-pov Dream-
Včera jsem si všiml toho že Gogy pláče ale ulevilo se mi když jsem zjistil že je to radostí, cítil jsem se strašně šťastně,byl jsem rád že na mě má čas a prostě celkově že na to kývl.-pov George-
Dneska jedu za tátou a mámou jim říct že jedu za Dreamem na Floridu a bude to takové to "rozloučení" než odletím.
Balil jsem si nějaké věci už na zítra abych toho neměl moc až přijedu od rodičů, poté jsem nasedl do auta a cestou tam jsem si telefonoval se Sapnapem, řekl jsem mu tu novinku a povídali jsme si . Když jsem byl před domem rozloučil jsem se s ním a šel před dveře,zazvonil jsem a čekal na rodiče.
"Ahoj zlato!" Otevřela dveře mamka a hned mě obejmula. Byl jsem u rodičů asi 3 hodiny a vše jim řekl, neměli s tím problém akorát mamka měla takové ty řeči jako „ale strašně se nám bude stýskat atd...„ ale jinak to bylo v pohodě. Domů jsem přijel asi v půl deváté a šel jsem si ještě zabalit zbytek věcí a asi v deset jsem si lehl abych se alespoň trochu prospal.Budík mě vzbudil v 4:30 protože letadlo mi letí v 7:00 tak abych vše stihl. Udělal jsem si hygienu dal jsem si malou snídani a vyrazil jsem na letiště, byl jsem tam v 6:46 (ještě že jsem vstával v čas) říkal jsem si v hlavě. Posadil jsem se a čekal až ohlásí let na Floridu. Bylo 6:52 a hlásili že se má nastupovat a tak jsem si vzal kufry a tašku, položil jsem to na pás a šel si sednout do letadla. Letěl jsem první třídou takže jsem z toho měl takový lepší pocit ale i tak mi vrtalo hlavou jak to celé dopadne. Ještě před odletem jsem napsal rodičům a Dreamovi [nevím jestli se to takhle skloňuje] že už za chvíli vzlétneme.
-pov Dream-
Byl jsem doma a ještě jsem to tam trochu připravoval i když jsem to měl všechno udělaný už dva dny ale byl jsem tak natěšený že jsem chtěl mít vše perfektní. Bylo asi 7:00 a George mi napsal že už za chvíli vzlétnou a tak jsem jenom rychle odepsal a poté jsem si vzal bundu klíče a jel jsem ještě nakoupit nějaké jídlo na vaření a taky nějaké mňamky třeba k filmu. Když jsem měl vše hotové tak jsem jel domů. Bylo 11:00 a já začal dělat oběd, nejsem sice takový kuchtík jako George ale i tak to bylo docela dobré. Dojedl jsem, vzal jsem si klíče a jel jsem na letiště čekat na George.-pov George-
Když jsme vzlétli tak jsem si vzal sluchátka a poslouchal písničky, jelikož jsem před sebou měl 7 hodin cesty tak jsem si nastavil budíka na 12:30 a usnul jsem.473 slov.
Pardon že je to takové "kratší" ale asi budu psát takovéhle. Uvidím podle situace.
ČTEŠ
chci tvou lásku -DNF
FanfictionCo se stane když Dream který je zaláskovaný do George sežene letenku za nim na Floridu a George tu nabídku přijme?