Bölüm 2

12 3 0
                                    

Sabah gözlerimi açtığımda abimi elinde su dolu bardakla gördüm bana sırıtarak bakıyordu ve birden buz gibi suyu yüzüme boşalttı.

"yaaa ne yaptığını sanıyorsun."

"hiiiiç kardeşimi uyandırıyorum."

"zaten uyanmıştım ki, ya sabır ya sabır."

"hadi kalk kahvaltı yapacağız."

"tamam"

abim odadan çıkınca üzerimi değiştirdim ve aşşağıya indim, herkes sofradaydı bende oturdum ve kahvaltı yapmaya başladım. kahvaltı yaptıktan sonra kızlarla birlikte odama çıktık ve eşyalarımı odama yerleştirdik.işimiz bittiğinde saat öğleden sonra 4 tü.ve karnımız çok acıkmıştı mutfağa indik ama maalesef dolapta sadece kahvaltılıklar vardı.ayrıca annem ve babam az önce alışveriş yapmaya gitmişti.

"açlıktan ölüp kalacağız burda benden size söylemesi." diye söylendi sema.

"abartma sema"dedi aylin.

mutfağın kapısında abim göründü bizi izlediğini daha doğrusu aylin i kızlara kaş göz edip abime bakmalarını anlatmaya çalıştım, anlamış olacaklar ki birden arkalarını döndüler.

" selam kızlar noldu aç mı kaldınız."

"yoooo" dedi aylin 

"niye yoo diyosun ki ölüyorum burda açlıktan" dedi sema.aylin anında sema nın kolunu çimcikledi. "yaa napıyosun" dedi sema tekrardan.

"canlarım kavganız bittiyse abim bizi yemeğe götürcek demi hııı?"

"yooo ben öyle bişey demedim ki"

" yaaaa abi hadi yoksa sema açlıktan ölecek"

"taaamaaam hadi hazırlanın bahçede bekliyorum."

abim mutfaktan çıkınca hemen odalarımıza dağıldık şık bir tulum giydim ve beyaz botlar daha sonra oturma odasına geçip kızları beklemeye başladım.

abim mutfaktan çıkınca hemen odalarımıza dağıldık şık bir tulum giydim ve beyaz botlar daha sonra oturma odasına geçip kızları beklemeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                                           ( simay ın kombini)

beş dakika donra da sema geldi kot pantolon ve beyaz tişört giymişti.

                                                                      ( sema nın kombini)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                                      ( sema nın kombini)

hemen sonra da aylin geldi o da siyah kısa etek beyaz tişört ve deri ceket giymiş gayet şık duruyordu . bi dakka yaa aylin hiç böyle giyinmezdi tabii abim yüzünden.

                                                                            (Aylin in kombini)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                                            (Aylin in kombini)

"eee hazırsanız inelim ."

"tamam"

"tamam"evin anahtarını alıp bahçeye indik abim arabaya yaslanmış bize bakıyordu pardon aylin e . 

"abi hadi gidelim"

"abi"

"hıı"

"hadi"

"tamam hadi binin."

"abi sen iyi misin?"dedim.

"iyiyim iyiyim ."

"Aşk çarptı heralde."dedi sema ve birden sema ve ben gülme krizine girdik.abim ve aylin bize kızmış gibi bakıyorlardı.ağzımıza hayali bir fermuar çektik ve abim arabayı çalıştırdı yol boyunca kimseden çıt çıkmadı en sonunda bir restoranta geldik abim in arkadaşının restorant ı. içeri girip boş bir masaya oturduk abimin arkadaşı bize gülerek yaklaştı.

" merhaba ben selim."hepbir ağızdan merhaba dedik ve sırayla ismimizisöyledik.

"ben simay"

"ben sema"

"ben aylin"

"tanıştığıma memnun oldum."

" bizde"

" siz aylin haaa yenge hoşgeldin" dedi ve tam o sırada aylin su içiyordu birden öksürmeye başladı.

simay aylin in sırtına vurarak "helal helal " dedi. o sırada abim selim e öldürücü bakışlar attı.

"ıhıhım siparişlerinizi alayım" hepimiz siparişlerimizi verip sessizce bekledik ve yemeklerimiz gelince yine sessiz bir şekilde yemeklerimizi yedik  offf çok sıkıcıydı.yemeklerimiz bitince arabaya bindik aklıma gelen bir fikirle sessizliği bozdum.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





*evvet selam dostlar nasılsınız ?                                                                                                                                  

1)kitap hakkındaki düşünceleriniz neler?

2)sizce simay ın aklına gelen fikir ne?

3)kızların kombinleri hakkında ne düşünüyorsunuz*

eee bırazda merakta bırakayım...

canlarr bu bölüme 5 oy veya fazlası gelirse diğer bölüm gelecek.

alnınızın çatından öptüm hadi bakalım kendinize iyi bakın.

YENİ HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin