Sakura i Ino wyjątkowo były dzisiaj w domu. Chciały ten czas poświęcić swojemu synowi, lecz Inojin szybciej wyszedł niż one wstały. Za ten czyn obie matki były nieco zbulwersowane.
-Hym, ciekawe, gdzzie tym razem poszedł- mamrotała pod nosem Sakura
-Pewnie do Shikadaia - burknęła Ino
Ich żalenie się na syna przerwał dzwonek do drzwi. Ino podszedła do wielkich metalowych drzwi, przy tym omijając czerwono-złoty hol. Przy drzwiach był postawiony w czerwonej doniczce kwiat róży. Ino za jednym popchnięciem otworzyła drzwi, a za nimi stał królewski posłaniec. Wręczył on królowej list z pieczęciom klanu Ziemi po czym odszedł. Ino zamkn ęła ogromne drzwi, wywoływując przy tym lekki huk. Wruciła żwawym krokiem do czerwono-złotej jadalni, gdzie na samym środku miejsce zajmował drewniany stół. Ino zasiadła przy Sakurze w jadalni i nagłos zaczęła czytać zwój.
-Królowo Ino oraz Sakuro mam do was ogromną prośbę. Mój syn książe królestwa Ziemi -Shikadai. Pragnie prosić o rękę waszego syna.
Z najwyższym poważaniem
Shikamaru Nara - Gdy tylko Ino przeczytała zawartość listu na głos Sakura zaczęła szczerzyć się jak głupia.
-Nawet nie wiesz ile na to czekałam - powiedziała Sakura
-No w końcu ma już 18 lat. Najwyższa pora. - powiedziała Ino
- Masz racje, ale Inojin może nie móc zajść w ciąże. W końcu na ostatnich badaniach wyszło, że ma słabą płodność- powiedział smutna Sakura
-Niby tak, ale Shikamaru na pewno o tym wie- powiedziała Ino
-Hym, skoro tak to wystarczy tylko czekać aż przyjdzie Inojin- powiedziała uradowana Sakura
Tymczasem w królestwie Nara
-Shikadai jesteś pewny, że tego chcesz ?- spytał Shikamaru
-Tato wiem, że może to być dziwne i szybkie, ale ja go kocham i nie chcę aby był z kimkolwiek innym. Chce się budzić każdego ranka przy nim i słyszeć jego piękny głos. Chce aby był blisko mnie...- powiedział młody Nara z lekkimi rumieńcami na twarzy.
-Idź lepiej ty mu to powiedź. Siedzi na łące- powiedział Neji patrząc z radością na Shikadaia.
-To pa- powiedział Shikadai po czym szybko wybiegł z zamku kierując się na łąkę.
HEJKA TO JA AUTORKA BŁAGAM NIE GRYŹCIE TAK WIEM USUNĘŁAM TAMTE OPOWIADANIE SHIKAJIN O ALFACH I OMEGACH POD TYTUŁEM ,,JAK MAM CI POWIEDZIEĆ'' PONIEWAŻ NIE MIAŁAM NA NIEGO KOMPLETNIE ŻADNEGO POMYSŁU.
CZYTASZ
Pod przymusem - shikajin
FanficIstniało parę królestw ; Księżyca i słońca, kwiatów oraz ziemi nie zapominajmy również o królestwie wody. W królestwie Księżyca i Słońca panował Klan Uzumaki oraz Uchiha. Sasuke, królowa urodziła Naruto (królowi ) czwórkę dzieci ; Srade Boruto Menm...