Merhabalar!
Uzuuun bir zaman sonra bir şeyler yazabilmek çok hoş, özellikle de ilk göz ağrım olan Finally hakkında. Açıkçası çoook uzun zamandır içimden bir şey yazmak gelmediğinden ve pek de enerjim olmadığından buraya uğramıyordum. O nedenle üzgünüm...
Ama neyse ki şuan buradayım:) Texting olarak kitaba devam edeceğimizi söylemiştim ve işte buradayız!Yeni karakterler girebilir ya da zaman atlamaları olabilir bunu da belirtmek istiyorum. Umuyorum ki bunu da en az ilki kadar seversiniz...
Şimdi sizi ufak bir giriş bölümüyle başbaşa bırakıyorum. Fazla uzun olmadığının farkındayım ama sadece giriş olduğu için uzatmak istemedim😀 Yorum yapmayı unutmayın lütfen.
Sevgilerle🌼
***
-Grup konuşması-
...
Kıçında Kurt Olanlar Klübü
...Nono: Çok önemli bir mesele var hepiniz online sınız o nedenle görmezden gelenin götüne değnek sokarım ona göre
NaNa🐰: Ne oldu aşkımbebeğimbirtanemhayatımınanlamıcanım söyle
Injunie: sokmak dedi ya bizimki hemen anında geldi görüyorsunuz işte sjjsjs
NaNa🐰: Aa salağa bak ya
: yolarım seni kızım düzgün konuş benimle
: geçen üniversiteye bizi görmeye diye gelip sınıfımdakilere hakkımda attığın iftiraları da unutmuş değilim
:ruhsuz şebek!!!Injunie: yalan mıydı gerizekalı? Değildi:) her sabah aynanın karşısına geçip "hanimiş benim yakışıklım" diye konuşuyorsun kendinle:) Hyuck da gördü hem:))))
:yılansın Injun beni
hiç karıştırma konuya;)ne
yaptığını anlıyorum şuan
tısss🐍NaNa🐰: işte gerçek dostum💜
:ama şimdi Tanrı
biliyor yani Jaemin'in
aynalarla konuşmak gibi bir huyu vardır:)Nono:yahu onu bırakın şimdi önemli bir şey sormam gerekiyor şuan size evde tekim baş edemiyorum bak!!!
NaNa🐰: siz iki şırfıntı geçen haftasonu kavga etmediniz mi aq!??!?! Donghyuck seni dolaba kilitlediğinde çıkarmam için yalvardığında yardım eden kimdi bitch?
Injunie: yardım etmedin ki aq anahtarı delikten uzatıp kendin dolabı aç uğraşamam, dedin. Bayağı yardımcı oldun sahiden(!)
:o an telaşla seni
dolaba kilitlediğim
için üzgünüm
bitch... üzerime
atlayınca ölmemek
için kendimi
korudum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beautiful Stranger//Texting
Teen Fiction//markhyuck texting// Finally//Beautiful Stranger kitabının devamı niteliğindeki texting kitabıdır.