Kalp ne kadar garip bir organ yaşam kaynağın,onsuz hiç olduğun ama aynı zamanda acının tam merkezi söküp atmak kurtulmak istediğin aynı zamanda ona muhtaç olduğun...
Ben Mehir
(Ay parçası demek)23 yaşındayım annemi 3 hafta önce kazada kaybettim. Kaza...Acıya alışmaya çalışıyorsun ama acıyı o kadar hissediyorsun ki onun bile acısını duyuyorsun hissetmenin acısı.
Buz kesmiş parmaklarımın arasına aldığım sigarayı dudaklarıma doğru götürüp zehirli dumanı içime çektim.
O kadar içime çektim ki sigaranın yarısı bitmiş külü şortun açıkta bıraktığı bacağıma düşmüştü. Sigara içmezdim hatta en son başlayacağım şeydi benim aslamdı. Ama o kadar içim acıyordu ki ben sigaranın zehri ile acıyı zehirlemeye çalışıp onu öldürmek bitirmek istiyordum. Ama geçmiyordu, olmuyordu,ölmüyordu.Balkondan çıkıp odama geçtim içerisi soğuktu ama umrumda bile değildi. O buz gibi toprakta üşüyorken ben onun cennet kokusu olduğu yerde ısınamazdım.
Cennet kokusunda cehennemi yaşatıyordu bana.Babam yoktu yani var ama olmayan bir baba annem ve beni ben 3 yaşındayken terk etmiş. Dediklerine göre bırakmak zorundaymış bir kadını ve çocuğunu ne gibi bir zorunlulukla bırakırsın ki. Ondan nefret ediyordum. Annem ve ben ikimiz yaşıyorduk...
Doktordu başarılı bir beyin cerrahıydı. Benimde doktor olmamı istiyordu hayallerimiz vardı birlikte ameliyatlara giricektik bu sene 5.sınıf olmuştum az kalmıştı birlikte ameliyatlara girecektik benimle gurur duymasını görecektim duyucaktım. Ama o gitti
Hastasını kurtarmak için gittiği ambulans kaza yaptı ve benim meleğim hayat kurtarmak için can verdi işte bu yüzden o benim meleğim. 46 yaşındaydı daha ben onunla daha 23 yıl geçirmiştim doyamadan gitmişti. Annemle ben arkadaş gibiydik birbirimize çok yakındık çünkü sadece biz vardık akrabalarımız paranın peşine düşüp bize yakınlık kurmaya çalışıyordu farkındaydık bu yüzden ilişkilerimizi kesmiştik. Meleğim ve ben bir yalı dairesinde yaşıyorduk birde yardımcı Sevim abla vardı. Anne yarım gibidir kendisi beni çok sever çok iyi kalplidir. O da yıkılmıştı annemin gidişi onu da mahvetmişti.
Kapının tıklaması ile yatağımda doğrulmuştum. "Kızım bişeyler getirdim kaç haftadır ağzına bişey sürmüyorsun şunlardan atıştır bak iyice halsiz düştün" dedi Sevim abla kafasını kapıdan uzatarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SüvEydA
Teen FictionKalbin ortasındaki gizli günahların saklı olduğu sanılan siyah beneğe,karanlığa denir süveyda işte o karanlığın içindeki benek benim günahlarımı saklamaya çalıştığım yere sığınan benim... O geldi ve dünyamın merkezine iniş yaptı. Hayatım artık onun...