Felix'in yeni hayatında ilk günüydü diyebilir miydik? Bence diyebilirdik. Yeni ailesiyle birlikte Avustralya'ya gelmişti, bir kaç parça eşyasını yerleştirmişti. Gerçekten sandığından daha güzel bir evdi.
İçeri girdiğiniz zaman sizi geniş bir hol karşılıyordu. Sağ tarafta fazla büyük bir mutfak vardı ve bahçeye açılıyordu. Sol taraftan da fazla lüks bir salona giriliyordu. Felix açıkçası fazla gerilmişti çünkü bu ev fazla pahalıydı. Holün karşısındaki merdivenden yukarı çıkınca uzun bir koridor ve karşılıklı kapılar vardı.
Sağdan ikinci kapı Felix'in odasıydı. Bayan Lee odayı Felix'e gösterdiği zaman Felix ufak bir şok geçirmişti. Bu oda fazla büyüktü. Geniş ve siyah ağırlıklı bir yatak, büyük bir çalışma masası üstünde küçük bir bilgisayar vardı. Masanın yanında büyük bir kitaplık vardı ve okumak için çok fazla kitap vardı. Odanın diğer tarafında üç tane puf ve bir oyun konsolu vardı. Ayrıca yine o tarafta daha büyük bir bilgisayar daha vardı. Bunun ekranı çok daha genişti.
Odanın içindeki kapının arkasında kocaman bir dolap vardı ve içinde çok sayıda kıyafet vardı. Üstelik bunların hepsi tam Felix'in tarzıydı. Aynı yerde tuvalet ve banyo da vardı.
Odayı genel olarak siyah, mavi, beyaz renkleri oluşturuyordu. Felix normalde siyah sevmezdi, ona göre siyah insanın ruhunu karartırdı ama bu odada siyah bile çok güzel duruyordu.
Felix odasına eşyalarını yerleştirdikten sonra Bayan Lee odaya geldi. Elinde küçük bir kutu vardı. Telefon olduğu her yerden belli oluyordu. Felix ilk başta ne kadar ihtiyacı olmadığını söylesede Bayan Lee zorla vermişti.
Felix kendi hattını ve hesaplarını yeni telefona geçirdikten sonra şimdi sadece düşünüyordu. Neden ben? Neden oradaki diğer çocuklar değilde ben? Neden Avustralya'lı bir çocuk yerine ben?
Sanırım bunların cevabını asla öğrenemeyecekti.
Hala yatağında uzamaya devam ederken telefonunu aldı. İnstagrama girdi, acaba eski okulundakiler ne yapmıştı?
handsomehwang : saçlarımı boyattım nasıl olmuş?
sexylino : bok gibi olmuşsun hacı
¬handsomehwang : sağol hacı
¬soojinjin : Iyyy kekolar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°med moy°[Hyunlix]
Fanfiction[TAMAMLANDI] Hwang keko Hyunjin alt sınıflardan bir çocuktan etkilenir. Instagram hesabını bulur ve yazar. Ama unuttuğu bir şey vardır. Hesapları karıştırmıştır. @busdaetk için yazılmıştır. [TEXTING] ✅aşırı boş bir kitap ✅yazım yanlışları bilerek ya...