Merhaba ben Simay,18 yaşındayım bir tane evcil hayvanım var (kendisi köpek) ismi Çiçek çünkü ben çiçekleri çok severim. Gelelim asıl konuya ben kendimi bildim bileli sürekli taşınırız bir yerde en fazla 2 yıl kalırız ve ben artık bundan bıktım ve yoruldum haa bide sürekli taşındığımız için okulum da sürekli olarak değişiyor sürekli taşınmamızın sebebi babamın görev yerlerinin habire değişmesi off bıktım tabi başımdaki bi diğer bela ise abim,kendisi sürekli bana karışır ve genelde kavga ederiz. annem çok tatlı bir kadındır ve her gittiği yere en çabuk uyum sağlayan odur.babam yufka yüreklidir ve kendisi mesleğini çook sever.
Gelelim en yakın arkadaşlarıma tabi sürekli taşındığımız için bir sürü arkadaşım var ama en yakın olduklarım aylin ve sema ankaradalar ve ben nerde olursam oliyim 5 ayda bir mutlaka onların yanına giderim ve genelde 1 ay kadar kalırım ve sürekli abimi kuyruk olarak taşırım.neymiş tek başıma gidemezmişim, abim de gelmek zorundaymış off off anne ve baba kanunu; nereye gidersen git abini kuyruk gibi taşı. tabii aylin için sorun değil çünkü aylin abimden hoşlanıyor tabii abimde hoşlanıyor ama belli etmemeye çalışıyor( kimseye söylemeyin yoksa beni keser.)
*selam dostlar nasılsınız iyisinizdir umarım.yanlış yazdığım bir yer varsa uyarabilirsiniz,hepinizi çok çok öpüyorum kendinize iyi bakın.birinci bölümü bugün paylaşmayı düşünüyorum bi aksilik olmazsa bb canlar...*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYATIM
Teen FictionSelam arkadaşlar bu benim ilk hikayem dolayısıyla heyecanlıyım inşallah beğenirsiniz, İYİ OKUMALAR