~64~

51 4 2
                                    

Me: Why can't I dream of cake

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Me: Why can't I dream of cake...?! I have nightmares... :(

Kirby: Don't the humans have a fountain of dreams?

Me: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA- No.

Star: ¬_¬

Me: U_U The fountain of dreams isn't even r- ahem- I mean- it is a unique object only find here!

Galacta: Sure... Kirby can't you think of anything else than food?

Kirby: Mmm... cold food?

Star: Ok... something without the word food. Nothing to do with any type of food.

Kirby: But nothing is more important than food!

Me: You have put so many people's life as pointless... didn't Star teach you anything about life?

Star: So it's my fault? I wasn't even present whilst he grew up! Only around... twenty years before I got captured!

Me: So who took care of him then?

Galacta: I dunno...

Kirby: !_! Galacta, you should know!

Galacta: *Folds arms* Why?

Kirby: *Facepalms* Next image please.

Me: Aw. Kay... COMPUTER NEXT IMAGE!

Computer: Uh-huh.

Me: WHAT DID YOU SAY? Did someone install a slang programme on here?!

King DDD: Noooooo... I just needed it ta speak so I could understand it!

Me: ¬_¬ NEXT IMAGE!

Computer: As you command. NEXT IMAGE! is in progress...

Me: *Tapping my foot inpatiently* This'll take a while thanks to his royal annoyance!

Kirby Images!!!Where stories live. Discover now