Iyi miyim? ( 1 )

200 8 1
                                    

2 Mayıs 2020 20:05

Jungkook, güzelim..ben öldüğümde ne zaman görürsün bunu bilmiyorum ama.. seni sevdiğimi hep hatırla lütfen.

beni bırakıp gideli, ellerimi bırakalı 3 ay oldu. Yemin ederim denedim. Yemin ederim seni unutmayı denedim. Ama olmuyor, bir türlü seni unutamıyorum. Galiba yakın zamanda bende gideceğim. Ama birinden değil, dünyadan gideceğim. çok üzülme olur mu sevgilim? ya da üzülür müsün ki? onu da bilmiyorum. çünkü beni terk eden sensin...

İyi miyim? Değilim. Sadece Tekrar Sev Beni Jungkook..
Ölmüş gibi hissediyorum. Gel ve beni sev, gel ve beni kurtar. İyi değilim. Sensiz hiç iyi değilim. Olamıyorum.

Sen nasılsın güzelim? İyi misin? İyi ol. Belki sen iyi olursan, bende iyi olurum, değil mi?

Neden bıraktın beni? bir nedeni olmalı. Soruyorum neden!!? Neden? iyi hissetmiyorum jungkook... hiç iyi hissetmiyorum. özlüyorum seni.

beni birakmak zorunda mı kaldın? isteyerek mi gittin? lütfen bir şey söyle.

3 ay oldu. çok zayıfladım. her zaman ağlıyorum gözlerimden kan gelene kadar. yemiyorum yemek falan. iyice gerçek hayattan uzaklaştım;  bitkisel hayata girmiş hastalar gibi. tek farkım konuşuyor olabilmek, görüyor olabilmek. keşke cidden bitkisel hayata girseydim de.. beni bıraktığını görmeseydim.

Savcılık bürosundan ayrıldım. yani işi bıraktım. zaten gidemiyorumdum 2 aydır. insanların dediklerinden bıkmıstım. yok çok kötü görünyorsun da.. yok ruh gibisin de.. biri gelip sordu mu " bugün nasılsın " diye?

Seokjin Hyung ve Namjoon Hyung habire " yemek ye. "  "unut onu, seni çoktan unutmuştur bile " "kendini harap etme, değmez kimse için " gibi şeyler söylüyorlar. Ama bir şey değişmiyor.

Bak Seokjin hyung ve Namjoon hyung'a. nasıl seviyolar birbirlerini. kıskanıyorum onları. hemde çok kıskanıyorum. bizde eskiden öyledik. Ta ki sen beni bırakana kadar.

Şu an gelsen affederim seni. Gel hadi kollarımın arasına. Tekrar gitmemen için sıkı sıkı sarılayım sana.

gel, öp beni, sarıl bana, kafamı gömeyim boynuna, çekeyim o vanilyalı kokunu.

sahi ya.. kokunu unutmaya başladım. çok yabancılaşmaya başladın bana karşın. yüzünü de unutur muyum ki?

ne yaptın sen bana jungkook. delirmiş gibi hissediyorum. kurtar beni sevginle, şımart beni sevginle.

saate bakıyorum şuan. saat 21:19. Uyumaya gidiyorum güzelim. şaşırdın değil mi? evet çok erken ama bu yaşadıklarımdan uzaklaşmak için uyumam ya da içmem gerek. ben de çoğunlukla uyumayı seçiyorum.

tanırsın beni. ickiyi sevmem. ama sen gittiğinden beri haftada 7 8 şişe bira bitiriyorum. beni bu olanlardan kurtarıyor mu? seni bana tekrar getiriyoru mu? getirmiyor. kendimi kandırıyorum.

Birazdan, 3 aydır oldugu gibi sen kollarımda olmadan, sıcak nefesini boynumda hissetmeden, burnuma gelecek vanilya kokusu olmadan, sarılacak biri olmadan uyuyacağım. Galiba sabah da, öperek uyandırabileceğim biri olmayacak.  neyse, sana iyi akşamlar, bana iyi geceler. Unutma seni hâlâ seviyorum.

Just Love Me Again  / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin