-1-

347 23 3
                                    

-George pov-
Dnes jsem se vzbudil tak nějak v devět hodin ráno a protože jsem měl dnes stremovat s Dreamem tak jsem si šel rychle pro něco k jídlu a poté si udělat hygienu. Když jsem měl vše tak nějak hotové šel jsem zapnout počítač a mezitím co se zapínal jsem napsal ještě Dreamovy  jestli vše platí a když mi napsal že jo tak jsem zapl stream a čekal na Dreama než se připojí. Četl jsem v chatu a na nějaké otázky jsem odpovídal. Nemohl jsem si nevšimnout všech těch komentářů typu "dreamnotfound" atd... ale to není nic nového. Asi do pěti minut se připojil Dream a my jsme začali hrát minecraft. Dream mě pořád provokuje ale mě to nevadí protože mám dneska dobrou náladu tak mu to vracím celkem slušně. Asi po třech hodinách jsme skončili stream a já se rozhodl zavolat Dreamovy.

-Dream pov-
Když skončil stream všiml jsem si že mi volá George a tak jsem to zvedl.
"Ahoj Georgi"
"Čau Dreamee"
Povídali jsme si a mě napadlo mu říct tu novinku ale docela jsem se bál jak zareaguje a tak jsem se rozhodl mu to zatím jenom naznačovat třeba to pochopí. "Jedeš teď někam na dovolenou Georgi?" Ptal jsem se ho a jelikož jsem měl vypnutou kameru tak jsem si zakryl obličej rukama a doufal že nemá nic v plánu.

-George pov-
"Ne proč ?" Zeptal jsem se Dreama
"No víš...." řekl Dream a já čekal co řekne.
"No pokud by jsi chtěl tak mě napadlo že by jsi mohl přiletět za mnou....letenku až mám pro tebe koupenou ale....chápu jestli nechceš...já jen že bych chtěl aby jsme se konečně potkaly naživo ale jak říkám chápu když nebud...." nestihl to dopovědět a já ho přerušil "jistě že za tebou rád poletím!" Řekl jsem nadšeně a usmíval se od ucha k uchu.
"Vážně ?" Říkal vystrašeně a nadšeně zároveň Dream "jistě!" Ale teď si tak říkám.....však já ani nevím jak Dream vypadá..." a Dreame?" Řekl  "hm?" Řekl nadšeně "nooo víš....ale já nevím jak vypadáš nechceš....no nechceš mi poslat fotku?" Řekl jsem docela dost stydlivě.

-pov Dream-
"Hmmm" přemýšlel jsem jestli jo a když už jsem to chtěl udělat tak jsem si to rozmyslel.....
"Ty víš jak moc tě miluju ale o tvůj výraz se nechci nechat připravit takže si budeš muset počkat Georgiiii" usmíval jsem se což Georg nemohl vidět ale tak co už.
"No tak dobře nooo" udělal ten jeho obličej jako „ty si svině 😂„

-pov George-
"A na kdy je ta letenka?" Zeptal jsem se protože bych potřeboval vědět kdy letím abych vše stihl.
"No tak by jsi letěl tuhle středu v 7:00 ráno. Letěl by jsi první třídou a tu letenku  stačí ukázat na telefonu (tu letenku ti pošlu)....no a na letišti tě budu čekat já" byl jsem nadšený a to fakt hodně....začal jsem brečet radostí. Nechtěl jsem aby mě Dream viděl brečet i když to bylo radostí tak jsem se s ním rozloučil a odešel jsem z hovoru a poté jsem šel spát.

507 slov.
Snad se zatím líbí. Jinak vám chci takhle na začátku říct že tenhle příběh 100% neskončí špatně protože úplně NENÁVIDÍM smutné konce❤️🤚

chci tvou lásku -DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat