1 2 3 4 počítala jsem schody do akademie.Uvítala mě tam učitelka tance.,,Jdi se převléct." řekla hrubým hlasem. Měla vlasy do vrchu a černé šaty až po zem,zdála se mi milá,ale ten její vkus ,,nic moc."
Konkurz začínal ve 2 hodiny a bylo půl a já nebyla oblecena,nevěděla jsem kde jsou šatny nebo aspoň záchody. Musela jsem se prevlect v nějaké třídě,kde si mě všimla jedna holka,začala se smát a vyfotila si mě na mobil.Dobrý začátek,může te si to představit jak ta fotka bude vypadat.Já ve třídě v podprsence..To byl trapas.
Teď to budou vědět všichni. Tak takový začátek jsem si nepredstavovala.
Šla jsem po chodbě a zahnula do třídy,kde se konal konkurz. Každý se měl postavit k tyči a rozcvicit se. Celý týden jsme tancovali balet a různé další tance,ale já chodila jen na balet a hip hop.Vím jsou to hodně odlišné tance ,ale miluji je. Moje nohy byly tak otekle, hodně mně bolely. ,,Samantho,jestli chceš se sem dostat,tak se musíš snažit,zatím si nám nic dobrého neukázala." to mě hodně znervoznilo a nemohla jsem se soustredit. Byl můj sen se tu dostat, musím bojovat.
Už byl pátek poslední den něco ukázat. Šla jsem do toho po hlavě. Vzala jsem si růžovou sukni a vstoupila před porotu. Začala hrát hudba.
Zavřela jsem oči a myslela jsem jen na to jak tancuji na louce,nic jiného jsem nevnímala.Byl to pocit volnosti,věděla jsem,že to zvládnu. Oči se mi otevřeli, až když skončila hudba. Porota se usmala a zatleskala. ,,Já jsem věděla,že neco v tobě je ." řekla učitelka. Poskočila jsem si a šla z pódia. Zvladla jsem to jupiiii.
Cekali jsme dlouho na výsledky ,než se konečně vytiskli na papír a rozvěsili.Měla jsem kruceni v břiše to mám jen když jsem nervózní. Byli to hrozně muka.
ČTEŠ
*PADÁ * HVĚZDA*
RandomTanec,herectví,zpěv to je moje. Chtěla bych se dostat do Akademie Flora je to ta nejlepší škola pod sluncem. Zabývá se tancem a hudbou.Moc bych se tam chtěla dostat. Jsem jen venkovska holka,ale tancuji už od 5 let pokud se tomu dá říct tanec :D Mé...