Új év, új kezdet és újabb barátok. Megbeszéltem Linyvel, hogy találkozzunk a suli előtt, mert fontos mondani valóm volt. Odaértem kis késéssel.
- Linyyyy! kiáltottam.
- Lucyyyyy! kiáltotta boldogan.
- NA mi az a fontos dolog? kérdezte kíváncsian.
Azaz igazság, hogy nem fontos dolgogot akartam Linynek elmondani, hanem ami történt velem anno nyáron. Megváltoztak az érzéseim, önmagam is és minden körülöttem.
- Azaz igazság, hogy....
- Hogy mindig szerelmes vagy Leoba. Lu ez olyan egyértelmű! mondta.
Hogy ez hogy is történt? Mi volt az utolsó szavam? "ÖRÖKRE ELFELEJTETTEM LEOT!"
- Szóval, azt mondod, hogy minden megváltozott körülötted, főleg az érzésed Leo iránt. Oh, tudtam én csajszi. ÁÁÁ megint összejöttök és minden a régi lesz. Oh de jó. mondta boldogan Liny.
- Annyira ne tervezzünk előre. Amúgy mi van Charlieval? Veletek mi történt? kérdeztem tőle.
Mielőtt válaszolt volna Liny, egy idióta liba szólt nekünk, hogy egy új helyes srác érkezik a suliba. Ez ám meglepett, de vajon ki lehet? Ezután bementünk a suliba egyből mentünk a szekrényünkhez és abban a pillanatban megláttam azt a személyt,akire nem számítottam. Leondre Devries volt, le sokkoltam. Ahogyan rám nézett a folyosón, csak a tipikus a menő fiút láttam rajta. Egyből már az összes ott lévő lány nagy szemekkel nézte őt és társait. Esküszöm, olyan volt mint egy filmben. Ez vagy véletlen vagy nem tudom mi, de szemben van a szekrényünk. Ez nem nagyon lényeg, de ez érdekes. Mennem kellett az osztályba, mert kezdődött a matek órám. És kit láttak szemeim, hát, nem más mint Leot. Nem hittem, hogy osztálytársak leszünk. Ezt nem hiszem el.
- Hát Lucy sajnálom. mondta Liny
- Bevallom, én is. De, hogy lehet ez. kérdeztem tőle.
S ekkor megszólalt valaki..
- Úgy, hogy valaki ezt direkt elintézte....
Ezután elhallgatott, mert megérkezett a Tanárnő az új diák vele együtt, majd bemutatkozás következett.
- Diákok, érkezett egy új osztálytársatok! Köszöntsétek Leondre Devriesot. Remélem, jó lesz neked itt. mondta Ms. Logans
- Hát persze Tanárnő. mondta
S, ekkor rám nézett, aztán leült a helyére. Egész órán nézett, alig bírtam figyelni miatta. Erre rám szólt a Tanárnő, majd az egész osztály rajtam nevetett. Kicsit se volt gáz! De amit utána mondott az új osztálytársunk az meglepett.
- Kedves Lucia, kérem ne most álmodozzon az új diákról. mondta Ms. Logans.
Erre az egész osztály elkezdett nevetni, mire megszólalt Ő.
- Maradjatok már! mondta hangosan.
Abban a pillanatban, mindenkinek kikerekedett a szeme és ezután be is fogták a szájukat. Kicsengettek, mentem Linyhez, hogy mi történt.
- Hai! El se tudom mondani, hogy milyen rossz órám volt. De..
- Sziaaa, hallottam, hogy Leo leállította az osztályt csak miattad. mondta
- Mi? Nem, csak a vége az igaz félig. De én elmondom... kezdtem volna bele.
- Bocsi Lucy csak mennem kell matekra. mondta sietősen
- De, hiszen most volt matek fakkod. kiabáltam utána.
Érdekes volt ez az egész szituáció. Liny sose szokott ilyen lenni, itt valami van. Mindegy is, mennem kellett órára, de még volt 15 percem. Kimentem kicsit, hogy szívjak egy kis levegőt. Kit láttam? Hát nem más mint az osztály fenyítőt. Leültem egy padra, aztán miután megszólalt az első csengő, nagyobb lépésekkel mentem be. De egyszer csak valaki elbuktatott, mire Leo elkapott, nagyon kínos volt de egyben film beli is. Ezután, egyből mentem, úgy tettem mint ha semmi nem történt volna.
- Upsz, óvatosan mielőtt még valami bajod esik. mondta az új osztálytársam.
Ezután, elpirulva mentem órára, majd miután elkapott Leo, ott röhögtek a haverjaival. Kedvenc órám volt zene elmélet, vagyis Ének óra. Bár, nagyon nem nevezném annak,csak sima ének óra. Csak a szokásos volt, papírgalacsinokat dobáltak egymásra a fiúk. Én meg csak ültem és hallgattam a kedvenc zenémet. Megérkezett a Tanár.
- Na, gyerekek bemelegítés. C-be kezdjük a dalunkat. Legyen a Shallow lassan, magas hangokat kérem kiénekelni, de fiúktól nem. A fiúk éneklik az első verzét, majd a lányok folytatják és a fiúk majd amikor a fiúknak intek akkor bekapcsolódnak. Oké? mondta Tanárnő.
El is kezdtük az éneklést de mivel semelyik fiú nem tudott énekelni, ezért az új osztálytársunk megmutatta tehetségét. Rappelni tudott, mindenki nézte, hogy milyen jól tud. Én is néztem, hogy wow nem rossz. Érdekes volt a Shallow rappel együtt, de bevallom, hogy tetszett. Csak egy dolog nem, mikor kijelentette a tanárunk, hogy duettezzünk Leondreval. Ott mondtam magamban Álljunk már kicsit meg! Én? Vele? Neeem, biztos, hogy nem.
- Nos, mivel ennyire jól szerepeltetek, ezért úgy gondolom, hogy érdemes lenne gyütt dolgoznotok és énekelnetek. Néztünk egymásra Leoval.
- Öhm....rendben tanárnő. mondtam kínos nevetéssel.
- Én benne vagyok Tanárnő. mondta nagyképpel
- Csodálatos! kiáltott fel a Tanárnő.
Egy két számot elhallgattunk, de mikor az óra felénél jártunk, akkor történt meg az a pillanat, amit sose akartam,hogy megtörténjen.
- Lucia, gyere ki és énekelj valamit nekünk, úgyis olyan szép hangod van.
Erre mindenki felnézett főleg az új diák, majdnem elsírtam magam, mert nem tudtam énekelni. Megpróbáltam de nem ment és ezért mindenki kinevetett. Sikerült azt elérnem, hogy kapjak beszólásokat.
- Uuu, ez nem tud énekelni, csak hitegetett minket.
- De gáz!
- Gáz vagy Luci! hahaha
S ekkor mentem ki a teremből sírva. Mikor kiléptem annyit hallottam, hogy ezt miért kellett. Nem tudom ki volt de megfogom köszönni neki, hogy próbált kiállni mellettem. El se hiszem, hogy ez megtörtént és hogy ilyeneket mondtak rám. Emiatt ellógtam a suliból. Haza mentem és kisírtam magam. Csak egy számot hallgattam a " Go the distance" zenét. Ez az egyetlen egy szám, ami megtud nyugtatni. Anyám, akkor jött haza mikor tesóm is. Tesóm bekopogott és mikor bejött látta rajtam, hogy teljesen kivagyok, szét vagyok esve lelkileg. Beszélgettünk, elmondtam neki mindent.
- Te jó Ég! Lu mi történt veled?! kérdezte Emily a testvérem
- Semmi, érdekes már nem számít. Eskü elmegyek ebből a suliból. mondtam sírva.
-Ezt felejtsd el ezt a semmi sablon dumát! Mond el mi történt és meg fogsz könnyebbülni. mondta
- Az történt, hogy ének órán kihívott a Tanár és lefagytam, mert nem tudtam semmit énekelni. Erre elkezdtek szekálni és sértegetni a többiek. mondtam
- Oh te, velük nem kell foglalkoznod! Hol volt Linett barátnőd? kérdezte.
- Más dolga volt, mikor mesélni akartam, lerázott, mert nagyon sietett valahova. mondtam
- Érdekes. Tudod mit, aludj egyet és holnapra megnyugodsz. mondta kedvesen
- Okés. válaszoltam
Ezután, még kicsit zenét hallgattam, átgondoltam mindent és bealudtam.
STAI LEGGENDO
BARS AND MELODY CONCERT 2.
Storie d'amoreKövetkezik a BARS AND MELODY CONCERT folytatása. Még több szerelem, még több dráma és még több mulatság. Lucia "örökre elfelejtette" Leot, vagy mégse. Ez most kicsit más lesz, az idő is eltelt, változtak az ember s az érzések is. Talán a volt románc...