9/yeni hayat?

3.6K 388 123
                                    

[düz yazılı bir bölüm oldu]

lixieshine

Hyunjin, ben özür dilerim

Sana öyle davranmamalıydım

Çok özür dilerim

handsomehwang

Ne oldu yine?

Kim sana ne yaptı da benden yardım istiyorsun?

2 haftadır yazmıyorsun

İşin düştü değil mi

lixieshine

Hayır

Ben sadece...

Okul değiştiriyorum ve aramızın
bozuk kalmasını istememiştim

Özür dilerim yazmamalıydım

En iyisi seni rahat bırakayım

handsomehwang

Neden okul değiştiriyorsun?

lixieshine

Neden soruyorsun?

handsomehwang

Merak ettim

Neyse ne yaparsan yap

Yeni okulunda başarılar

lixieshine

Peki

Görüşürüz

Ya da görüşmeyiz

handsomehwang

Görüşürüz

-görüldü-

Hyunjin'le olan mesajlaşmasından sonra telefonu kapattı Felix. Sadece okul değiştirmeyecekti. Ülke değiştirecekti. Olanları anlatacak hir arkadaşı yoktu. Bu yüzden kimseye söyleyemedi.

40'lı yaşlarında olan bir çift Felix'i evlatlık edinmişlerdi. 17 yaşında bir çocuğu kim neden isterdi ki? Artık büyümüş hiçbir vasfı yok, öz olmadığını bilen bir ergeni kim neden severdi ki? Ama onlar istemişti.

Felix şimdi odasındaki eşyalarını topluyordu. Yetimhanede de arkadaşı yoktu. Sadece herkesle selamlaşıyordu. Gerçi artık onlarıda göremeyecekti.

Eşyalarını topladıktan sonra odada olan diğer 3 kişiyle öylesine vedalaştı. Yetimhane müdürünün odasına gitti. Yeni "ailesi" onu orada bekliyorlardı.

Kalan işlemler bittikten sonra Felix resmi olarak onların oğlu olmuştu. Lee Felix'in artık gerçekten ailesi vardı.

Yeni ailesiyle birlikte çıktı yetimhaneden. Bu yaştan sonra kimse onu istemez sanıyordu. Zaten buradan çıkmasına bir yıl kalmıştı.

Bu gece Avustralya'ya uçacaktı Felix. Yani asıl memleketine. Yeni "anne ve babasına" olanları anlattı. Yani bildiği kadarıyla.

Bebekken yetimhaneye verildiğini annesinin yazdığı mektupta adı, yaşı, memleketi gibi şeylerin yazdığını. Bayan Lee duyduklarıyla duygulandı. Hatta Felix'e göre kesinlikle ağladı. Ama belli etmemeye çalıştı.

Evet bu ailenin soyadı da Lee'ydi. Felix soyadı değişmeyeceği için kendini şanslı hissediyordu. Çoğu şeyden haberdar olmadan...

~

~~

Anam anam geldim sonunda

Biraz düz yazı gibi oldu bu bölüm

Bundan sonra yine düz yazı olabilir çünkü Felix yeni bir hayata başlıyor

Neden böyle bir şey yazdım bende bilmiyorum ama bu şekilde daha iyi devam ettirebilirim.

İlerisi hakkında bir fikrim yok ama Felix ve Hyunjin'i biraz zorlu bir şekilde birleştirmeyi düşünüyorum.

Neyse ben yine çok konuştum

STREAM KASMAYI UNUTMAYIN

sınır 30 okunma 10 oy

°med moy°[Hyunlix]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin