1.Bölüm

1.5K 44 21
                                    

Ayşeden;
Bugün benim için yeni bir başlangıçtı çünkü çok istediğim üniversiteyi kazanmıştım arkadaşım aleyna ile aynı üniversite de okumak hayalimizdi ve hayalimiz gerçek olmuştu aynı üniversiteye gidecektik ve şimdi hazırlanmış okula gidiyorduk aleyna konuşmaya başladı "ay acaba yakışıklı çocuklarda varmıdır okulda" "aleyna gerçekten tek derdin bumu şu anda" "aman ayşe şu ülkede tek sevgilisi olmayan bi biz varız galiba" "abartma çalış seninde olur" aleynanın aşk meşk konularını konuşa konuşa okula gelmiştik herkesin gözü bizdeydi bazılarının "kızlara bak" deyişini duyabiliyordum ama aralarından bir çocuk takılmıştı gözüme hafif kıvırcık saçları siyah gözleri gözlüklerinden belli oluyordu hafif cool birine benziyordu bunları düşüne düşüne sınıfa varmıştık.

Poyrazdan;
Bugün okulun yeni senesinin ilk günüydü geçen seneki sınıfı geçememiştim onun için tekrar birinci sınıfı okuyacaktım arkadaşlarım emin ve berkay ise beni yalnız bırakmamak için onlarda tekrar benimle birinci sınıfı okuyacaklardı fazla oyalanmadan giyindim ve annemin hazırladığı kahvaltıdan biraz atıştırıp okula gitmiştim  okula geldiğimde berkay ve eminle okulun bahçesinde dolanmaya karar verdik derken okulun kapısından iki kız girdi biri sarışın diğeri ise siyah saçlı siyah gözlü güzel fiziği olan bir kızdı derken emin konuşmaya başladı "kanka sarışın olan baya güzelmiş" berkayda bana "diğeri de sana kanka" dayanamayıp konuşmaya başladım "berkay daha ben sancakay dan kurtulamamışken yeni birini bulmayın bana" bu kızları bu okulda daha önce hiç görmemiştim muhtemelen birinci sınıfı kızlarıydı derken zilin sesini duyup derse geçtik bizden önce gelen kişilere baktım bahçede gördüğümüz kızlarda vardı demek ki bu yıl onlarla aynı sınıftaydık derken yanıma eski sevgilim ve bir türlü peşimi bırakmayan sancakay gelmişti ve konuşmaya başladı "aşkım günaydın"
"sancakay bana aşkım deyip durma ayrıldık biz bunu o kafana sok,sen zaten benimle aynı sınıfta değilsin ki niye geldin?" "aaa aşkım sana söylemeyi unutmuşum artık bende bu sınıftayım" gerçekten bıktım şu kızdan ayrılalı iki ay oldu hala peşimi bırakmıyor delirmeme ramak kaldı zaten.

Ayşeden;
Dışarda gördüğümüz çocuklarla aynı sınıftaydık biz sınıfa girdikten iki dakika sonra gelmişlerdi aleyna dayanamadı ve yine konuşmaya başladı "ay ayşe ben şu çocuğa bayıldım" (eminden bahsediyor) "hıh bi bu eksikti yeni flörtün hayırlı olsun" "öyle deme bir bakarsın sevgilim olur" "hadi hayırlısı " "sağol, yanındaki de sana yakışır ayşe" "saçmalama yanındaki kıza bak koala gibi yapışmış çocuğa sevgilisi galiba" "bilmiyorum ders başladı önüne bak hadi" aleyna ile dersi dinlemeye başladık ilk ders bitti ve dışarı çıkıp aleyna ile konuşmaya daldık.

SELAM YENİ BİR AYRAZ KURGUSU İLE KARŞINIZDAYIM DİĞER HİKAYEYEDE DEVAM EDECEĞİM BU KİTABADA DİĞER KİTAP GİBİ ÖZEN GÖSTERİRSENİZ SEVİNİRİM VOTE ATIP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN ÖPTÜM 💓💓💓💓💓💓  

SENİ KALBİMDE SAKLADIM (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin