Chan: Merak etme şarkı yazımında sana yardım edicez. Hem sen artık 3Racha üyesisin
Eun Mi: Ne ? Hemen kabul ediyor musunuz ?
Changbin: Şarkı yazıyorsun, besteliyorsun, iyi rap yapıyorsun 3racha ya girmeme için bir neden yok.
Eun Mi: Ama o adı üstünde 3racha 3 kişi olmalısınız
Han: 3racha çıkış yapmamış bir gurup isim değişikliğinden bişi olmaz
Chan: Biz seni aramızda isteriz. İsimi de değiştiririz.
Felix: Hyung isim ne olucak ?
Eun Mi: Immm sanırım aklıma bişiler geldi
Han: Söyle bakalım
Eun Mi: HOT Racha nasıl ? Hemen sizin önceki gibi
Changbin: İyi.
Chan: Bak ismi de hallettik şimdi eve gidelim. Üstümüzü değiştirelim yurt için alışverişe çıkalım. Yurdun eksiklerini alalım, Eun Mi için yatak gelmiş, evinden son kalan eşyaları alıp tam gaz çalışmaya başlıyalım.
Herkes: Tamam
{ Eun Mi 'nin anlatımıyla }
YURTTA
Yurda gelmiştik ve hemen üstümüzü değiştirmek için odalara dağıldık. Odaya geldiğimde yatağımın çoktan geldiğini gördüm. Valizden güzel ve SİYAH kıyafetleri aldım. Neden siyah çünkü ben DARK GIRL üm. Kıyafetleri giyinmek için banyoya gittim.
( giydiğim kıyafetler )Hızlıca bir kombinimi giydim ve banyodan çıktım. Salona gelince herkesin hazır olduğunu gördüm. Eşyalarımı koyabilme için verilen kolileri arabanın bagajına koyduk ve yola çıktık. Eve gelince hızlıca alacağım eşyaları kolilere yerleştirdim ve evden çıktık.
Şu an AVM ye gidiyoruz. Ve herkes maske taktı. Ah ünlü olmak garip bir şey. Henüz ünlü olmadım ama bana da maske takmam söylendi. Şu an kendimi cidden bir idol gibi hissediyorum. Yanımda Stray Kids var ve ben onların bir üyesiyim.
Hayat size her an bir sürpriz yapabilir bunu asla unutmayın. Hiç beklemediğiniz zamanda hayatınızda bir dönüm noktası olabilir ve tamamen başka bir dünyanın merkezinde bulabilirsiniz kendinizi.
Bu kadar edebiyat yeter zaten gelmişiz.AVM ye girdik ve iki guruba ayrıldık bir gurup süpermarket bölümüne gitti. Ben, Chan, I.N, Hyunjin yukarı katları dolaşırken.
Lee Know, Changbin, Han, Felix, Seungmin Süpermarkete gitti.Biz yukarı katları dolaşırken aklıma gelen fikirle çocuklara döndüm
Eun Mi: Bence içimizde ayrılmalıyız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Yeni Üye - 8+1 ( Bang Chan )
FanficStray Kids 'e yeni bir üye katılıcak Bir dakika bu üye kız mı ? Başarabilecek mi ? Kendini hem SKZ ye hem de STAY e sevdirebilecek mi ?