-5-

184 23 3
                                    

-pov George-
Pozoroval jsem Dreama jak se ladně pohybuje po kuchyni a jak přesně ví co kam patří. Z přemýšlení a pozorování mě vyrušil až Dream když na mě začal mluvit.
"Co budeme dělat teď ??" Ptal se a přitom se mi díval do očí "ehm no můžeme třeba zapnout stream?" Usmál jsem se jenom na nej a čekal co mi na to řekne. "Dobře a ke mě nebo o tobě ?"
Ptal se Dream a přitom položil jídlo a pití na stůl. "No můžeme klidně ke mě se zaplou kamerou ale musel by jsi mít masku" napadlo mě ale nevím zda je to dobrý nápad .
"Jo jasně tak to jdi připravit a já jdu najít masku jo?" Dream se postavil a čekal co mu na to řeknu. "Jo jasně" usmál jsem se na něj a i s dekou okolo ramen jsem šel.

-pov Dream-
Myslel jsem si že se rozteču jak byl cuteeeee když cupital v té  dece do pokoje. Když jsem se přestal rozplývat tak jsem šel hledat tu masku. Asi po pěti minutách jsem ji našel a šel jsem za Georgem. Když jsem tam přišel už to měl skoro hotové a tak jsem si nasadil masku a posadil se na postel.
"Co kdyby jsi sem po chvilce jakoby přišel , aby to bylo takové překvápko? Přece jenom lidi neví že jsem na Floridě" Zeptal se mě George
"Jo...jasné" odpověděl jsem a pod maskou jsem se usmál. Zvedl jsem se z postele sednul jsem si na židli tak abych nebyl vidět na kameru a George už zapnul stream.

-pov George-
Ještě než jsem zapnul stream tak jsem se usmál na Dreama a poté už jsem to zapnul. Chvilku jsem čekal až se napojí lidi. Když už tam bylo hodně lidí tak jsem začal. "Ahoj chate! Jak se máte ?" Ptal jsem se na různé otázky a poté jsem zapnul minecraft. Hrál jsem asi deset minut a poté jsem si všiml že mi někdo napsal, podíval jsem se kdo mi napsal a byl to Dream 'jdi mi pro pití prosiiiiiim' začal jsem se usmívat víc než do teď a nenapadne jsem se nechápavě podíval na Dreama ale když vypadal tak ze to myslí vážně tak jsem se zvedl " chate počkejte hned jsem zpět" nechal jsem zaplou kameru a šel jsem Dreamovi (?) pro to pití.

-pov Dream-
Pozoroval jsem George jak hraje a něco me napadlo tak jsem vzal telefon a napsal jsem Georgovi (?) aby mi šel pro pití. Když si toho všimnul tak nejdříve nechápavě koukal ale nakonec se zvedl a šel mi pro nej. Toho jsem využil srovnal jsem si masku a popojel jsem s židlí přímo před kameru. Chvíli jsem mlčel "ahoj chate!" Začal jsem se smát když přišel Georg s pitím v ruce a díval se na mě jako na zjevení. Nemohl jsem o to ošidit diváky a tak jsem natočil kameru tak aby tam byl vidět George. Chat šílil a to doslova! Všude samé 'DNF is real' 'Omg George je na Floridě !' Atd....
Zaplej stream jsme měli asi 3 až 4 hodiny a když jsem si všimnul že George usíná tak jsem se rozloučil s chatem "taaaak chate asi se budeme loučit protože tenhle cukrouš tady usíná" poukázal jsem na George.
Zabalil jsem George do té deky poradně, vzal jsem si ho do náruče "tak můžeš se ještě rozloučit" řekl jsem Georgivi který se snažil vysvobodit z mého náručí ale když mu došlo ze to nemá cenu přestal se snažit "tak ahoj chateee" zamával a poradně se mě chytil, a ja jsem s nim odkráčel do pokoje tam jsem ho položil na postel a odběhl jsem ještě vypnout stream. Ještě předtím než jsem ho vypnul jsem si přečetl co se děje v chatu a všude bylo samé "DNF, co s nim asi teď Dream bude dělat 😏, omggg atd...." začal jsem se smát "taaaak koukám že by jste chtěli abych byl s Georgem že? Tak se třeba dočkáte. Ahooooj" a vypnul jsem stream.
Sundal jsem si masku a běžel jsem za Georgem do postele.

668 slov
Strašně se omlouvám že nevychází nové kapitoly ale nemám vůbec čas a když už nějakou tu chvíli mám tak se k tomu nedokážu vůbec dokopat. Budu se snažit psát ale teď toho mám hodně (závody, tréninky a tábor) takže se omlouvaaam💖💖

chci tvou lásku -DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat