ENDİŞLENMENIZE GEREK YOK!NEDEN MI? ÇÜNKÜ BEN BURDAYİM!
Çalan alarmımla öfleyerek kalktım.Eevt alarmını bile all mightlı yapan bir manyak olduğumu inkar etmiyeceğim. Ama büyüyünce kim bilir bnede kahraman olunca belki bir çocukta benim sesimle kalkıp benin posterlerimi odasına takar...Bunu gerçekleştirmek için her şeyi yapacağim(senin sadist hallerinide görücez bir bölüm sonra deku beeeeey sonra dersin KaHrAmAn Olacam diye)neyse daha fazla boş yaparsam kaachanla uğraşmak zorunda kalırım.Hılzıca üstümü giyindim ve anneme bir öpücük verip okula yol aldım.Eğer kahvaltı etseydim geç kalırdım bu yüzden aç karna idare edecektik artık.Hızlıca sınıfa girince kaachanın hâlâ gelmediğini görüp mutlu oldum.Ki yine şom ağzımı açtığımı fark ettim.Çünkü bir kaç dakika sonra kaachan kapıda belirdi.O bana yine gıcıklık yaptı,bende ona selam verdim.Ona neden karşı çıkmıyorum diyorsanız,hem annemin hatrına hemde eğer dövüşseydik benim gebereceğim,hemde ona birazcık ama azıcık hayranlık beslememden olabilir.HAYIR ONA AŞİK DEĞILIM!Arkadaşca.O beni böyle görmesede ben onu görüyordum.Aslında 2. Şıkkı eleyebiliriz.Çünkü bende özgünlüğüm olmamasına rağmen UA sınavı için çalışıyordum.Dövüs sanatlarında süperdim.O kadar hızlı koşardım ki beni göremeyebilebiliridniz(bu nasıl cümle ya whwjshj)Yinede insanlara kıyamıyordum.Sırama yerleştim ve ders için eşyalarımı hazırladım.Ben hazırlanırken kaachan sıraya tekme attı.Bnede sıraya baktıktan sonra" bir sorun mu var kaachan?"Sorun olmadığını biliyorum.Sadece sıkıldığı için bulaşıyor.Eliyle sandalyeme doğru yaslandı ve oldukça rahat bir şekilde "Hımmm bir düşüneyim...Soruuuuun sensin deku!" Başlıyoruz yine...Ah ilk defa şom ağzım işe yaradı! Hoca geldi ve kaachan yerine döndü.Ders işlendikten sonra tenefüste bakugou yine yanıma geldi.Tam konusuyorduki telefonum çaldı.Ben açıcakken telefonu elimden aldı ve "Seninle işimiz vardı ha bizim?" Bende "Kaachan annem arıyor verir misin?" Oda tek kaşını kaldırdı.Ve telefondaki isme baktıktan sonra bana verdi.
Izuku: Alo anne?
Annem: Siz bay midoriya mısınız?
Izuku:Evet benimde ,annemin telefonu sizde ne arıyor?
Annem:Ben ****** hastanesinden doktorum.Hastanin yani annenizin numarasında sizi bulduk ve arayalım dedik. Gelme ihtimaliniz var mı?
Izuku:Hemen geliyorum ciddi bir şey yok değil mi?
Annem:Ah gelip kendiniz görseniz daha iyi.
Telefonu hızlıca bırakıp ****** hastanesine doğru koşmaya başladım.Okuldan çıkarken Kaachan arkamdan"DEKU!!GEL BURAYA!" diye bağırıp küfrediyordu ama ben onu takmadım.Hastaneye vardığımda lobideki(herhalde böyleydi) ablaya " Ben ızuku midoriya! Annem için gelmiştim. Nerde o acaba?" Kadın üzüntülü bir ifadeyle" özür dilerim...." dediğinde masaya iki elimle dayanıp"ne demek özür dilerim?! Noldu anneme? Gitmedi değil mi?"kadın sadece baş sağladığında dünyam yıkıldı.Hic bir şey düşünemedim o anda.Bende gitmek istedim.Onunla olmak için gerekirse cennete girmek istedim.Benim kahraman olacağıma inanan tek insan beni bırakıyordu.Beni seven tek insan beni bırakıyordu." O-onu görebilir miyim?" Kadında" Ah geç kaldınız" dediğinde çeşke geç kalsaydım okula annemi işe göndermeseydim diye düşündüm.Benim suçumdu...Gözlerimden yaşlar benden izinsiz akarken hızlıca dışarı koştum.Her şeyden NEFRET ederek sanki dertlerimden ,az önce duyduğum gerçekten, kaachandan,kendimden kaçmak istermiş gibi koştum nereye gittiğimi bilmeden sadece ayaklarıma bıraktım kendimi.En sonunda ne zaman üzülsem gittiğim binaya geldim.Burası bir inşaattı ama damına çıktığında neredeyse tüm japonyayı görüyordun ve bu çok güzel bir manzaraydı.Hızlıca dama çıktım ve sallana sallana ağladım.Hıncımı çıkarmak istedim.Baskalarininda canı acısın istedim.Yok etmek istedim...Buraya normalde akşamları gelirdim ve sabah bile çok güzel olduğunu düşünürdüm.Ama şu an düşünemiyordum.Doğrusu şu an ağlamak yerine annemin eşyalarını falan toplamam gerekirdi.Ama ben bunu yarına bıraktım şimdilik sadece ağlamak istiyordum.hay guysss!!!! Kurgu ilk bölümde normaldi biraz.Ama diğer bölümlerde deku öyyyyyle biri olacak ki.Bu arada diğer bölümüde şimdi yazacağım ama bölümde dekunun annesinin ölümünden tam 2 gün SONRA olucak.Bu iki gün deku cenazeyi falan tek başına yapacak yani kimsenin haberi olmayacak.Okulada gitmeyecek.Bide diziyi izleyeli çok olduğundan biraz değiştirdim o yüzden bu böyle değil! Demeyin.Sonucta hepsi aynı olsa deku villain mi olurdu ? Neyse çok uzattım oy verirseniz cidden mutlu olurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain deku...
Mystery / Thrillernormal villain dekular gibi değil!!Gel oku bakam hem ağlamaklı hem gülmeli bir hikaye