6.Bölüm

407 32 4
                                    

Poyrazdan;
Sabah uyandım ve yan tarafa döndüğümde üstümde telefonun olduğunu farketmeden dönmüştüm telefon yatağın üstüne düz düştüğünde ayşe'nin fotoğrafını gördüm ve yüzümde bir gülümseme belirdi evet dün ayşe'nin fotoğrafını izlerken uyuya kalmıştım daha fazla oyalanmadan okul için hazırlanmaya başladım kahvaltımı ettikten sonra okula doğru yol aldım.

Ayşeden;
Sabah uyanıp kıyafetlerimi giyindim ve aleyna ile kahvaltı hazırlayıp yemeye başladık " ee ayşe sen bana dün arabada ne olduğunu anlatacaktın" "ya işte poyrazla dışarı çıktığımız gün varya" "eeeee" "işte o gün ben onu öptüm dedim ya" "eeeee" "dün bizi eve bıraktı ya" "eeeeee" "üfff 'eee' deyip durmasana konsantrasyonum bozuluyor" "işte dün arabadan inerken bana 'bu sefer öpücük yokmu'dedi" "oha kızım e tabii sende utandın" "aynen öyle oldu işte sonrasını sen düşün hadi geç kalıyoruz çantamı alıp çıkalım" "kaç bakalım ayşe hanım" çantamı alıp evden çıktık ve aleynayla yolda konuşmaya devam ettik "kız ayşe on dakikadır düşünüyorum valla söylemezsem rahat duramiyacağım" "söyle kanka" "ya işte hani poyraz demiş ya 'bu sefer öpücük yokmu' diye" "evet dedi" "bir de dün berkaylardayken sen mutfağa gittiğinde poyrazda arkandan geldi ya acaba bu poyraz sana mı aşık oldu" ve evet benim aklıma gelen şey aleyna'nın   da aklına gelmişti "bilmiyorum aley ama olsa bile hemen poyrazla sevgili olamam yani geçmişte olanları hemen unutamam ikimiz içinde zaman gerekli" "doğru kanka ben o durumu unutmuştum" "tamam aley açma şu konuyu" böyle konuşa konuşa okula yetişmiştik daha dersin başlamasına biraz vardı biz aleynayla okuldaki kafede otururken yanımıza poyraz,berkay ve emin gelmişti "Ayşe biraz konuşabilir miyiz (Poyraz)" "tamam poyraz konuşalım" okulun bahçesine çıktık ve poyraz konuşmaya başladı "ayşe geçen gün birbirimizi tanıma ödevi vardı ya ben onu öğretmene teslim ettim ama öğretmen yetersiz buldu yani tekrar yapabilir miyiz diye soracaktım" "ben kendiminkini öğretmene teslim ettim olmuş dedi benimkine" "benumkini daha az bulmuş" "peki yaparız bugün" "tamam o zaman çok iyi hadi sınıfa geçelim" biz sınıfa girerken bu ödev meselesini düşündüm eğer öğretmen poyrazınkini az bulduysa benimkini de az bulması gerekirdi çünkü birbirimize aynı soruları sorduk bu işin içinde bir iş  var ama ne dersimiz mola verdiğinde öğretmenin yanına gittim ve konuşmaya başladım "hocam şey siz birbirimizi tanıma ödevi vermiştiniz ya işte poyrazın ödevi yetersiz miydi?" "hayır ayşe ben öyle bir şey demedim ama fazlasının zararı yok" "peki hocam" öğretmen poyrazın ödevini yetersiz bulmamıştı ne yapmaya çalışıyor bu.

Poyrazdan;
Dersler bitmişti ve şimdi çıkış saatiydi ama ayşe ikinci dersten beri yüzüme bakmamıştı yanına gittim ve konuşmaya başladım "Ayşe ödevimi tamamlayalım mı?" "olur poyraz yapalım" yapalım demişti ama biraz durgun gibi gözüküyordu bir kafeye geldik ve ödevi yapmaya başladık "ayşe sormaya başlıyorum" "tamam başla" "nasıl insanlarla arkadaş olursun" "iyi insanlarla hiçbir şey için birbirini satmayan insanlarla" "peki ya Aşk?" "nasıl?" "yani nasıl insanlara aşık olursun" "ona güvenebileceğim gerçekten iyi olan ve güvenimi sarsmıycak biri ee tabi birazda yakışıklı olsun" son dediği cümleden sonra ikimizde güldük ve birkaç soru sonra ödev bitmişti "ayşe eğer sorun olmazsa sana birşey soracağım" "sor" "sen neden ailenle değilsin yani neden aleynayla birlikte yaşıyorsun özel değilse tabii" "yok özel değil merak etmen normal ailem işleri sebebiyle düzcedeler aleyna ile de ortaokuldan beri arkadaşız ve ikimizde üniversiteyi istanbul da kazandığımız için birlikte yaşıyoruz" "anladım" "peki poyraz bende sana birşey soracağım" "sor" "bugün ebru hocanın yanına gittim ve ödevinin yetersiz olup olmadığını sordum çünkü birbirimize aynı soruları sorduk ya bana yetersiz demedi neyse hocaya sorduğumda 'ikinizinki gayet güzeldi dedi' yani niye bana yalan söyledin poyraz" ayşe'nin sorduğu soruyla ne yapacağımı bilemedim ve doğruyu söylemeye karar verdim ayşe'nin elini tuttum ve konuşmaya başladım "ayşe evet aslında ödevim tamdı seni daha çok tanımak için böyle bir yalan söyledim özür dilerim seninle ödev yaptığımız gün çok eğlenmiştik aynı şekilde buz pateni yaparkende öyle ve berkaylardan eve döndüğümüzde sana aşık olduğumu anladım ayşe seni seviyorum benimle çıkar mısın?" hem onun tuttuğum ellerine bakıyordu hemde yüzüme "Poyraz ne diyeceğimi bilemiyorum az önce de söyledim zaten aşık olduğum ya da bana aşık olan insana güvenmem  lazım ve sence de ikimiz içinde çok erken değil mi?" "belki az bir süredir tanışyoruz ayşe ama eğer öyle diyorsan ben seni beklerim peki senin güvenini nasıl kazanabilirim" "bu durumu bize zaman gösterecektir birşey yapmana gerek yok ben kararımı verdiğimde sana söylerim" "peki ayşe seni sıkmıyacağım eğer beni sevmiyorsanda  anlarım seni" "dediğim gibi zamanla sana olan değişirse sana söyleyeceğim bundan emin olabilirsin" "tamam ayşe kalkalım mı artık" "olur" ayşeyi eve bıraktım ve kendi evime geldim direkt odama çıktım ayşe ye onu sevdiğimi söylemiştim galiba anladığıma göre insanlara güvenmekte sorun yaşıyordu nedenini yarın aleynaya sormaya karar verdim çok soru sorupta onu sıkmak istemezdim neyse konumuza dönelim ayşe ye aşığım ama biraz zaman gerektiğini söylemişti doğruda söylemişti onunda söylediği gibi zaman gösterecekti herşeyi bu düşünceleri aklımdan atıp ödevlerimi yapmaya başladım.

Ayşeden;
Eve gelmiştim aleynaya seslendim ama evde yoktu bana bir not bırakmıştı notta 'ayşe ben akşama kadar yokum eminleyiz ben geç gelirim bekleme beni' yazıyordu kağıdı tekrardan yerine  bırakıp odama geçmiştim yatağıma uzanıp bugünü düşünmeye başladım poyraz bana beni sevdiğini söylemişti ama daha yeni tanıştığımız için ve geçmişimde yaşadığım olaydan dolayı kabul etmemiştim aslında poyrazı tanıdığıma göre iyi bir insandı ama söylediğim gibi daha yeni tanışmıştık bu düşünceleri bırakıp sıcak bir duş aldım ve ödevlerimi yapmaya başladım ödevlerimi bitirdiğimde saat altı olmuştu aklıma çok güzel bir fikir geldi ve telefonumu elime aldım ve poyrazı aradım üçüncü çalıştan sonra açmıştı "alo poyraz merhaba aleyna ve emin birlikte yemeğe gitmişler eğer yemek yemediysen bana gel birlikte yiyelim hem istersen berkayıda ara o da gelsin" "olur ayşe geliriz berkayla ama iyi yemek yapar mısın" "çok güzel yapıyorum emin ol parmaklarını yersin    " "taman o zaman yarım saatte ordayız" "tamam bekliyorum" hemen mutfağa geçip yemek yapmaya başladım çok geçmeden hazır olmuştu ve o sırada kapı zilinin sesini duydum poyraz ve berkayın geldiğini anlayıp kapıyı açtım "hoşgeldiniz" "hoşbulduk" "hadi içeri geçin" üçümüz masaya geçip yemekleri yemeye başladık "ayşe sen benim beklediğimden de marifetleymişsin(berkay)" "teşekkür ederim afiyet olsun" yemekleri bitirip salona geçtik "film izlemeye ne dersiniz" "olur" "o zaman siz film seçin bende yiyecek birşeyler getireyim" aburcuburları getirip film izlemeye başladık korku filmi seçtikleri için arada bir poyrazın koluna sarılıyordum  yaklaşık bir saat sonra film bitti ve evlerine gitmek için ayaklandılar "herşey için çok teşekkürler ayşe çok güzel bir akşamdı (poyraz)" "rica ederim poyraz herzaman beklerim" onları geçirip pijamalarımı giydim ve uykuya daldım.

HEPİNİZE SELAM NASILSINIZ UMARIM İYİSİNİZDİR KITAP NASIL İLERLİYOR BEĞENİYOR MUSUNUZ? YAZIN VE ARKADAŞLAR KİTABIN BAZI TARAFLARI 'KARDEŞLERİM' DİZİSİNDEN ALINTI OLACAK BEĞENDİYSENİZ VOTE ATIP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN HOŞÇAKALIN 💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎
      

SENİ KALBİMDE SAKLADIM (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin