2.b(ilk cinayet)

188 14 14
                                    

2 gün SONRA
Ne okula gittim ne yemek yedim nede eve gittim 2 gün boyunca...Ama artık böyle yaşayamayacağıma karar verip eve gittim.Ev o kadar hüzünlüydüki. Bir kere annemin her zaman yaptığı yemeklerin kokusu yoktu.Sessizdi....Içeri adım atıp yukkundum." A-anne? Gel lütfen...Burası sensiz olmaz.Ben sensiz olamam!" Kendi kendime konuştuğumun farkındaydım.Yinede yapma gereği duydum.Ama artık ağlamayacaktım.Devam edecektim.Annme derdi hep " ne olursa olsun üzülme ızuku.Devam et! En sonunda bundan gurur duyacaksın.Bende gurur duyacağim"koşarak çıktım ve üstüme kocaman koyu yeşil sweatshirt ve kot pantolon giydim.Aslında hala annem ile ilgili üzülüyordum ama artık o beni bekliyormuş gibi düşünüp mutlu olacağım.Yinede eski midoriya gibi renkli renkli giyinesim yok hiç.Aşagı inerken mutfağa baktım ve 2 gündür hiç bir şey yemeidğimi farkettim.Dolabı açtım ve kendime sosisli hazırladım.Ama yemeğe çalışınca midem almadı.Hatta az daha kusuyordum.Daha fazla zorlamamalıyım herhalde.Dışarı çıktım ve okula doğru giderken haberlere baktım.Annemin nasıl öldüğünü kimseye sormamıştım sonuçta.Belki villeanlar ile ilgilidir.Haberlerde all mightın bir villeanı öldürmek için bazı insanları YANLIŞLIKLA öldürdüğü vardı.Dikkatli bakınca orda her şeyden habersiz müzik dinleyen yeşil kafalı kadını gördüm.Kesin homesmile dinliyordu...All might! Idolüm dediğim adam yüzünden mi? Cidden dikkatli düşününce o all mightta dâhil hiç bir kahraman insanları düşünmüyor.Sadece paraların bakıyorlar.Kıkırdamaya başladım.Birde kendilerine kahraman  mı diyorlar?! Sonra bir çığlık sesiyle kıkırdamayı kestim.Etrafa bakınca okuldan baya uzaklaştığını farkettim.Çıglık seslerinin olduğu tarafa gidince 2 kişinin bir çocuğun üstüne alkol döndüklerini farkettim.Tanrim! Aklıma kaachan gelince epey sinirlendim ve o tarafa gittim.Ne yaptığımı bilmiyordum.Sadece sinirliydim ve biraz eğlenmek istiyordum.Onların arkasına biraz yaklaşınca arkadan saldıracak bir piç olmadığım için "OI!! yaaa size diyorum sağır mısınız?" Hepsi bana dönüp kıkırdamaya başladı.Asıl garip olansa benimde o lar gibi sırıtmamdı." Sen kimsin velet korkmuyor musun?" Bende yaklaşıp " korksam herhalde sizin yakınınıza gelmezdim değil mi?" Aralarından siyah saçlı olan bıçağını bana batıracakken yolundan çekilip düşmesini sağladım.Onlar daha nolduğunu anlamadan onun elinden bıçağı alıp sırtına sapladım.Sonra diğeri yaklaşınca  tekme atıp düşürdüm ama o kadar aptal değildi ve bıçağıyla beni sıyırdı.Ama sadece sıyırdı.Ona bakıp sırıttım ve sıyrılan yerimi emdim.Oda"gözun!" Diye çığlık attı ama hareket edemedi bir ayağım üstünde olduğundan.bayılttığım zaten etkisizdi.ona daha işkence çektirecektim ama önce tekme attığın
mı halledecektim.Tekma attığımın üstüne oturup bana dönmesini sağladım.Öyle korkmuş görünüyorduki.Ama onun bu hali benim hoşuma gidiyordu.Bıçagı aldım ve onun dudaklarını elimle sıktıktan sonra üst dudağını kökünden kopardım.O çığlık atarken o dudak parçasını onun ağzına attım ve yutturdum."Kendi dudağını yedi mal jsvsjmdhdjfkf"diye kahkaha attım.Alkol şişelerinden dolu olanlardan birini alıp(5 tane vardı) onun kafasına vurdum.Çikan cam parçalarıyla onun boğazına batıra batıra gezdirdim  ve bunu yaparken baya zevk aldım.O çığlık atıyordu ve boğazı kanıyordu.saçını çekip kafasınıda yere yapıştırdım ve iki elinize bir elimle tutup ki tutmasamda kaçamazdı iki elini tutup bıçakla bu sefer elini kestim ve camı kesik olan yere batırıp yarayı büyüttüm.Kanına elimi batırıp kafasının üstüne dangalak yazdım.Sorna bundan sıkılıp diğerine geçmek için onun kalbine bıçağı batırıp öldürdüm. Sonra siyah saçlıya "Eeee  benim bunla işim bitti ama? Birazcıkta seninle oynayalım mı haaa?" Siyah saçının yanına giderken bıçağı batırdığım yerin çok kanadığını fark ettim.Işimi çabuk tutup çektirebildigim kadar acı çektirmeliydim ona!Sonra aklıma hem zevkli hem acı hemde hızlı bir fikir geldi.Onun cebindeki çakmağı aldım ve yanan ateşe baktım.Ona bakıp gülümsedim ve" Merak etme! O kadar cani değilim." Diyip elimi uzattım.Terettüt etsede elimi tutup kalktı ve benim üstüme düstü.Bende en tatlı şekilde onu tutup oturttum ve" eh o zaman dünyaya bay bay de" diyip önce üstüne alkol döktüm sonrada diri diri yaktım.O sırada neler yaptığımdan haberin yoktu.Sadece yanan ateşi ve onun çığlıklarını izleyerek kahkaha atıyordum.O kadar eğlenmiştim ki...Diğerininde ölüsünü yakıp ikisininds küllerini çöpe attım.Aslında daha zorlardım bu 2 sını ama okula gitmeliyim.Ama üstüm başım kan içindeyken gidemem tabiki.Önce nerede olduğuma baktım.Buraya daha öncede gelmiştim.Hızlıca eve gidil kıyafetlerimin benzerlerini giydim ve yüzümü yıkadım.Manyak gibi hâlâ kahkaha atıyordum aklımdaki görüntülere.En azında tenha bir yerdide kimse görmemişti.Tekrar okula doğru yürürken az önce aldığım zevk ve mutluluk yavaş yavaş kaybolmaya başladı.Gerçekler geldi yine.Istemiyordum! Üzülmek istemiyrodum! Yine birilerini öldürüp zevk almak işkence çektirmek istiyordum....Sonunda okula vardığımda sınıfa girdim ve bay tanakadan özür dileyip sırama ilerledim.Başımı sıraya gömdüm ve düşünmeye başladım.Ne yapmıştım?ADam öldürmüştüm işte ne var bun- Dur NE!? Tanaka" Bay midoriya! Sınıftayız kendinize hakim olun lütfen!" Ah sesli bağırmışım.Etrafa bakınca katsukinin(evet artık katsuki o.Kaachan değil) bana öfkeyle baktığını farkettim.Neden korkmuyordum? Neyse önemli olan bu değil. Başımı yine sıraya gömdüm.Artık nasıl kahraman olabilirim ya? Kimse görmedi ama...Önemli olan bu değil midoriya! Adam öldürdün?! Hemde işkenceyle! Ama bu niye bu kadar kötü gelmiyor şu an? Villian mı oldum yoksa?! Ağh bunları evde düşüneceğim.Şimdi bir fayda yok sonuçta.Ben düşünürken ders çoktan bitmişti.Katsuki hızla yanıma gelip masama vurdu."NERDESIN SEN 2 GÜNDÜR HA?! NERDEN GELIYOR BU CESARET SANA?!??!?!??! DERSI DINLEMEMELER BIR ANDA KACMALAR DERSTE BAGİRMALAR HEM 2 GÜNDÜR EVDEDE YOKTUNUZ SENDE ANNENDE! HAYIR SEN UMRUMDA DEĞILSIN AMA SENIN YÜZÜNDEN ANNEM BENI BEKLETTI KAÇ SAAT! HEM TELEFONDA KONUSTUKLARINIZ NEYDI?" bunların hepsini tek nefeste sıralamıştı.Insanlarda bizi izliyordu.Bense umursamayıp sadece onun o aptal sesini kesmesini bekledim.Katsuki"DUYUYOR MUSUN SEN BENI? HEM BU KIYAFETLERIN NE AH O BROKOLI SACLARINDAN MI UTANIYORSUN YOKSA HAHAHHA?!" Sakince"Seni duyuyorum KATSUKI sadece artık hakeden insanalarla muhattap oluyorum.Ve ben niye sana hesap veriyorum? Annemden sana neeee  benden sana neee kıyafetimden sana ne?Yani demek istediğim senin gibi karakteri bozuk saatli bombalar umrumda değil."Normalde bunu söyleyecek cesaret bende yoktu ama şu an umrumda değildi.Başımın dibinde saçma saçma bağırmaya başladı.Ah cidden insanlar konuşarak iletişim kurar seni karakteri bozuk saatli bomba." Az ötede havla katsuki başım ağrıyor zaten" cidden başım çatlıyordu ve bu karakteri bozuk saatli bombanın sesi hiç yardımcı olmuyordu."SANA BIR CESARET GELMIŞ HA?" diyerek yakamdan tutup beni kaldırdı ve sarstı.Aslinda sadece güçlü olduğumu göstersem ve onu öldürmesem "iyi fikir..." o bir şey diyemeden yakamı tutan elleri tuttum ve ters çevirdim sonra ayağımı onun ayağına takıp onu düşürdüm.Ona doğru eğilip bu sefer ben onun yakasını tuttum ve fısıldayarak"Ben sandığın gibi ezik değilim katsuki...Bana 3. Cinayetimi yaptırmak  istemezsin." Oysa"3. C -cinayet mi?" O bunun doğru olup olmadığını bilemezdi sonuçta.Hipnozdan çıkmış gibi "YA DEKUUUU KALK ÜSTÜMDEN YOKSA GEBERTIRIM SENI!Bense sadece hıhladım.kalabalığa baktım,herkes şaşkın.Ilgi odağı olmak hoşuma gitti.Ama bu sefer farklı bir şekilde ünlü olmuştum" Alın buda size yeni dedikodu 1 hafta kullanın." Deyip katsuki kalkamadan ordan hızla koşarak çıktım.

3. Bölümüde bugün yazacağım değerimi bilin olmayan okuyucularım!

Villain deku...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin