O rok později
Chystám se skočit. Ale najednou mě chytli dvě silné paže a stáhnou pryč.
?-proboha Niky co to zase chceš udělat
N-promiň Paytone ale já už to nedávám. Mám tady už jen šílenou mámu a vás
P-no právě máš tu nás
N-já vím
Nahednou rána Nic si nepamatujuPohled Paytona:
Najednou se ze zatáčky vynořilo auto a smetlo Niky. Začal jsem křičet. Zavolal jsem záchranku a ti jí odvezli já nasedl do auta a jel za nimi. Během cesty jsem to zavolal ostatním. Dojel jsem tam a sedl si na židli. Nechci jí ztratit mám jí moc rád. Ne dělám si prdel já jí nemám rád já jí kurevsky moc miluju.Když byla po operaci kvůli vnitřnímu krvácení tak jsem byl stejně v čekárně jako jediný. Nikdo z kluků nedorazil bylo mi to líto.
Když přišel doktor tak mi zdělil že je v pořádku a hlavně že by to nemělo mít následky. Pustili mě za ní.
Rvalo mi srdce jí vidět na tolika přístojích. Tekli mi slzy. Sedl jsem si na židli co bya vedle její postele. Chytl jsem jí za ruku. Byla celá pomlácená sešite čelo, natržené obočí a roseklí ret. Bylo mi jí hrozně moc líto. Mělo srazit mě.Po hodině se začala probouzet.
N-co se stalo
P-srazilo tě auto
N-a proč
P-chtěla jsi skočit ale já ti v tom zabránil a pak se ze zatáčky vynořilo auto a smetlo tě
N-děkuju
P-není za co maličká
N-a kde jsou ostatní
P-nepřijeli
N-aha
Řekla to smutně a po tváři ji tekla slza protože člověk který je pro ní hodně důležitý tu pro ní teď nebyl.
Slzu jsem jí setřel a objal jí.
N-mám tě ráda
P-já tebe taky princezno moje malá
N-jsi skvělí člověk jsi jeden z mála co mi zbyl
P-tohle neříkej je tu hodně lidí kterým na tobě záleží a má jí tě hrozně moc rádi
N-já vím ale táta mě opustil Jack umřel a máma je v blázinci. Já nevím proč tu jsem. Zbyli jste mi jen vy kluci. A tvoje malá sestřička
P-to neříkej. Niky vím že je to pro tebe hodně těžké ale ty to zvládneš.Už jsem to nevydržel a udělal to
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nevydržel jsem to a políbil jí. Když jsme se odtáhli tak jsem řekl
P-promiň já muselPohled Niky:
Já mu na to nic neřekla ale místo toho jsem si ho přitáhla do polibku. Z polibku se stalo líbání. Když jsme se odtáhli kvůli nedostatku vzduchu tak jsme se o sebe opřeli čeli.
P+N-miluju tě
Zasmáli jsme se
P-budeš mojí malou princeznou
N-ano
Znovu mě políbil.Přes noc tam se mnou zůstal. O dva dny později mě pustili.
Kluci za mnou nebyli ani jednou jen Pay a Andy. Bože jak já je milujiTeď jsme doma a díváme se na film(jen tak mezi řečí tak už vystudovali a jediná Andy chodí do školy)
Jsme doma samy. Nikdo krom Andy o našem vztahu neví. Ležíme v pokoji na posteli. Hlavu mám položenou v jeho klíňe. On sedí a hladí mě ve vlasech. Najednou mi hlavu nadzvedne a lehne si. Hlavu mi položí na jeho hruď a dá mi pusu do vlasů. Já se na něho podívám a usměju se na něj. Přehodím si přes něj nohu dal mi pusu a jeho ruka přistála na mém ass.
Já se na něho podívala jakože"co skouší"
On se jen nevině usmál. Řekla jsem si že bych mohla jít spinkat. Pay už taky usínal.
Už jsem zavírala očíčka a chtěla spinkat ale někdo otevřel dveře
Byli tam všichni
Od té doby co jsem vyla v nemocnici jsem je neviděla mrzelo mě to