝒌𝒊𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒎𝒚 𝒇𝒐𝒓𝒆𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒖𝒃𝒃𝒆𝒅 𝒎𝒚 𝒂𝒓𝒎. 𝐶𝑢𝑡𝑒.
𝑰 𝒃𝒍𝒖𝒔𝒉𝒆𝒅,"𝐛𝐲𝐞 𝐍𝐢𝐜𝐤. 𝐁𝐞 𝐬𝐚𝐟𝐞 𝐭𝐨𝐨". 𝑯𝒆 𝒕𝒉𝒖𝒎𝒃𝒔 𝒖𝒑 𝒂𝒕 𝒎𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒂𝒗𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒎𝒆.𝙿𝚁𝙴𝚂𝙴𝙽𝚃 :
This what happens. I tried to call her but its going to voicemail. She needs space Flo! But I just want her to be safe.Just when I wanna call her back the door creaked open and Emiliana enters in. I gasp and run to her but stopped when she moved away, "Woah!!! Stop there!" She sounds soo stern, hate and anger. Yeah! Because of your dick move.
'Shut up'
"WHAT?!!" She raised her voice and thats when I thought I said it loud.
I face palmed myself. "Nothing. Sorry. Its not you. Its me myself" I looked down."Thought so" with that she went to her bedroom. I sigh loudly and try not to cry. I cooked dinner for us when she wasnt here and I hope she hadnt had her dinner yet. So I knocked her room door. " Emi... I cooked dinner for us. Why dont you--" before I finished my sentence Emiliana butt in.
"I doesnt want any foods right now. NOW LEAVE ME ALONE " She shouts and I let out a small 'ok' to her. I turned my heels and walked to hall. I sit on the couch and seriously feels alone and bored.
Without unnoticeably, tears started to run through my cheeks and I sniffed alot and wipe my tears away. The only relations that I feel like a family is one and only Emiliana but now she is ignoring me. Great! Just great!.
I sigh loudly and closed my eyes to calm myself. Sleep took over without notice by me. And everything turns dark and I went to my dreamland.
_________________________________________
𝚂𝚘 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 6. 𝙰𝚗𝚍 𝚘𝚗𝚌𝚎 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔😬 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚞𝚜𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚢 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚊𝚜𝚜𝚒𝚐𝚗𝚖𝚎𝚗𝚝𝚜. 𝙳𝚘𝚗𝚝 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚢 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚞𝚙𝚍𝚊𝚝𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚗𝚘𝚝 𝚏𝚛𝚎𝚚𝚞𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢.
𝚃𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚃𝙿𝚆𝙺🌷
YOU ARE READING
𝙼𝙰𝙵𝙸𝙰 𝙻𝙾𝚅𝙴 ( 𝚉𝙼 )
FanficA hate and love story between a soft hearted girl named Flora and a ruthless mafia leader named Zayn. Does they will be last forever? Hi guys! This is my new story. Hope you like it yeah!👍