MEDYA : EUN Mİ
Aslında başta söylemeyi unutmuşum hikaye W**jin in yeni gittiği zamanlar yani
2 Kasım 2019 gibi yaşandığını düşünebilirsiniz.
Yani kız W**jin in yerine geçicek
( Woojin in guruptan ayrılması 28 Ekim 2019 da resmi olarak duyuruldu )HERKEZ EVLERİNE DAĞILDI VE EUN Mİ DE YENİ GURUBUNU DÜŞÜNÜRKEN UYUYA KALDI
SABAH
Uyandığında saate baktı, 10 olmuştu saat uzun zaman sonra ilk defa bu kadar uzun süre uyumuştu. Normalde en geç 8:30 ta uyanırdı.
Sebebini az çok anladığı bir heyecan vardı içinde. Kalkıp banyoya girdi ılık bir duş alıp, cilt bakım rutinini yaptı. Bu gün şirkete öğlen 1 de gidicekti yani biraz daha zamanı vardı. Kahvaltı için dışarı çıkmaya karak verdi.
Hazırlanmaya başladı( Kıyafeti, ayakkabısı, saç modeli hepsi aynı )
Sonra da güzel bir restauranta gitti.
Güzel bir kahvaltıdan sonra yakınlardaki bir Alış-veriş merkezine gittim ve gezdim. Aslında birşeyler alıcağımdan gelil gecmek için gittim.
( Stray Kids yurdunun Seul de olacağını var sayarsak kız da Seul de olması lazım dimi )
Sonra saate baktığımda 12 olduğunu fark ettim ve eve doğru yol aldım. Eve gelince saat çoktan 12:45 olduğu gördüm hızlıca üzerimi değiştirim şirkete gittim.( Böyle bişi giydi, saçı da aynı model. Azlın yaz ayı ama neden ilk fotoğrafta kazak giydi sorgulamayın çünkü neden olmasın dimi )
Hemen yola çıktı ve saat 1 olmadan şirkete geldi.
ŞİRKETTE
Şirkete gittiğimde direk PD-nim in odasına gittim.( Artık 'Ben' yazmak yerine karakterimizin adını kullanıcam, yani 'Eun Mi' diyicem )
Eun Mi kapıyı çalar ve 'Gel' komutu ile içeri girer
Eun Mi: Merhaba PD-nim
JVP: Hoş geldin bir sorun mu var ?
Eun Mi: Hoş buldum. Öncelikle bir sorun yok ben şu yeni gurup olayı için gelmiştim. Beni gurupla ne zaman tanıştırıcaksınız ?
JVP: Tanışma 1 hafta sonraya ertelendi sen de o sırada daha çok çalış onların karşısına mükemmel bir şekilde çık tamam mı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Yeni Üye - 8+1 ( Bang Chan )
FanfictionStray Kids 'e yeni bir üye katılıcak Bir dakika bu üye kız mı ? Başarabilecek mi ? Kendini hem SKZ ye hem de STAY e sevdirebilecek mi ?