I já mám svůj život

9 2 0
                                    

Chudák Zack.....
Byl z toho celej smutnej,nevěděl jak ji to ma řict,že ji miluje,ale kdyz nechce to resit ,tak ja mu vyhovim.
Kdyz se ucitelka vratila do hodiny prohlasila,ze ja budu nahrazovat Wendy.No jo vim,že jsem to pokazila,sice to pokazil i Christian a ten je hlavni role. Bude tancit s Kessy.Nevim proc,ale moje srdce jakoby žarlilo. Mam ho rada,ale jsme jen kamosi,vzdyt se mi libi Lucas. Škoda,že on o me nema zajem...
Ale tak zpatky k tanci.. ,,Jupii,alternuji Wendy!" mela jsem takovou radost... Moje dřina se vyplatila.
Večer jsem si zasla procvicit nejake cviky. Nikdo tam nebyl tak proč by ne.
Tancovala jsem červené střevíčky,no spis jsem to tak jen zkoušela.
Když jsem zrovna byla v půlce,zastavila se hudba.Poohledla jsem se za sebe a tam byl můj idol Lucas.Mela jsem slabost pro blonďaky jako byl on a jak se krasne oblekal. Hmmm proste byl dokonali.
,,To byly červené střevíčky,že?" pronluvil na mě. Porad jsem tomu nemohla uvěrit,že se se mnou baví.
,,Ano,vim, že je to zatim hrozne,ale snažím se."
,,Ani ne jen se soustřeď na otočky."
Byl tam se mnou celou hodinu. Byla jsem tak ohromena,že je tady se mnou,ale po chvili přišel Christian,protože jsem ho poprosila,aby se mnou cvičil... Ani jsem je moc nesledovala,ale jak vešel podíval se na Lucase,určitě se zlobil ti dva se moc rádi nemají.
Chvili tam jeste s nami byl,ale potom Lucas odešel. Achjo. Musela jsem se sousředit na Wendy i když ji jen alternuju. Nechci,abych to pokazila tak jak na zkouškách.
Christian byl svalnaty,vysoký a měl černé vlasy. Od doby kdy jsme dělali ten ukol důvěřovat si ze mě nespustil oči.
Po zkoušce,asi kolem 9 hodiny jsme šli do jeho pokoje a jako překvapeni bydlel se Zackem..
Zavolala jsem Elis ,ať prijde.
Byli jsme takova skupina nejlepsich přatel. Objednali jsme si pizzy a povidali si. Bylo to nejlepší ukončení dne.

*PADÁ * HVĚZDA*Kde žijí příběhy. Začni objevovat