Merhabalar sevgili okurlarım,
Nasılsınız? Umarım herkes iyidir. Nihayet yaz geldi yani daha fazla vaktim olduğundan olabildiğince seri bölüm atmayı deneyeceğim.Bu arada sizden ricam yorum yapmanız🥺böylece tepkilerinize göre bölümler ilerleyebilir.
Hepinizi seviyorum.
Gelecek bölüme dek,
Sevgilerle🤍
*
*~Mark-Donghyuck Özel Chat~
Mark🦋:donghyuck[21.00]
:online olduğunu görebiliyorum[21.03]
:hadi ama mesajları üstten okuma lütfen konuşmak istiyorum[Görüldü]:ne istiyorsun?
:saat geç oldu uyu artık
:konuşmak istemiyorum şuan.Mark🦋:tanrı aşkına dinle lütfen
:bir an kendimi tutamadım işte
:özür dilerim.:kendini tutmalıydın Mark beni ne kadar utandırdığının farkında değil misin?
:tüm kafeyi ayağa kaldırman bir yana Felix'e yaptığın da ayrıca ayıptı
:böyle yaparak ona neyi kanıtladın tam olarak?Mark🦋:bana onu savunmazsan sevinirim
:savunmuyorum Tanrı aşkına niye ısrar ediyorsun? Tek demek istediğim olayı fazla abarttığındı Mark. Hyunjin'le proje yapmak benim seçimimdi çünkü ortak dersimiz ve o koca kampüste tek iyi tanıdığım kişi de o! Felix'e benimle buluşacağını söylememiş rahatsız olurum diye(haklı olarak) ve o da benimle buluşacağını bilmediği için kafeye gelmiş işte. Hepsi bu. Planlı bir durum değildi.
:sen neden geldin söylesene? Hyunjin'le aramda bir sorun hiç olmadı Mark gözetlemeye gelmene gerek var mıydı sence? Sanki seni aldatmışım gibiydi tavrın, çok kırıcı.Mark🦋:Tanrım bunu aklımdan dahi geçirmedim Hyuck sence böyle bir şeyi düşünebilmemin imkanı var mı seni bu kadar seviyorken ve beni ne kadar sevdiğini bilirken?
:gözetlemek falan değildi amacım tamam mı?
:Felix'le bağlantısı olan herhangi biriyle buluşma fikrin beni sinir etti. Gelip bir merhaba demek istedim:çok kibar bir "merhaba" deme şekliydi zaten(!)
:üzerine yürümen ve söylediğin sözler... Sen gibi değildi Mark. Yeonjun'la aranda ne olduysa
:bunun suçlusu Felix değil.Mark🦋 yazıyor...
:yazma lütfen sadece dinle
:Felix daha öncesinde yaptıkları için benden özür diledi. Evet fevri davranıyordu ve duygularının da etkisiyle aniden ortalığı karıştırmış oldu ama bu bir sene önceydi. Şu anda tamamen tesadüfen olan bir mesele için onu suçlayamayız.
:sen geldiğinde gitmek üzereydi zaten. Hyunjin de şaşkındı özür diledi ikisi de. Ben bu düşmanlığı uzatmak istemiyorum yalnızca. Geçmişin şu anı etkilemesini istemiyorum.
:eğer o an kendini dışardan izleyebilseydin kendini sen bile tanıyamazdın. O an öfkenden sana yaklaşamadım. O nedenle gitmeni söylemek geldi yalnızca içimden. Dinlemeden yargılamayan Mark'a ne oldu bilmiyorum.
:şimdi git ve uyu. Sinirim yatışınca ve sen de yaptıklarını tamamen fark edince konuşuruz.
:iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beautiful Stranger//Texting
Teen Fiction//markhyuck texting// Finally//Beautiful Stranger kitabının devamı niteliğindeki texting kitabıdır.