ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ ᴏɴᴇ

10 1 0
                                    

𝖨𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖬𝖺𝗒, 26𝗍𝗁 2009, 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖼𝗎𝗋𝗋𝖾𝗇𝗍𝗅𝗒, 13:23. 𝖠 𝗒𝗈𝗎𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗎𝗋𝗍𝖾𝖾𝗇 𝗒𝖾𝖺𝗋 𝗈𝗅𝖽 𝗀𝗂𝗋𝗅, 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗌𝗆𝗈𝗈𝗍𝗁 𝗌𝗍𝗋𝖺𝗐𝖻𝖾𝗋𝗋𝗒 𝖻𝗅𝗈𝗇𝖽𝖾, 𝗌𝗍𝗋𝖺𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗁𝖺𝗂𝗋, 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗋𝖾𝖺𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗎𝗉 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖾𝗑𝖺𝖼𝗍 𝖼𝖾𝗇𝗍𝗋𝖾 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋 𝖻𝖺𝖼𝗄. 𝖲𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝖾 𝖺 𝖻𝖺𝖻𝗒 𝖻𝗅𝗎𝖾 𝗍-𝗌𝗁𝗂𝗋𝗍, 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗐𝗁𝗂𝗍𝖾 𝗁𝗈𝗈𝖽𝗂𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝗋𝖾𝖾 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝗌𝗎𝗇𝖿𝗅𝗈𝗐𝖾𝗋𝗌 𝗈𝗇 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗈𝗉, 𝖻𝖾𝗅𝗈𝗐 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗈𝗈𝖽. 𝖲𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝖾, 𝗋𝗂𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖻𝗅𝗎𝖾 𝖽𝖾𝗇𝗂𝗆 𝗃𝖾𝖺𝗇𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝖾𝗋 𝗐𝗁𝗂𝗍𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗀𝗋𝖾𝗒 𝖭𝗂𝗄𝖾 𝖠𝗂𝗋 𝖥𝗈𝗋𝖼𝖾 𝖮𝗇𝖾'𝗌.  𝖧𝖾𝗋 𝖼𝗋𝗒𝗌𝗍𝖺𝗅, 𝖼𝗅𝖾𝖺𝗋, 𝖻𝗅𝗎𝖾 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗌𝗁𝗂𝗆𝗆𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗉𝗂𝖾𝗋𝖼𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗎𝗋𝗍𝖺𝗂𝗇. 𝖲𝗁𝖾 𝗅𝖾𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗇 𝗎𝗇𝖼𝗈𝗇𝗍𝗋𝗈𝗅𝗅𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗌𝗂𝗀𝗁. "𝖧𝖾𝗅𝗅𝗈 𝖥𝖺𝗂𝗍𝗁." 𝖳𝗁𝖾 𝗍𝖾𝖾𝗇𝖺𝗀𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅'𝗌 𝗎𝗇𝖼𝗅𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝗍𝖺𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝖾𝗋. "𝖧𝖾𝗅𝗅𝗈 𝖴𝗇𝖼𝗅𝖾 𝖭𝗂𝗄𝗅𝖺𝗎𝗌." 𝖳𝗁𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗌𝗂𝗀𝗁𝖾𝖽, 𝗍𝗎𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝗎𝗇𝖼𝗅𝖾.

"𝖧𝖾𝗅𝗅𝗈 𝖥𝖺𝗂𝗍𝗁." 𝖳𝗁𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅, 𝖥𝖺𝗂𝗍𝗁'𝗌 𝖿𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗌𝖺𝗂𝖽. "𝖮𝗁 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍, 𝖽𝖺𝖽, 𝗁𝖾𝗅𝗅𝗈." 𝖥𝖺𝗂𝗍𝗁 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝖽. "𝖸𝖾𝗌, 𝗁𝖾𝗅𝗅𝗈 𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍. 𝖨 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝖨 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝖾𝗅𝗅 𝗒𝗈𝗎 𝗆𝗒𝗌𝖾𝗅𝖿 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖿𝗂𝗇𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗈𝗐𝗇. 𝖳𝗈𝗆𝗈𝗋𝗋𝗈𝗐, 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝖾 𝖺𝗍𝗍𝖾𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝖬𝗒𝗌𝗍𝗂𝖼 𝖥𝖺𝗅𝗅𝗌 𝖧𝗂𝗀𝗁." 𝖤𝗅𝗂𝗃𝖺𝗁 𝗌𝖺𝗂𝖽. "𝖮𝗁 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍, 𝖨'𝗆 𝖿𝗈𝗎𝗋𝗍𝖾𝖾𝗇 𝗇𝗈𝗐. 𝖨 𝗐𝗂𝗌𝗁 𝗐𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗀𝗈 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗍𝗈 𝖭𝖾𝗐 𝖮𝗋𝗅𝖾𝖺𝗇𝗌." 𝖥𝖺𝗂𝗍𝗁 𝗌𝗂𝗀𝗁𝖾𝖽.

𝖳𝗁𝖾 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗆𝗈𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀, 𝖥𝖺𝗂𝗍𝗁 𝗐𝗈𝗄𝖾 𝗎𝗉 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗈𝖿 𝖻𝗂𝗋𝖽'𝗌 𝗐𝗁𝗂𝗌𝗍𝗅𝗂𝗇𝗀, 𝗌𝗂𝗇𝗀𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗐𝖺𝗒. 𝖧𝖾𝗋 𝗐𝗂𝗇𝖽𝗈𝗐 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍𝗅𝗒 𝗈𝗉𝖾𝗇 𝗌𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗂𝗇𝖽 𝖻𝗅𝖾𝗐 𝗁𝖾𝗋 𝗐𝗁𝗂𝗍𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝖺𝗅𝖾 𝗀𝗋𝖾𝗒 𝖼𝗎𝗋𝗍𝖺𝗂𝗇𝗌. 𝖲𝗁𝖾 𝗄𝗂𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋 𝗁𝖾𝗋 𝖼𝗈𝗏𝖾𝗋𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗈𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝖻𝖾𝖽. 𝖲𝗅𝗂𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝖾𝖾𝗍 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗅𝗂𝗉𝗉𝖾𝗋𝗌.

𝖥𝖺𝗂𝗍𝗁 𝗒𝖺𝗐𝗇𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗂𝗋𝗌. "𝖦𝗈𝗈𝖽𝗆𝗈𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍." 𝖤𝗅𝗂𝗃𝖺𝗁 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋 𝖽𝖺𝗎𝗀𝗁𝗍𝖾𝗋, 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗂𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝗉𝖺𝗃𝖺𝗆𝖺𝗌 𝗈𝗇 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝖺𝗂𝗅𝗒 𝗇𝖾𝗐𝗌𝗉𝖺𝗉𝖾𝗋 𝗂𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽. "𝖫𝗂𝗄𝖾, 𝗐𝗁𝗈 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗌 𝗇𝖾𝗐𝗌𝗉𝖺𝗉𝖾𝗋𝗌?" 𝖥𝖺𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋𝗌𝖾𝗅𝖿. "𝖦𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗄𝖿𝖺𝗌𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗀𝖾𝗍 𝗌𝗁𝗈𝗐𝖾𝗋𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝗋𝖾𝗌𝗌𝖾𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅." 𝖤𝗅𝗂𝗃𝖺𝗁 𝗌𝖺𝗂𝖽. "𝖮𝗄𝖺𝗒 𝖽𝖺𝖽." 𝖥𝖺𝗂𝗍𝗁 𝗋𝖾𝗉𝗅𝗂𝖾𝖽, 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗈𝖿𝖿 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝗍𝖼𝗁𝖾𝗇.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 28, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Forbidden FantasyWhere stories live. Discover now