Bölüm yazayım dedim uzun zaman oldu
Geçelim bölümeğe~Hatırlatma~
UF BAĞIRMA BE ENAYİ!! ALLA ALLAH YAW! KİM DEDİ SANA KULAĞIMIN DİBİNDE BAĞIR DİYE!
ANAN!
ANAMI KARIŞTIRMA
~Bitti~
~Tsuo'dan~
Okulun ne ara bittiğini anlamadım. Çok çabuk geçti zaman. Sınıftakilerle de kaynaştım. Çok iyi arkadaşlarım oldu. Bu yüzden mutluyum. Eve doğru yol almaya başladım. Yürümekte ne yoruyor be.
~Eve gelir~
Eve geldiğim gibi direk odama gittim ve kendimi yatağa attım. Duşa girsem iyi olucak. Aslında çok duş almıyorum. Ama kirli hissediyorum şuan. O yüzden banyo yapıcam. Ayağa kalkmış banyoya giderken heryer sallanmaya başladı. NOLUYO LAN! ANSKM DEPREM OLUYO NEREYE SAKLANCAM!?
~Yazardan~
Deprem oluyordu. Evin tavanından sıvalar dökülmeye başlamıştı. Genç kız panik ve şoktan ne yapacağını şaşırmış öylece dikiliyordu. Evim duvarları çökmeye başladı.
(Çöq duvar çöq) (duvar:çöqem)
Genç kız tam geriye çekilecekken bir anda yıkılan koca koca duvarların altında kaldı. Genç kızın ayağı yıkılan molozların altında ezilmişti. Sakin olup yardım beklemeliydi. Tek yapacağı şey bu ve yetkililerin onu o yıkılmış evden çıkarmasını beklemekti.
~Bakugou'dan~
Okuldan eve geldim. Üfleyip püfleyerek. Okulda ki kız canımı sıkıyor. Geldiği ilk günden artistlik taslamalar falan. Aptal. Ama Mineta'ya haddini iyi bildirdi yoksa ben çakıcaktım. Eve gelince annemlere bişey demeyip odama çıktım. Niye diyeyim ki? Zaman kaybı. Tch. Üstümü değiştirme zahmetine girmeden yatağa yattım. Bugün olanları düşünürken ev sallanmaya başladı. LAN EV SALLANIYO! VİLLAİN Mİ LAN! BEN SIÇARIM AĞIZLARINA! Hemen ayağa kalkıp camdan baktım ama kimse yoktu ortada.
İşte o zaman deprem olduğunu anladım. Hemen odamda ki masanın altına girip çök-kapan-tutun hareketini yaptım ve sarsıntının bitmesini bekledim. Umarım annemle babama bişey olmamıştır. Sakin ol Katsuki. Sen herşeyin üstesinden geldin. Bunun da üstesinden gelirsin.
Sarsıntı bitince hemen aşşağı inip annemlere baktım. Onlar da çök-kapan-tutun yapmış bekliyorlardı.
Bakugou: NE BEKLİYOSUNUZ ÇIKSANIZA EVDEN!
Bişey demeyip kapıya doğru koştuk ve evden çıktık. Olabildiğince en uzağa gittik. Herkes sokağa dökülmüştü. Annemlerden gizli arkalarından sıyrılıp diğer sokaklara bakmaya başladım. Merak ediceklerdi ama banane? Ben #1 numaralı kahraman olucam sonuçta. Yetkililer gelmeden kurtarabilirim birilerini. Karşıma çıkan ilk yıkık eve baktım. Umarım kimse enkazın altında kalmamıştır. Hay şom ağzıma sokayım. Gördüğüm yıkık evden sesler gelmeye başladı. Enkazın altında birileri var demek ki. Hemen enkazın yanına koştum ve konuştum.
Bakugou: ORDA SESİMİ DUYAN VAR MI? DUYUYOSAN VE SESİNİ ÇIKARABİLİYOSAN KONUŞ YADA BAĞIR. KONUŞAMIYOSAN ELİNE BİR TAŞ ALIP ÇEVRENDEKİ BİR ŞEYE SERÇTE VUR Kİ SENİ DUYABİLEYİM.
~Yazardan~
Genç kızın sesi çıkmıyordu. Çıkaramıyordu. Çok yorgun hissediyordu kendini. Uykusu vardı. Ama pes etmedi. Eline bir taş alıp etrafındaki moloz yığınlarına vurmaya başladı. Sesini duyurabilmişti sanırım.
~Bakugou'dan~
Bunu dediğikten sonra biraz sessizlik oldu. Ama dikkatli dinleyince taş sesi geldiğini anladım. Hemen koşup molozları patlatmaya başladım. İşimi görüyordu. Çünkü molozlar toza dönüşüyordu. Sesin geldiği yere doğru patlatmaya başladım. Sesin geldiği yerde ki tüm enkazı temizleyince birini buldum. Üstü başı her tarafı toz içindeydi. Seslendim
Bakugou:Beni duyuyor musun? Kendinde misin?
Elimi boynuna götürüp nabzını ölçtüm. Yaşıyordu. Tanrı'ya şükğrler olsun ölmemiş. Bu surat bana tanıdık geliyordu. Kimdi bu kız kimdi...Heh şimdi hatırladım. Bu kız bizim sınıftan Tsuo-NE! ŞUAN BİZİM SINIFTAN BİRİNİ KURTARDIM! ENKAZIN ALTINDAN! Tsuo'yu kucağıma özenle alırken ayağının ezilmiş olduğunu farkettim. SALAK KATSUKİ NE BOKUMA HAREKET ETTİRİSİN Kİ KIZI! Hemen elimi cebime götürüp telefonumu aldım. Ambulansı arayacakken telefon hatlarının kesildiğini anladım. OFĞ!
Bakugou: Beni burada bekle yardım getireceğim.
Koşarak bizim sokağa gittim. Ambulans görevlileri ve itfaiye gelmişti.(itfaiye miydi unuttum adını)
Görevlilerin yanına gidip beni takip etmelerini istedim. Diğer sokağa gelince yeri gösterdim. Tsuo'yu sedyeye dikkatlice yatırıp bize doğru yaklaşan ambulansa bindirdiler.
_________Bu yazı dışında 565 kelime.
Wuhuuu~
Deprem olayı nerden esti bilmiyorum ama yazasım geldi yazdım.
Ekşın severim ben
Vote ve bolbol yorum atın
Seviliyosunuz🏃♀️🧎♀️🛐😻🤩✨