Citiți cu atenție regulamentul! Nu dorim să întâmpinăm dificultăți.
1. Respectul reciproc și răbdarea sunt esențiale pentru o comunicare corespunzătoare.
2. Toate câmpurile sunt obligatorii în formular.
3. Cartea trebuie să aibă cel puțin 2 capitole publicate, fără prolog / eventuale capitole grafice, etc.
4. Nu comandați dacă aveți cartea în ciorne sau intenționați să o ștergeți.
5. Parola pe care trebuie să o introduceți în formular este ,,garoafă".
6. La 5 comenzi cu plată efectuată sunteți introduși pe Lista de Aur, aveți prioritate.
7. Dacă nu efectuați plata pentru comandă în maxim o săptămână, sunteți pe Lista Neagră: nu aveți dreptul de a mai comanda nimic de pe grupul nostru.
8. Nu criticăm cărți din categoria ,,Altele".
9. Dacă modificați titlul sau numele utilizatorului, vă rugăm să trimiteți un mesaj privat grupului, astfel încât să actualizăm critica aferentă.
10. Criticile vor fi realizate obiectiv. Dacă nu sunteți mulțumiți de critica respectivă, ne puteți cere cel mult să modificăm anumite aspecte.
11. Putem refuza anumite comenzi, acțiune bazată pe motive obiective care vă vor fi transmise în privat. (Vezi punctul 8)
12. Criticile vor fi realizate pe baza următoarelor criterii: titlu, copertă , descriere, conținut . De asemenea, se vor menționa și aspecte legate de părerea personală a criticului, sfaturi de urmat pe viitor și nota acordată cărții.
13. Critica va fi postată în maxim două săptămâni de la comandă.
Critica poate fi realizată de:
--Mahina_ - Mahina
rubin__ - Nova
BluCyclamen - Briana
Rămâne la latitudinea ta alegerea persoanei care îți va realiza comanda.
Lista de Aur:
🏅
🏅
🏅
Lista Neagră:
⚫
⚫
⚫
În următorul capitol aveți formularul. Succes!
CITEȘTI
Critici: Inoblitus
De TodoCriticii noștri sunt nerăbdători să îți citească lucrarea și să te ajute să te perfecționezi! Citește regulamentul, completează formularul și așteaptă sfaturile care te vor ajuta în demersul auctorial.