/4/

46 7 23
                                    

"Bakugou'nun suratına tekme atabilir miyim?" diye sinirle solurken Kirishima'nın saçlarını okşuyordu pembe saçlı kız.

"O zaman canı acır" dedi. Ağlamaktan dolayı nefesi kesilmişti ve kesik kesik fısıltıyla konuşuyordu.

"Zevk alsın diye yapmayacaktım zaten." dedi Mina Kirishima'nın yüzüne düşmüş saçları iterken. Sonra kendisine yaslanmış çocuğu kendisinden uzaklaştırıp "Bu dünyanın sonu değil unutma bunu"

"Ama bana öyle kötü bağırdı ki..." diye hıçkırdı Kirishima. Dudağı titrerken "Biliyorum beni sevmek zorunda değil ama ne bileyim bana öyle bağırmasını" nefesi kesildi ve gözlerini yumdu. Tekrar açtıktan sonra da cümlesini bitirdi. "Beklemiyordum."

Mina'nın da gözleri hem sinirden hem de arkadaşını böyle üzgün görmekten dolayı puslanırken yavru köpeği andıran Kirishima'nın yüzünü elleri arasına aldı. Çocuğu kendisine çekip iyice sarıldı. Kirishima da sarılışına karşılık verirken Ashido ise imkanı olsa ve Kirishima'yı üzmeyeceği bilse Bakugou'nun yüzüne asit atma hayallerini geri plana atmaya çalıştı.

★彡

"İnanamıyorum ya!" diye sinirle soludu Ashido.

"Gerizekalı, Aptal!" Ashido olduğu  yerde durmazken sinirden attığı  voltasını hızlandırdı. "Kalpsiz!" diye bağırdıktan sonra derin bir soluk aldı ve kendisini sırt üstü yatağına bıraktı.

Bugün harika geçiyordu oysaki...Sero ile kafeye gitmişti yol boyunca da mesajlaşarak onu güldürmüştü Sero...Taa ki Kirishima onu ağlayarak arayıp Bakugou'nun kızlardan hoşlandığını ona soyunma odasında bağırarak söyleyip hızla soyunma odasını terk ettiğini söyleyene  kadar...

Kirishima hâliyle yıkılmıştı ve Bakugou'yu suçlamıyordu. Bu onun doğal hakkıydı. Sadece yüzündeki kızarmış ve gözleri yuvasından fırlamış görüntüyü görünce kendisini çok kötü hissetmişti

" Keşke demeseydim, artık benimle konuşmak bile garip olur onun için!" diye sayıklamıştı bütün gün.Ashido eğer kendisini fazla üzerse hasta olacağını söylemiş ve 'elini sallasan ellisi' diyerek ortamı yumuşatmaya çalışmıştı. Kirishima ise cevaben "Onlar Bakugou değil ama" demişti.

Günün geri kalanında ise Kirishima, Bakugou ile olan arkadaşlığını riske attığı için kendisine kızmıştı.

Ashido, o uyuyana kadar başında durmuş ve uyuduğundan emin olana kadar onu yalnız bırakmamıştı.

Ashido da anlıyordu. Sevmek zorunda değildi ama konu Kirishima olunca objektif olamıyordu. Arkadaşının kalbi kırılmıştı ve kızın kalbi de bu duruma dayanamıyordu. Elinden gelse bu anıyı değiştirirdi ama yapamıyordu işte...

"Ah be Bakugou!" diye üzgün bir biçimde sağına doğru kıvrıldı. Keşke biraz daha nazik olsaydı Kirishima'ya karşı...Ancak tıpkı o anı değiştiremediği gibi o anda ikisinin neler hissedip nasıl tepki vereceğini de bilemezdi.

Telefonuna uzandı. Şu an komik bir şeyler görmek istiyordu. Kaminari'den meme yapması için yalvarsa mıydı? Gerçi yalvarmasına gerek bile yoktu.

Günün güzel anları tekrar aklına dolarken gülümsedi. Sipariş ettikleri tatlıyı yiyememişlerdi. Sero ile kafeye gitmek bile havasını değiştirmişti gerçi...

Sero

Sero!

SERO!

Kız utançla doğruldu, çocuğu ekmişti resmen.Ofladı. Günün tek güzel anı vardı ve onda da Sero'ya bir şeyler gevelemiş ve kısa kesmişti.

Çocuk ona bir şey yazmamıştı ama Ashido bunu telafi etmesi gerektiğini düşünerek odasından çıktı.

Wanna go out? {Seromina} +kiribakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin