Sue se trezește din cauza visului avut tot visa cum făcuse dragoste cu Jimin și asta o enervat se ridică în fund și se uită prin jur Jungkook și Luna au plecat de mult aceștia mergând la un hotel.
Jm:mai poți ?
Sue:iaaaaa ce dracu Jimin ce cauți aici ?
Jm:am venit să te urmăresc cum dormi ?
Sue:tu nu ai somn ?
Jm:ba da dar din cauza ta și a visului tău nu pot dormi ?
Sue:nu înțeleg?
Jm:eu cu tine suntem conectați așa că pot să visez ce visezi și tu înțelegi ?
Sue:da..
Jm:așa că cum tot visezi cum ai făcut dragoste cu mine nu pot să dorm și am venit aici să aștept să visezi naibii alt ceva că e enervat pentru mine că încerc să visez alt ceva dar visul tău tot îmi stă tot în cale.. știu că sunt expert în sex și știu face sex foarte bine dar femeie lasă-mă să dorm și eu.
Sue:hahaha*se ține de burtă*
Jm:ce e așa amuzant?
Sue:eu sincer te cred foarte enervant și nu știu de ce naiba mi-a plăcut de tine dar îmi place să mă distrez pe seama ta așa că văzându-te cum nu poți dormi mă distrează.
Jm:mai râzi mult de mine și ți-o trag de o săptămână nu mai miști ți-o jur.
Sue:bine bine.
Sue se întinde înapoi în pat și încearcă să adoarmă dar își deschide ochii și se uită la Jimin care era pe scaunul de lângă ea și se uită atent în ochi ei.Sue se ridică și îl sărută iar Jimin cade pe jos.
Jm:aaaa am plecat acasă paaa*și sare pe geam*
Iar Sue se prăpădește de râs era curioasă să vadă ce o să viseze Jimin,după câteva minute tot încercând să doarmă se gândește la cum a reacționat Jimin iar dintr-o dată adoarme.
In vis.
Fata se uită în jur și se văzu într-o casă destul de frumoasă camera era colorata în alb și albastru în cameră era un birou cu un laptop și lângă el fiind ceva cărți fata se aproprie de ele și când deschide o carte vede că pe ea scris Park Jimin acesta fiind în al doilea an de liceu auzi că sună un telefon corpul ei reacționă automat merse direct la telefon și îl deschis acolo aparat un mesaj de pe messenger când se uită la poza de profil se recunoaște pe ea însăși.
~Mesaje ~
Iubita:hey frumosule mai aștept mult după tine?Iar degetele ei reacționau singure și scrie mesaj înapoi.
Eu:nu iubita acuma vin numai să mă îmbrac ori cum mergem la același liceu.
Iubita:da dar azi e prima mea zi de liceu și nu vreau să întârzi și să fac o părere proastă.
Eu:nu îți fă griji că n-ai să faci.
Iubita:ști chiar dacă ești frumos asta nu însemna că trebuie să mă faci să te aștept prea mult...te las să te pregătești.
Eu:ok iubita te iubesc.
Iubita:și eu te iubesc.
~mesaje încheiate~
Iar fata începu să se îmbrace dar observa că se îmbrăca cu haine de băieți când se uită în oglindă de la ușă dulapului se văzu în corpul lui Jimin și nu-i venea să creadă deci Jimin visa ceva din trecut,după ce se îmbracă se duse jos unde o pupă pe mama lui pe obraz se încalță îs luă ghiozdanul și ieși acolo se văzuse pe ea însăși apoi corpul lui Jimin merse și o sărută pe fată apoi mergând împreună de mână spre liceu vorbind de tot felul de lucruri.
Jm:te-ai mai întâlnit cu tatăl tău?
Ryna(Sue):nu fincă încă nu știe că stau la hotel și mersi că mai scăpat din iadul ala.
Jm:ori când frumoaso. A da tata a zis că a reușit să îi convingă pe cei de la poliție că tatal tău e rău și în următoarele zile trebuie să meargă să îl aresteze și ai să scapi de el.
Ryna:mă bucur.
Cei doi ajung la liceu,iar Ryna are deja emoții.
Ryna:mie frică Jimin.
Jm: n-ai dece stai liniștită sunt și eu aici la festivitate numai că sunt în al doilea an nu te speria daca ai nevoie de ceva mă cauți și te ajut.
Ryna:serios ?
Jm:normal pentru tine fac orice.
Ryna:ok te iubesc.
Jm:și eu te iubesc.
Se sărută iar fiecare merge la clasa lui
,Sue se gândea cum oare să iasă din vis dar realizase că nu poate până Jimin nu se trezește se bucura de asta într-un fel fincă vrea să văd ce se întâmplă mai departe cu ea și cu Jimin...~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Știu poate e cam scurt și îmi cer scuze pentru greșelile de ortografie dar capitolul următor o sa fie mai lung promit sper sa va placă o seara frumoasa sa aveți ❤️💚
CITEȘTI
Oppa or Daddy?🔞
Ficção AdolescenteEl:haide fă-i pe plac lui daddy. Mergând spre ea. Ea:perversule nu ești daddy-ul meu. El:dar o să fiu. O împinge în pat. Ea:ești bou sau ai băut? El:nici una nici alta*îs desface cămașă * Ea:nici nu te cunosc*nervoasa* El:nici nu trebuie. Ea:nu mă...