Mr. Perfectly Fine //36

1.7K 161 193
                                    

Evet sizin yazariniz bir gerizekali sksnsksm
Soyle ki, hemen bi story time arkadaslar.
Bu fici size sunmadan ben 40 bolum yazdim. 40 bolum yazdim ve bu fici size sundum. 40 bolum olmasina 4 bolum kaldi ve 40 dan sonra hic yazmamisim???!!?!?! 40 bolum rahatligi ile oyle takiliyodum da cok hizli akti masallah. Neyseeeee bide siz texting kisimlarinda uzun bolum istiyosunuz arkadaslar, tamam biraz daha uzaticam onu rahat olun😌 siz istersiniz de yazariniz yapmaz mi? YAPAR! Evet yani kisaca texting bolumlerini biraz daha uzaticam, ama soyle sorun var ki bebeklerim, ben salak gibi bolum yazmadim ya 40 dan sonra, iste simdi bolum yazmam gerek ve her gun attigim bolumler 2-3 gune sarkabilir ama sizde idare edin pls, diger yazarlar 2 haftada falan atiyo guys pls yani
Tamam cok konustum optum byeee!!!
---------------------------------------------------------

Louis, yüzüne vuran ışıkla gözlerini yavaşca açtı. Vücudunu sarmalayan kolları görünce gülümsedi ve elini Harry'nin kıvırcık saçlarına daldırdı. Yüzüne vuran güneş ışığı Harry'nin çene kemiğini ortaya çıkartmıştı. Louis ellerini kıvırcık saçlardan çekti ve çene kemiğine koydu. Baş parmağı ile hafifce okşadığında, Harry kıpırdanmaya başlamıştı.

"Uyan Hazza" Louis fısıldadı. Harry gözlerini yavaşca açtı ve karşısında onu izleyen Louis'yi gördü.
"Sen beni mi izliyorsun?" Diye sordu uykulu sesiyle. Louis çekingenlikle başını salladı ve alt dudağını ısırdı. Harry sırıtıp onu kendine iyice çekti. "Çok güzelsin" ani iltifatla Louis neye uğradığını şaşırmıştı. "T-teşekkür ederim"

Bir süre sarılır pozisyonda kaldılar ve en sonunda Harry konuştu. "Hadi kalk bakalım" Louis Harry'den ayrıldı ve yataktan kalktı. Ardırdan da Harry kalktı. Birlikte lavaboya girip yüzlerini yıkadılar ve dişlerini fırçaladılar. Louis'nin evinde yedekte duran diş fırçası olduğu için Harry dişlerini fırçalaya bilmişti.

"Bugün haftasonu ve ben seni benim evime götürmek istiyorum" dedi Harry kahvaltı sırasında. "Beni götürdüğün eve mi?" Harry başını salladı. "Ailen burada yaşamıyor, sen nasıl geçimini sağlıyorsun" diye sordu Louis çekingenlikle. "O iki evi ailem satın almıştı önceden. Para kazanma konusuna gelirsek; bir barda çalışıyorum. Sizinle gittiğimiz barda. Oradan açıkcası iyi para kazanıyorum çünkü mekan buranın en iyi mekanı"

Louis şaşkınlıkla gözlerini açtı. "Ben neden bunu bilmiyorum?!" Harry dudağını büzdü. "Pek insan bilmiyor. Genelde pazartesi, perşembe ve cuma günleri çalışıyorum. Cuma gören olursa görüyor zaten." Louis başını salladı. Zaten hafta içi pek bara gitmezdi.

"Senin de ailen burada yaşamıyor. Sen nasıl para kazanıyorsun?" Bu sefer Harry sordu. Louis peçeteyle ağzını temizledi ve konuşmaya başladı. "Banada bu evi ailem satın aldı. Diğer türlü zor olur siye düşündük" Harry başını salladı. "Mantıklı" diye araya girdi. Louis'de ona katıldı. "Şuan nasıl para kazanıyoruma gelirsek; ailem para yolluyor. Bir işe girmek istiyorum ama bir türlü bulamıyorum" dedi. Suratı asılmıştı.

"Benim çalıştığım yerde çalışabilirsin. Hem birlikte çalışmış oluruz" dedi Harry. Louis kaşlarını havaya kaldırdı ve heyecanlı bir sesle "Cidden mi?" Diye sordu. Harry kıkırdadı. "Cidden. Zaten eleman arıyoruz, bence sen çalışabilirsin" Louis çok sevinmişti. Uzun süredir iş arıyordu ama hiçbir yere kabul edilmiyordu.

"O zaman hadi kalkalım gidip konuşalım" dedi kahvaltı masasından hızlıca kalkarken. Harry Louis'nin bu acele tavrına kahkaha attı. "Bebeğim dur, gideriz. Ne bu acele?" Louis göz devirdi. "Harry, kaç aydır iş arıyorum ben. Elime böyle bir fırsat geçmiş, sence durur muyum?" Harry Louis'yi ikna edemeyeceğini anlayınca masadan kalktı ve Louis'nin yanıma ilerledi.

Dünkü kıyafetlerini geri giydi ve Louis'yi beklemeye başladı. On dakikalık bekleyişin ardından evden çıktılar ve bara gittiler.

"Selam Derek!" Dedi Harry bara girdiğinde. Derek kitaptan başını kaldırıp Harry'e baktı. "Selam dostum!" Diyip tokalaştılar. "Louis, Derek barın sahibi" diye bilgilendirdi Louis'yi. Mavi gözlü çocuk Derek'e gülümseyip elini tokalaşmak için uzattı. Derek'de ona karşılık verdi. "Derek, Louis benim arkadaşım"  Harry'nin ağzından çıkan kelime Louis'nin suratının asılmasına neden olmuştu Harry bunu fark etse de üstünde durmadı.

Hate Love || L.S Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin