Mikor megöleltem Aidant akkor kijött a házunkból Beni és megláttot engem és megkérdezte, hogy mit keresek evvel a fiúval.
Mondta Adiannak, hogy mennyen haza mert nem szeretném belekavarni az én ügyeimbe, ha meg bármi baj lenne felhívom. Õ azt mondta, hogy rendben. Benivel elkezdtem beszélni.
-Tudod ki ez a fiú Reny?
-Igen. Aidan Gallagher. Egy átlagos ember, akirõl nem beszélnék anyuról!
-Hát. Én szoltam róla anyudnak.
-Miii? Mit csináltál?
-Bocsi csak láttam azt a képet Instagramon és azért szóltam.
-Én kinyírlak. Anyu kifog nyírni.
-Muszály haza menned. Anyud rám nyomta, hogy nem lehetsz nálunk.
-Nagy levegõ és bemegyek.
Hát igen. Bementem nem lett jó a vége de mesélem tovább.
-Renáta Evans! Ki az a fiú, akivel ott kávézol?
- Õt a könyvtárba ismertem meg.
-Aha persze. Ki fizetett, hogy feküdjél le vele?
-Senki!
-Ne hazudj!!
*Anya felpofozott*
Akkora szerencsém van, hogy nem vettem le a cipõm és kiszaladtam a házból sírva. Futás közben valakibe belementem és a könyvet õ kapta el.
-Aidan te vagy az? Mit keresel itt?
-Az most nem fontos. De mi történt veled? Az arcod tûz piros! Jól vagy?
-Nem! Nem nem vagyok jól. Anyum dühös lett rám és azért pofozott fel. Lehetséges, hogy nálad maradjak egy ideig?
-Persze. Bármeddig.
-Köszönöm!
-De ha szeretnéd bármit teszek érted!
-Rendben.
Aidannak megfogtam a kezét és úgy mentetek az otthonába. Mikor az utcába voltunk akkor láttam meg Benit és Aidannak kicsit erõsebben fogtam a kezét.
-Baj van?
-Igen lehet, hogy át menyünk a másik oldalra?
-Mingyárt ott vagyunk az a kék ház.
-Oké. De ott van Beni és anyum a lelkére kötötte, hogy ha meglát veled akkor szóljon neki.
-Megoldjuk! Oké?
-Oké.
Mikor oda értünk Beni úgy megütött, hogy összeestem.
Aidan ezt nem bírta. Neki ment Beninek és én csak eszméletlenül ott feküdtem a földön. Mikor mára a nagy feketeséget láttam akkor Aidan ellökte Benit nagyon messze és Beni mondta, hogy nem most láttuk utoljára egymást. Mikor Beni elment Aidan bevitt a házukba és hívott egy mentõt mert nagyon rosszul lettem.
Mikor a mentõ megérkezett Aidan jött velem. Az orvosok azt mondták, hogy csak meghúzódott a gerincem ezért meg kell tanulnom járni. Ezt Aidannak mondták el mert én még a komában voltam. Mikor Felkeltem akkor ott volt mellettem és mondta, hogy nagyon félt engem meg hogy mindig mellettem lesz. Az jó volt, hogy nehezen, de eljutottam az ajtóhoz és vissza akkor mondták, hogy ki engednek. Én még szóltam a doktoromnak, hogy anyumat vissza kéne juttatni a diliházba vissza is jutott. Mikor elõször találkoztam Aidan anyukájával azt mondta, hogy nagyon sápadt vagyok és hogy nem kéne aludnom. Mondtam, hogy ez arc nem maszk. Aidan anyukája mondta Aidannak hogy mondja el a nagy hírt.
-Mi az a nagy hír?
-Az, hogy most már velünk élsz!
-Mii? Ez csodálatos! Nagyon köszönöm!
-Ugyan nincs mit. Aidannal egy szobába jó lesz?
-Igen. Csak majd a lépcsõzésben segítsen.
-Segíteni fogok!
-Köszi. Akkor már most segítesz?
-Persze
Felmentünk a szobába és vettem egy nagy levegõt és megcsókoltam. Vissza csókolt! :]