Ronakshi Came Back To Their Room After Completing Dinner And Informing Everyone About Their Honeymoon.
Sona Was Lying On The Bed Almost In Sleeping Situation.R: Sonaaaa....
S: Kya Hai Rohit?
R: Arey Waha Kya Leti Ho Yaha Aao Na Packing Kar Lete Hai.
S: Tum Apni Kar Lo.... Mai Apni Kal Kar Lugi.
R: Kal Time Nahi Hoga Sona..... Raat Ki Flight Hai....
S: Uhhhh Rohitt.... Mujhe Neend Aa Rahi Hai Boho.
R: Sona Yaar....
S: You Do One Thing..... Meri Packing Bhi Tum Hi Kardo.
R: Pakka? I Mean Mujhe Koi Problem Nahi.... Tumhe Fir Koi Issues Na Ho.
S: Nahi Nahi.... Maine Dekha Hai Tumhe Packing Karte Hue.... Tum Achi Tarah Se Pack Karte Ho... Kardo.
R: Tumhari Packing Kar Du Na Mai Pakka?
S: Haaa Babu... Kar Do
R: Wohooo.....Babu I Like It (He Smiled Cheekily)She Was Laying There Awake Only After Few Minutes She Noticed That He Was Taking Out All The Sexy Dresses And Was Packing It.
S: Rohittt.... Ye Kya Kar Rahe Ho?
R: Packing Sona....
S: Tumne Warning Di Pehle Tab Hi Mai Kyu Nahi Samajh Paayi.... Hato Tum Mai Kar Lugi Apna Packing.She Removed Mostly Frocks From Them.
R: Arey Sona.....Ye Sab Nikal Kyu Rahi Ho?
S: Rohit.... Waha Mai Clubbing Ke Liye Nahi Jaa Rahi.....Ye Dresses MAI Hum Waha Pub Mai Jaayege To I'll Wear At That Moment..... Baaki I'll Take Some Comfy Clothes Taaki Aaram Se Ghum Sake.
R: Thik HaiThey Completed Packing And Laid On The Bed. Rohit Was Giving Wet Kisses On Her Neck And Cheeks.
S: Rohit.... Stop It
R: Kyu? Ab To Tumhari Neend Bhi Udd Gayi Na.
S: Haa Leki....Mmmm....He Muffled Her Words In His Mouth And Soon It Turned To A Passionate Kiss As He Bit Her Lower Lip To Gain Entry And She Gasped So He Plundered His Tounge In Her Mouth And She Kept Moaning In His Mouth.
He Soon Slided Her Hands Under Her Tee And Rolled It Up....When He Didn't Felt Her Responding He Stopped And Moved Out Of Her Mouth Panting Heavily.... He Saw She Had Already Dozzed Off.Waah Rohit Sippy! Ye Hai Tera Charm Ladkiyo Pe.....
He Chuckled Inwardly And Settled Her Down Gently.....Fixing Her T-shirt Properly And Covered Both Of Them With Duvet And Soon Dozzed Off.
Next Evening
S: Kaisi Baatein Kar Rahe Ho Rohit? Hum Bags Ko Weigh Kar Rahe Hai.
R: Ha To Bag Ke Saath Saath Tumhara Bhi Weight Kar Lete Hai.
S: Mujhe Nahi Karna.
Tanya: Kya Sona.... Sirf Weight Hi To Karna Hai Do It Na.....
S: NO! NO! NO!
R: Thik Hai To Singapore Jaana Cancel
S: Hooo... Really? Rohit Tum Honeymoon Cancel Karne Ki Baat Karoge... Haha I Can't Believe It.
R: Wahi To Problem Hai Meri To Impression Hi Pervert Jaisi Hai Tumhare Saamne. (He Said Pouting)Everyone Laughed Loudly.
R:Nahi Karogi Weight?
S: Ha Nahi Karugi....
R: Pakka?
S: Haa Pakka.
R: OK Fine...He Took Her In His Arms And Stood On It.....
S: Paagal Ho Gaye Ho..... Tutt Jaayega Machine.
R: Nahi.... Weighing Capacity Pata Hai Mujhe.As The Weight Came And He Got Down From It And Kept Her Down.
Rohan: Is Se Kaise Pata Chalega?
Rohit: Tujhe Businessman Kisne Banaya? Ismese Mera Weight Minus Karke Jo Bachega Wo Sona Ka Hoga.
Aj: Mai Karta Hu... Ohhh Itne Less KG.....Rohit Glared At Her.
S: Pata Tha Mujhe... Isliye Nahi Karwa Rahi Thi.
R: Sona Seriously..... Underweight Se Ek KG Dur Ho....Khaana Nahi Khaana Hai Thik Se.... Maggi's Hi Khaati Raho...
S: CHUP! FINGER ON YOUR LIPS.....AB AGAR MUJHE DAAT LAGAYI NA THAN HONEYMOON SERIOUSLY CANCEL.....The Atmosphere Got Silent And Than Everyone Bursted Into Heap Of Laughter Including Sona.
Rohan: Rohit.... Tu Muh Pe Taala Maar Ke Hi Rakh....
After Sometime They Quickly Got Ready And Left For Airport After Saying Bubye To Everyone.
The Boarded In And Sat On Their Seats.R: Hayeee.... Bachpan Ke Sapna Ka Pura Hone Ka Safar Shuru.....
S: Whatttt? Tum Bachpan Se...
R: Arey No No..... Bachpan Se Honeymoon Pe Jaane Ka Sapna Tha...
S: Tch... Tch... Tch...Tch.... Kitne Bade Pervert Hona Tum Sachme.
R: Haa... But Only For You My Love.
S: Chalo.... Let's Capture Every Single Bit Of This Journey.....Ek Selfie
R: Lao.... I'll TakeThe Journey Towards There Happiness Had Started......
Abhi Aage Aage Dekhiye Hota Hai Kya 😉Hello Everyone..... I Hope You All Liked The Update.... So The Honeymoon Has Begun And It'll Bring A Number Of Mature Contents For My Lovely Readers...
Will Update SoonLOTS OF LOVE
KMG
YOU ARE READING
Aadha Ishq Pura Ho Jaayega??
أدب الهواةThis Is The Continuation Track After Rohit Had Convinced Sonakshi For Being His Fake GF And Now Let's See That How Will They Realise There Feelings. For Avoiding Confusions Please Read My First Story So You All Can Understand The New Relations I Hav...