Sabah kalktığımda başım ağrıdan patlayacak gibiydi.Yatağımdan kalkmak istemedim ama zorundaydım.Yavaşça yattığım yerden doğruldum,hazırlandım ve ilk derse girmek üzere sınıfa doğru yürümeye başladım.Sınıfa girdim ve sırama oturdum.Gözlerim tahmin ettiğiniz kişi Kim Jisoo'daydı. Ondan hoşlanmak istemiyordum böyle yobaz ve baskıcı bir yerde bu eziyeti kendime yaşatamazdım. Ben düşüncelerime dalmışken sınıfa öğretmen geldi ve dersi anlatmaya başlamıştı bile. Ben o sırada hala Jisoo'yu dikizliyordum.İnanılmaz derecede büyüleyiciydi. Bayan Yoolim yani öğretmenimiz dalgın olduğumu fark etmiş olmalı ki bana iyi olup olmadığımı sordu.Titrek ve zayıf bir sesle "İyiyim Bayan Yoolim sadece dalmışım"dedim. Dikkatimi toplamamı söyleyip derse devam etti. Ben hala ona bakmaktan not tutamıyordum bile.Sonunda zil çaldı. Bilin bakalım sıramın yanına kim geldi.Evet,o.Jisoo sinsi bir sırıtmayla konuşmaya başladı"Ders boyu bana mı bakıyordun yoksa bana mı öyle geldi ?"Hay sikiyim,fark etmiş miydi yani. Cidden o kadar belli ediyor muyum? Kalbim deli fişek gibi atıyordu.Ne diyeceğimi bilemiyordum,bununla beraber bir süre derin bir sessizlik oluştu,kızarmaya başladım ve panikledim "N-ne münasebet,sa-sana öyle gelmiş." Yalan söylediğimi zaten anladığı için kıkırdamaya başladı.Ne kadar gülme desem de boşunaydı."Neyse,sana asıl söylemem gereken birşey var."Jisoo'nun bana ne söyleyeceğini hakkında pek bir fikrim yoktu. Sonuçta burada yeniydim ve aramızda çok fazla diyalog geçmezdi.Hatta şu an rekor kırıyor olabilirdik."Seninle farklı yatakhane bölüklerinde kalıyoruz bu yüzden sadece derslerde görüşebiliyoruz,demek istediğim telefon numaranı verirsen belki daha çok konuşabiliriz. "Bunu duyduğum an sınıfta bağıra bağıra koşmak istedim ama yapamadım.Jisoo'nun önünde olmaz.Ağızım açık ona bakmayı bırakıp numaramı verdim.Cidden bunlar oluyor muydu yoksa bu bir perimasalı mı?
Bütün gün okul bitsin de bana mesaj atsın veya arasın diye bekledim.Henüz bir arama ya da mesaj yoktu.Açıkçası bu beni hüsrana uğrattı.Belki de ben çok acele ediyordum.Kafamda dönüp duran düşünceleri bir kenara bırakıp duşa girdim.Tam duşta şarkı mırıldanırken telefonumdan bildirim sesi geldi.Evet,sonunda yazmıştı.