Bojím se pádů

32 4 0
                                    

Elisin brácha byl tak krásný. Vždy když byl u nás, zahledela jsem  se mu do očí a hned se mi podlomili kolena. Akorad on mi říkal ,,Podprdo." ach jo...  Jeho jméno bylo Lucas a už od začátku se mi moc líbil,ale on nejevil zájem.

Karin byla jako první na hodině.Rychlá jako blesk. Stala u tyče a rozcvicovala se.Jako každou hodinu baletu...  Konečně jsme měli špičky.Museli jsme být ve dvojcich. Mě priradili k Christianovi. Také se kamarádí s Elis,měl černé vlasy a modré oči. Od pohledu byl přátelský. ,,Tak a teď fluete." to byla dvojta otocka na špičkách. Bála jsem se,že spadnu. Moc nám to nešlo. ,,Duverujte svému partnerovi." řekla učitelka Opalova.

Po hodině nám dala úkol ,který byl ,,Poznej svého partnera/ partnerku."Vybrala jsem si lístek,bylo tam napsáno celý den budete zavazani provazem dlouhým 2 metry. Pro mě to bylo málo.  Šli jsme s Chrystianem do parku a sedli si na lavičku. Povídali jsme si odkud je a jestli má bratra.Mluvila jsem jenom já. Na všechno mi odpovedel. Měl na mě také otázku. Na kterou se mi špatně odpovídalo. ,,Co dělá tvůj táta a co máma." Musela jsem mu říct,že mámu nemám. Umřela mi v 7 letech. ,,To promiň nevěděl jsem." řekl jemným tónem. Koupili jsme si zmrzlinu a poznavali se,aby jsem měla k němu důvěru musela jsem znát hodně věcí. Rekla jsem mu ,že se bojím pádu. A on, ze me nepustí,vzal mě za ruku a chtěl mi ukázat jedno místo. Bylo to na pláži ,kde byla velká skála a voda do ní narážela.Byla to krása. Musela jsem mu slíbit,že to nikomu neprozradím...

*PADÁ * HVĚZDA*Kde žijí příběhy. Začni objevovat