Merhaba arkadaşlar,
bu kitabıma en son bölümü 18 Ekim 2021'de atmışım.Bu kitabı baya bir boşlamışım yani.
Okuyucularımdan çok çok özür dileyerek kendimi affettirmek için bölüm yazıyorum.Şimdiden yorumlarınızı bekliyor olacağım
İyi okumalar! <3╔═══❖•ೋ° - °ೋ•❖═══╗
Sabah Katsuki'nin yatağında ağrıyla güne açtım gözümü. Lanet! Regl oldum kesin. Doğrulup göz ucuyla yerde mışıl mışıl uyuyan Katsuki'ye baktım. Ulan hayat! "Tabii fosur fosur uyursunuz Katsuki Bey. Ben burda acı çekeyim siz uyuyun."
Zarzor kalkıp banyoya ilerledim. Ped olmama ihtmaline karşı Mitsuk- yani anneme sordum. "Şey anne, regl oldum sanırım. Ped var mı?" oturduğu yerden düşünür gibi yaptı. "Son iki tane kalmış olması lazım. Sen şimdilik idare et ben bugün alışverişe çıkınca alırım. Bekle sana temiz çamaşır vereyim tatlım."
Koltuğa oturmadan beklemeye başladım. Karnıma ani kramp girince iki büklüm oldum. Kahretsin, çok acı çekiyorum. Salona giren annemle beraber dik durmaya çalıştım. "Al bakalım. Sıcak duşa gir istersen canım çok ağrıyor gibi. Rahatlarsın. Bende kahvaltıyı hazırlayayım." Kafamla onayladım ve çamaşırları alıp banyoya ilerledim. Gerçekten konuşacak halim yoktu.
Duştan çıktığımda azıcık da olsa rahatlamıştım fakat karnımın ağrısı hala geçmemişti. Saçlarımı kurutup banyodan çıktım. Katsuki'yle göz göze geldim. Yanıma anlıma 'Günaydın' öpücüğü kondurdu. Sarılarak karşılık verdim. Aniden giren krampla inledim ve elimi karnıma bastırdım. "Ah.." yüzümü buruşturdum.
"Ne oldu? Hasta mısın?" kafamı göğsüne yaslayıp boğuk sesle konuştum. "Regl oldum, feci ağrım var. Duşa girmiştim azalır diye ama şimdi daha da kötüleşti."
Çenemden tutup yüzüne bakmamı sağladı. "Ne.. yapmam gerekiyor?"
Kafamı sağa sola salladım. "Hiçbir şey. Sadece karnımı sıcak tutmam lazım." Gözleri parıldar gibi oldu. "Kahvaltıdan sonra odaya gel." Kafamı salladım ve merdivenden inmeye başladım. Sofraya oturduğumda annem yine döktürmüştü. "Ellerinde sağlık anne. Her şey çok güzel gözüküyor." Çenemi elinin arasına alıp sevdi. "Afiyet olsun tatlım. Hadi sende otur öküz ben babanı çağırıp geliyorum."
Katsuki'nin kaşları çatıldı. "Düzgün konuş benimle bunak! Ayrıca bana emir vermeye cesaret etme!" Annem Katsuki'nin kafasına geçirip konuştu. "Eşek oğlu eşek. Çok konuşma." Diyip yukarı çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙃𝙚𝙧𝙤 | 𝘉𝘢𝘬𝘶𝘨𝘰𝘶 𝘟 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳
FanfictionSadece eğleniyorum fakat okursanız çok sevinirim.. <3