3.Bölüm

561 40 3
                                    

Poyrazdan;
Ayşe ile birlikte yapacaktık ödevi benim için hiçbir sorun yoktu ama sancakay şimdiden öğretmene itiraz etmeye başlamıştı ama öğretmen kabul etmedi ders bitmişti ve çıkış saati gelmişti ayşe yanıma geldi "poyraz şimdi mi yapacağız ödevi" "olur ben müsaitim" "tamam bende müsaitim ama biz aleynayla aynı evde oturduğumuz için  onlar eminle birlikte bizim evde yapacaklar ödevi" "tamam bize gidelim ben ailemle yaşıyorum zaten dün berkaylarda kalmıştım hadi gidelim" "gidelim ama ailen rahatsız olmasın" "yok babam zaten eve gelmemiştir daha annem ile kardeşim evdedir onlarda seni çok severler merak etme" "ya demek kardeşin var ne güzel ben tek çocuğum" "kardeşimle yaşlarımız yakın onunla iyi anlaşırsın" "umarım" ayşe ile eve gelmiştik ve kapıyı çaldığımda annem açtı "anne merhaba öğretmenimiz ödev verdi arkadaşım ayşe ayşe annem asiye" "çok memnun oldum kızım" "bende asiye teyze".

Ayşeden;
Poyrazla birlikte onların evlerine gelmiştik annesi ile tanışmıştım çok tatlı biriydi poyrazın odasına ödev yapmaya girdiğimizde odada bizden biraz küçük bir kız vardı poyraz konuşmaya başladı "idil ne yapıyorsun benim odamda" "abi senin odanın ışığı daha güzeldi bende burada fotoğraf çekiliyordum" "ayşe benim kardeşim idil idil ayşe" "memnun oldum idil" "bende" "idilciğim odamdan çıkarsan ödev yapacağız(Poyraz) "tabii ben çıkıyım o zaman" "bi zahmet" "kusura bakma ayşe idilin garip hareketlerinden dolayı" "yo sorun değil çok sevdim idili" "neyse hadi ödeve başlayalım" "olur ilk kim soruyor" "ben soruyum" "tamam" "en çok ne yapmaktan hoşlanırsın" "şarkı söylemeyi çok severim" peki en sevdiğin renk" mor u çok severim poyraz" bir saat sonra ödevi bitirmiştik ve ben eve geçmek için izin istedim "ben kalkayım artık poyraz" "peki nasıl istersen" "yarın okulda görüşürüz" poyrazın odasından çıktıktan sonra annesi beni konuşturmaya başladı "kızım gidiyor musun?" "gidiyim artık asiye teyze" "tekrar gel ama" "olur gelirim sonra görüşürüz" "görüşürüz kızım" evden çıktım poyrazda benimle birlikte bahçe kapısına kadar geldi ve beni evime bırakmayı teklif etti ama hava henüz kararmamıştı ve teklifini geri çevirdim "çok güzel vakit geçirdik ayşe hem birbirimizi de tanımış olduk" "evet bende çok eğlendim "ııı şey diyeceğim ayşe yarın okuldan sonra eğer müsaitsen birlikte birşeyler yapabiliriz" "ıı tamam olur müsaitim" "tamam çok güzel" "o zaman yarın görüşürüz" "bay bay".Yavaş yavaş yürüyerek eve varmıştım kapıýı açtığımda aleyna'nın televizyon izlediğini gördüğümde eminin gittiğini anlamıştım aleynaya selam verip banyoya geçtim sıcak bir duşun ardından salona geçtim ve aleynayla sohbet etmeye başladık "eee ayşe nasıldı" "iyiydi çok eğlendik ödevi yaparken hatta yarın okuldan sonra birlikte dışarı çıkmayı bile teklif etti" "vay vay vay ayşe hanıma bak sen birde  bana hızlı diyorsun" "ama ne yapayım aynı şeymi birşeyler yapalım mı dedi bende kabul ettim" "neyse hadi öyle olsun başka ne yaptınız" "annesi ve kız kardeşi evdeydi onlarla tanıştım çok tatlı insanlar.Neyse beni boşver eşiz ne yaptınız?" "Bizde aynı yani pek bir değişiklik yok" acıktığımızı anlayıp kendimize yemek yaptık ve televizyonun karşısına geçtik.

Poyrazdan;
Ayşe gittikten sonra annem beni yanına çağırdı "ne oldu anne" "oğlum kim bu kız bu kadar güzel,tatlı" "anne arkadaşım dedim ya" "hiç yani güzel kızdı ondan sordum sanada bakışları farklıydı sanki" "anne şunun şurasında iki dakika gördün bizde bana olan bakışlarını nasıl gördün?" "ay oğlum gördüm işte zaten odadayken de kahkaha seslerinizi duymadım sanmayın" "neyse anne ben odama gidiyim üstümü değiştiriyim" odama girdim sıcak bir duş alıp üstümü giyindim ve yatağıma oturup düşünmeye başladım ben bir yıl sancakayla sevgili kalmıştım ama onun yanındayken hiç bu kadar heyecanlanmamıştım ne oluyordu bana böyle onunla daha yeni tanıştık ama onu aklımdan çıkaramıyordum bu düşünceleri aklımdan atıp yarın olacakları düşünmeye başladım fakat tekrar gözümün önüne ayşe nin gülüşü geldi ama bu sefer bana olan gülüşü bana ödevi yaparken "en çok ne yapmaktan hoşlanırsın" dediğinde ona "kardeşimle uğraşmayı çok severim" demiştim oda buna çok gülmüştü ama bu olanları düşünmem annemin beni yemeğe çağırmasıyla son buldu.

EVEET YENİ BÖLÜM GELDİ VOTE ATIP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN ÖPTÜM🌼🌼🌼🌼🌼🌼

      

SENİ KALBİMDE SAKLADIM (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin