Pov. Millie:
Nie wierze, dzisiaj mam się spotkać z Finnem Wolfhardem. TYM Finnem Wolfhardem. Gwiazdą filmu ,,it", ,,The Turning" ,,The Goldfinch" i kilku innych.. oraz sławnym muzykiem. On jest światowa gwiazda a ja zwykłą nudną nastolatką z normalnym życiem.
Muszę na nim zrobić dobre wrażenie ponieważ obecnie ma mnie pewnie za jakąś jebnięta na jego punkcie psychofanke.•
Szłam już na spotkanie z nim. Bardzo ale to bardzo się stresowałam. Mam się zaraz spotkać z międzynarodowym celebrytą. Mam się jakoś specjalnie zachować czy jak?
Kiedy byłam już w umówionym parku zobaczyłam Wolfharda siedzącego na ławce. Nie wiedziałam co mam zrobić, podejść? Co powiedzieć? Dobra chuj co będzie to będzie
M: Cześć Finn to ja Mi.. - przerwał mi
F: Millie, fajnie cię wreszcie poznać na żywo pani Wolfhard - lekko się zaśmiał i wstał z ławki
M: Haha, ogólnie to przepraszam za to, ze pierwsze wrażenie w internecie zrobiłam jakiejś nienormalnej psychofanki ale w sumie byłam i nadal jestem twoją fanką wiec to cud, ze się na ciebie teraz nie rzuciłam. Dalej nie wierze w to, ze się spotkaliśmy
F: Czuje się zaszczycony tym, ze jesteś moją fanką - znowu się zaśmiał
M: Jak już mówiłam to cud, ze się na ciebie nie rzuciłam - tez się zaśmiałam
F: Jeśli masz taką potrzebę to.. - rozłożył ręce a ja się do niego przytuliłam, odwzajemnił uścisk.F: Chcesz ogólnie iść do jakiegos Starbucksa albo coś?
M: No jasne haha•
M: Jak to ogólnie jest być tak wielką gwiazdą? - powiedziałam biorąc łyk mojej kawy
F: Są duże plusy ale tez masa minusów. Na przykład fałszywe znajomości. Nawet nie wiesz jak trudno mi znaleźć jakiś przyjaciół a co gorsza dziewczynę, cały czas mam w głowie czy są ze mną dla sławy czy nie. To bardzo męczy psychikę. Jest tez duża odpowiedzialność związana z tym co publikujemy w social mediach. Trzeba cały czas dbać o swój wizerunek bo jak coś odwalimy to już nie będzie za ciekawie. Oraz oczywiście jest hejt ale ja już się do niego przyzwyczaiłem i po prostu go ignoruje. Zazwyczaj ludzie którzy hejtują są zazdrośni i próbują się dowartościować na takiej zajebistej osobie jak ja.
M: Nie sądziłam, ze sława niesie za sobą aż tak dużą odpowiedzialność..
F: No niestety tak
M: Mam nadzieje, że uda ci się spełnić swoje marzenia i nie przejmuj się hejtem bo jestem niesamowita osobą w internecie jak i w realu. Oraz życzę ci żebyś znalazł sobie prawdziwych przyjaciół którym nie będzie zależeć tylko na fejmie i dziewczynę która cię pokocha bezwzględu na wszystko bo na to zasługujesz. Przekonałam się o tym dzisiaj.
F: Chyba właśnie jedną taką przyjaciółkę znalazłem - uśmiechnął się
M: Ale, ze mnie? - byłam trochę zdziwiona
F: Tak, jesteś naprawdę super osobą, super mi się z tobą rozmawia i potrafisz poprawić mi humor. Inne osoby od razu by chciały jakąś wspólna relacje na instagramie albo zdjęcie a ty o nic takiego nawet się nie zapytałaś. Chyba wreszcie znalazłem prawdziwa przyjaciółkę.
M: Bardzo mi miło. Ty tez jesteś super osobą Finn. - uśmiechnęłam się w stronę chłopaka•
Niestety wszystko co dobre musi się skończyć. Finn postanowił odprowadzić mnie do domu, w realu naprawdę jest zajebistym chłopakiem i myśle, ze się zaprzyjaźnimy.
F: Ogólnie to może zrobimy sobie jakieś zdjęcie na instagrama na pożegnanie?
M: Naprawdę nie musisz mnie promować. Nie chce żebyś pomyślał, ze jestem jedna z tych lasek co tylko lecą na fejm
F: Przez całe spotkanie ani razu nie chciałaś żadnego zdjęcia, reakcji ani nic więc teraz ja chce się odwdzięczyć. Jeśli oczywiście wyrażasz zgodzę na zdjęcie - uśmiechnął się
M: Tobie się nie da odmówić - również się uśmiechnęłam a następnie zrobiliśmy zdjęcie które po chwili Wolfhard wrzucił na swojego instagrama.
CZYTASZ
Popular Boy ~ Instagram Fillie
FanfictionInstagram Fillie ale tez zwykłe opowiadanie. Skupie się tu głównie na wątku Millie i Finna. Tutaj tylko Finn jest sławnym aktorem i muzykiem a reszta obsady Stranger Things są zwykłymi nastolatkami. 🥇 - #gatenmatarazzo 🥇 - #cadie 🥇 - #calebmclaug...