/5/

41 7 6
                                    

Hikâyenin selameti için birkaç ufak farklılık olacaktır, çokta takılmayın. Eğer bir aksilik olmazsa bir bölüm daha gelebilir bugün, kendinize iyi bakın

Sero, yatağına uzanmış Kaminari ile yazışıyordu. Kirishima'yı 5 kez çaldırmış olsa da açan kimse olmamıştı. Onda arkadaşının uyuduğunu düşünmüş Kaminari'yle yazışmakta bulmuştu çareyi.

Eli komidinin üzerinde bıraktığı Milka'sına gitmişti. Parmakları ambalaja değil de tahtaya sürtünce ise canı sıkılmış ama 'sadece bir çikolata' olduğunu düşünüp mesajlaşmasına dönmüştü.

Kaminari'yle konuşmaya devam ederken bir yandan da elindeki küçük tenis topunu tavana atıyordu. Tavana değdirmekten çekiniyordu çünkü üst katındaki Bakugou'ya ses giderse bağırılmak istemiyordu.

Sero topu tekrar havaya attığında kapısı çaldı. Sero'nun attığı top hızla tutmadığı için gövdesine çarpıp yerde yuvarlanırken gelenin Bakugou olmayıp canına okumamasını diliyordu.

Bakugou kapı açılınca "Suratsız sana bir şey soracağım." dedi. Sero "Sana da merhaba" derken Bakugou kapısının önünde durdu ve "Kafan karıştığında ne yaparsın?" dedi.

Sero tek kaşını kaldırıp "Ne manada?"

Bakugou sinirle yüzüne bakıp "Sence??!" diye dişleri arasından konuştu.

"Bakugou aklını okuma ihtimalim yo-"

Bakugou topuğu üzerinde dönerken "Sen ne anlarsın ki!" dedikten sonra gitmeye kalktığında Sero kolundan yakaladı arkadaşını.

"Bakugou konuşmak istersen buradayım."çocuğun yüzündeki kolumu bırak ifadesini gördükten sonra da ekledi. "Kendini biraz açmanda sıkıntı yok" dedi.

Bakugou burnunu çekip kolunu kurtardıktan sonra Sero bunun "Düşüneceğim" demek olduğunu umuyordu.

Wanna go out? {Seromina} +kiribakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin