Mikor megcsókoltam Aidant nem gondoltam bele, hogy õ milyen ember csak tetem, amit kellet. Csók közben leültetett az ágyra és mondta, hogy egy kicsit pihenjek meg, hogy holnap elmegyünk anyum házába a cuccaimért. örültem neki, de nem is, ami ott történt nem szeretném feldolgozni még egyszer, de ezt nem mondtam el. Megkértem Aidant, hogy kapcsolja be a tv-t. Bekapcsolta a tv-t és ráment a Netflixre. Én tudom, hogy híres, de szerintem õ nem tudja, hogy én tudom. Szóval megkértem, hogy õ válaszon egy filmet vagy sorozatot. Hát igen ebbe nem gondoltam bele, hogy ha õ választ akkor olyat választ, amibe szerepel ezért még az elején elaludtam. Annyi megmaradt, hogy valami 23 óra körül mellém bujt utána reggelig aludtunk.
-Jó reggelt! Felkéne kelni mert már lassan 8 óra van.
Mii? 8 óra? Az nem lehet igaz.
-De bizony annyi az idõ. Aidan lent van éppen reggelit készít.
-Rendben. Vegetáriánus vagyok szóval
-Nyugi. Aidan is vegetáriánus.
-Oksi.
Szépen lassan feláltam elmentem a szemüvegért és lementem. Lent Aidan finom reggelit csinált én meg hátára ugortam mikor nem figyelt.
-Jó reggelt!
-Jó reggelt! Jobban vagy? Látom tetszik a szemüvegem. :]
-Igen jobban vagyok a szemüveg meg kéne mert az enyémet anya eltörte.
-reggelizz és menjünk át a cuccokért, ami kell. Oké?
-Oké.
Meg reggeliztünk és elsétáltunk anya házába. Mikor oda értünk egy nagy levegõt kellet vennem, hogy oda be tudjak menni. Bementünk senki sehol végre jó volt. Bementünk a szobámba és egy táskával mentünk ki csak a ruháim kelletettek a laptopom és a Harry Potter könyv. Mikor a ház elött voltunk észrevettük Benit, hogy ott áll egy levéllel a kezében.
-Te meg mit keresel itt? Tudod mit tettél?
-Én hoztam egy levelet Reninek. Nem direkt volt, amit csináltam vele én egyszerûen nem tudtam mivan akkor és megbántam.
Elkezdte nekem nyújtani a levelet.
-Egyépként mi van köztetek? Nem bántásból nem Reni anyja miatt csak kérdezem.
-Reni nekem a barátnõm. Szóval, ha bármit csinálsz úgy gondold meg.
-Okéé?
Ki kaptam Beni kezébõl és bementünk. Mikor bementünk kinyitottam a levelet és ez ált benne:
Kedves Kislányom!
Ha kijövök a diliházból esküszöm, hogy megfolytalak!!
Anyád!!
-Najó anyám örült!
-Mi az? Najó õ tényleg az! Nyugi bármi történik itt leszünk veled! Már mi vagyunk a családod!
-Tudom.
Megcsókoltam Aidant és felmentünk kipakolni a cuccaimat. Mikor ki vettem a laptopomat Aidan elvette egy pár percre és visszakaptam. Majd meg nézem
Mikor kipakoltunk Aidan mondta
-Figyelj Reni! Holnap megyünk valahova, de azt nem mondom meg hova. Jössz?
-Igen igen megyek!
-Ennek örülök! :]