Celej večer jsem přemýšlel o Vitoovi... No a vlastně i noc, dohromady jsem naspal, tak tři hodiny.
Podíval jsem se na čas a zjistil jsme, že je teprve 7 ráno, ale spát jsem už nemohl, tak jsem na chvíli zapl TikTok.
No a z té chvíle se stala větší chvíle, rptoze najednou bylo půl devátý, vylezl jsem z postele a zamířil do kuchyně. Měli jsme propojeno kuchyň s obívákem, takže moje oči sjeli na spícího Sama. Potichu jsem vytáhl z lednice jogurt a zamířil zpátky do pokoje. Napadlo mě, že bych mohl Vitoovi zkusit napsat./ten chat/
Dejzr- Ahoj Vitoo :3 spíš ještě?
Vitaa- Ahoj, no ne.
Dejzr- jak ti je?
Vitaa- fyzicky celkem fajn, už mě skoro nic nebolí
Dejzr- to je super, a co psychicky?
Vitaa- no... Dá se, hele jde sestřička, tak zatím pa
Dejzr- pa :3Celkem me uklidnilo, že už ho skoro nic nebolí, ale taky mě zarazilo to psychicky... No a měl jsem další věc nad kterou můžu přemýšlet, bravo.
Zaslechl jsem dole pohyb a podle toho jsem usoudil, že je Sam vzhůru. Šel jsem za ním.
,,Dobre ránko Domino" řekl s úsměvem.
,,Dobré" řekl jsem a úsměv jsem se mi pokusil oplatit.
,,Uděláš mi kafe?" zeptal jsem se ho a on jen přikývl. Posadil jsem se na sedačku a zapl jsem telku.
Zanedlouho mi Sam podal moje kafe a já měl něco, co mi dalo aspoň trochu energie.
,,Zahrajem Minecraft? " řekl Sam, když jsme dopili kafe.
,,Mužem" řekl jsem a zamířili jsme ke mně do pokoje.
No a pak konečně přišel ten čas, kdy jsem mohl jet za Vitou.,,Ahoooj! " vběhl jsem na pokoj a silně Vituu objal.
,,Ahoj" řekl a sladce se usmál, mně to nedalo a musel jsme se usmat taky. Naše pohledy se střetli a lehce jsme se začali přibližovat rty, když v tom do pokoje vešel Moon.
To nám jako kazdej musí kazit pusu? Řekl jsem si vduchu a odstoupil od Vitaliyho.Asi 3hodiny jsme s Vitou kecali a tak se to opakovalo kazdej den tenhle týden no a pak konečně přišel ten den kdy Vituu pustili.
Stál jsem vedle něj, když se chystal vyjít z nemocnice. Sam a Mary tu byli taky mimochodem.
Naráz jsme otevřeli dveře a na Vitoově tváří se objevil úsměv, tím pádem na mé taky.
,,Svět volá Dejzra" vyrušil mě Maty, když sem pozoroval Vituu jako by byl poklad. (ne lepší přirovnání jsem vymyslet nemohla🤣)Obešli jsme snad celej Hradec a pak Sam a Maty museli odjet do Prahy. Rozloučili jsme se s němi a konečně jsme měli s Vitou čas na to, si vyjasnit, co mezi náma vlastně je.
Došli jsme ke mně domů, převlékli jsme se do domácího a posadili se vedle sebe na sedačku.
,,Vitoo.." oslovil jsem ho.
,,Ano?" řekl a usmál se na mě.
,,J-jak to mezi náma vlastně j-je?" vykoktal jsem.
,,No-o já-" Zasekl se, byl stejně nervózní jako já. No a mě nenapadlo nic jinyho než místo slov zkusit jinej náznak toho, co k němu cítím.
Položil jsem svoji ruku na jeho stehno. Usmál se na mě a přiblížil svoje rty k těm mým, provokativně jsem se dotáhl a Vitaa na mě hodil nechápavý pohled, přiložil jsem svoje rty k jeho krku a dýchl jsem, Vitaa svoji ruku premýstil na moje záda a já své rty položil na jeho krk a začal mu dělat flíček, on zavzdychal a já jeho vzdech utlumil svými rty. On začal spolupracovat, byl to nádherný pocit a nechtěl jsem aby tenhle polibek skončil, jenže mi došel dech. Odtáhl jsem svoje rty a nadechl jsem se.
,,Miluju tě" řekl Vitaa a přisál se mi na rty. Chvíli jsem v polibku držel, ale pak jsem se Odtáhl, abych mu mohl říct:
,,Taky tě miluju" řekl jsem a on mě obejmul.
Tim naše libačka skončila a pustili jsme si film. Je to zajímavý, ale snad poprvy jsem byl do toho filmu úplně zabranej a skoro nevnímal okolní svět. Když skončil, tak jsem si všiml, že Vitaa usl. Chytl jsem ho do náruče a donesl ho do postele. Lehl jsem si vedle něj a hladil ho ve vlasech.
A pak jsem s nádherným pocitem usnul...Ráno:
Otevřel jsem oči a spatřil jsem Vituu, které se na mě koukal jak na zázrak.
,,Dobré ráno" řekl a sladce se na mě usmál. Pohladil jsem ho po tváři a natáhl se k němu, abych mu mohl dát pusu na čelo.
,,Jdeme na snídani?" řekl jsem, protože sem měl nějakej hlad.
,,Jasně" odpověděl mile a vylezl z postele. Zamířil do kuchyně a já ho následoval.
Otevřel poličku a z ní vytáhl svoji oblíbenou snídani a to vafle.
Začal je chystat na talíř a já šel mezitím udělat kakao.
Když jsem dal mliko do mikrovlnky, tak jsem toho času využil a objal Vituu ze zadu. Chytl jsem ho za ruku, kterou krájel jahody a pomohl jsem mu. No a pak zapipala mikrovlnka.
Posadili jsem se ke stolu, jedli jsme a při tom jsme si povídali...Pokračování příště...
Takže ahoj, máme tu další kapitolu!! Joo🤣 Já vím, že sem hroznej romantik🤣🤣 No, ale i tak doufám, že se vám kapitola líbila a uvidíme se u další! 💙
Budu rád za hvězdičku a komentář :3 Mějte se pěkně a zatím ahoj💙
S láskou Dominik
ČTEŠ
Příběh o lásce... [Vijzr]
RomanceDominik Tuček... Většina lidí si vybaví hubeného kluka, co natáčí Minecraft videa... Ale co takhle nahlédnout do jeho života trochu víc? Co když je někým jiným než tím za koho jste ho považovali? Tohle je prostě možná trochu drama, romantickej příbě...