Az utolsó emlékem az, amikor összeestem a fürdõben. Mikor kinyitottam a szemem egy fiú mellkasán feküdtem és nem Beni az. Szép szóba, de azt ne felejtsük el, hogy egy fiúról beszélek. A szóbában több fajta növény van. Körülbelül 3 fajta gitárt láttam. A falon többféle elõadok lemezei láttam.
Mikor a fiú megérezte, hogy mocorgok megsimogatót és hozzám szólt.
-Jó reggelt! Jól vagy?
-Szia! Igen valamennyire jobban vagyok, de nem teljesen.
-Rendben. Nagyon megijedtem mikor a földön feküdtél ezért hoztalak haza. A telefonodat felraktam töltõre. Felhívjam a szüleid?
-Nem kell felhívni! Köszönöm, hogy ide hoztál engem! Lehet, hogy már nem élnék nélküled.
-Ennek örülök. Viszont most mennem kell.
-Rendben. Maradhatok egy kicsit?
-Maradj nyugatan amig jobban nem leszel.
-Köszi!
-Mentem. Szia!
-Szia!
Mikor elment a fiú kikeltem az ágyból és kerestem valamit amire felírhatom a telefonszámom. Az asztalán ott volt a matek könyve és mellette egy toll és beleírtam a számom.
Köszönök mindent! Itt a számom.
36709187386
-Reni Evans-
Aztán elindultam haza mert Beni dühös lenne rám, ha nem leszek ott.
Út közben eszembe jutott, hogy ma be kéne mennem a könyvtárba ki kéne vennem a Harry Pottert. Mikor haza értem anya nem otthon. Ezért bementem a szobámba és elkezdtem zenét hallgatni. Körülbelül olyan este nyolckor haza ért anya valahonnan azt nem mondta el honnan.