4

587 12 44
                                    

Pov. Millie:

Właśnie szlam na spotkanie z Finnem. Chciałam z nim porozmawiać o tej Oonie, to nie możliwe żeby ona zadawała się z nim ponieważ go lubi. Leci na fejm i to widać ale niestety Finn tego nie widzi..
Nie wiem dlaczego ale chyba jestem.. zazdrosna? .. Zazdrosna o Oone..

Kiedy weszłam do kawiarnii zobaczyłam uśmiechniętego Wolfharda który od razu do mnie podbiegł i przytulił.

F: Cześć, czemu chciałaś się tak szybko spotkać? - powiedział kiedy siadaliśmy do stolika
M: Chciałam z tobą porozmawiać..
O Oonie..
F: Dlaczego o Oonie? Zrobiła ci coś?
M: Mi nie.. Tobie tak i robi cały czas
F: Możesz trochę jaśniej? Nie rozumiem
M: Naprawdę nie widzisz tego Finn? Ta cała Oona zadaje się z tobą tylko dla fejmu!
F: Nie mów tak! Oona to moja przyjaciółka tak samo jak ty
M: Naprawdę jesteś taki ślepy? Jej chodzi tylko o sławę i pieniądze. Wykorzysta waszą przyjaźń i cię zostawi
F: A może ty jesteś zazdrosna? Jesteśmy, byliśmy i będziemy tylko przyjaciółmi - te słowa mnie zabolały z nieznanego mi powodu..

M: Ja się tylko o ciebie martwię! Nie chce żebyś cierpiał bo jesteś moim najlepszym przyjacielem
F: A może to ty się ze mną przyjaźnisz dla fejmu a to właśnie Oona jest moją prawdziwa przyjaciółka?!
M: Żartujesz sobie?! Znasz mnie pół roku a te dziewczynę z tydzień!
F: Co to ma za znaczenie! Jeśli masz mi wybierać przyjaciół to ja podziękuje za taką przyjaciółkę - wstał z krzesła
M: Nie Finn! To nie miało tak zabrzmieć! Ja się tylko o ciebie martwię!.. - również wstałam
F: Oona to moja przyjaciółka i musisz się z tym pogodzić. Jeśli nie potrafisz tego zrozumieć to nie mamy o czym rozmawiać. Nie będziesz mi wybierać przyjaciół! Może to ty od początku przyjaźnisz się ze mną tylko dla fejmu?! Może to Oona jest moją prawdziwa przyjaciółka?! Ty jesteś po prostu zazdrosna o to, ze mam innych przyjaciół niż ty! Nie jesteś pępkiem świata!
M: Jak możesz tak nawet mówić..
F: Takie są fakty. A teraz żegnam, nie chce mieć takich przyjaciół jak ty - wtedy chłopak wyszedł z kawiarnii a do moich oczu zaczęły napływać łzy.

W tym momencie go straciłam.. Straciłam mojego najlepszego przyjaciela przez jakąś głupia idiotkę która go omotała!
Najgorsze jest to, ze teraz do mnie dotarło to, ze ja.. chyba.. go kocham..

Popular Boy ~ Instagram FillieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz